جاباما
۳۳۰۴۵۶
۵۱۲۴
۵۱۲۴
پ

برانکو: مقامات بلندپایه پرسپولیسی اند

سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم که بیرانوند کلاس بالای خود را در ادامه ثابت کند.

کاپ: برانکو ایوانکوویچ درباره دیدارش با رییس جمهور کرواسی اظهار داشت:من در ضیافتی که به مناسبت حضور رئیس جمهور کرواسی در ایران توسط سفارت ترتیب داده شده بود دعوت شدم.خوشحالم با ایشان ملاقات کردم.دوستان خوبی هم آنجا بودند که پس از مدت ها ملاقات کردیم.شب گذشته از ایران من و اسکوچیچ در این ضیافت به همراه خانواده هایمان حضور داشتیم. رئیس جمهور هم ما را پذیرفت.

وی ادامه داد:افتخار داشتم که امروز هم به ضیافت نهاری در کاخ نیاوران دعوت شدم و ونهار را در کنار رییس جمهور کشورم و رییس جمهور کشور دومم ایران صرف کردم.خوشحالم از اینکه مقامات بلندپایه ایرانی را دیدم. مخصوصا دیدم اینکه اکثر این مسئولان پرسپولیسی هستند. از جمله وزیر ورزش که در سخت ترین شرایط به ما کمک کرد.

برانکو درباره جلسه دیروز خود با طاهری و هدایتی اذعان داشت: دیروز با هم ناهار خوردیم. یک ناهار بسیار عالی و سنتی در یک رستوران بسیار زیبا. روز گذشته تولد حسین هدایتی بود و یک پیراهن زیبای پرسپولیس نیز به وی هدیه دادیم.از همین جا دوباره تولد هدایتی را به او تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس درباره پیوستن کاوه رضایی به این تیم تصریح کرد:ظاهرا کاوه رضایی دوبی است. آنها در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند. خوب نیست که خبرنگاران و باشگاه قبل از این مسابقه مهم مزاحم او شده و ایجاد فشار کنند. واقعا درست نیست الان درباره این بازیکن صحبت کنیم. بالاخره من شرایط شما را درک می کنم. می دانم که دوست دارید برای افکار عمومی اطلاع رسانی کنید. اما قطعا این گونه اخبار تمرکز کاوه رضایی را به هم می زند. تمرکز تیم ذوب آهن نیز به هم می خورد که او این بازی خود را انجام دهد تا در این باره صحبت کنیم.

وی در ارتباط با حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بیان داشت: خیلی خوشحالم که هواداران از انتخاب ما خوشحال اند. امیدوارم این قدم رو به رشد در زندگی ورزشی بیرانوند باشد. امیدوارم که بیرانوند کلاس بالای خود را در ادامه ثابت کند.

برانکو درباره صحبت های امروز کارلوس کی روش و تشکر او از خود گفت: از این بابت خوشحالم. به هرحال خوشبختانه صحبت درباره تیم ملی با حضور من در پرسپولیس قطع خواهد شد. من سه ماه پیش قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم و وظیفه من این است که بازیکنان را هرچه بیشتر برای تیم ملی آماده کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج