۳۳۰۹۸۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

واکنش علم‌الهدی به فعالیت مدلینگ

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به این‌که تهاجم فرهنگی دشمن موسسات طراحی مد و پوشش را فراگیر کرده است، گفت: از طرفی دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگر بیکار شده و اینها بازار خود را راه بیندازند.

خبرگزاری تسنیم:‌ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: نیمه شعبان امسال با جریان مقاومت در شهر انقلابی دزفول مقارن شده است و این حاوی پیامی است، در محضر امام زمان(عج) حرکت کردن و در خط زمینه سازی ظهور، فداکاری‌های روز فتح خرمشهر را می‌خواهد. اگر ما به عنوان دلداده بقیه‌الله در آن خط مقاومت نباشیم و در خط مبارزه با استکبار نباشیم زمینه برای فرج مولا شکل نمی‌گیرد.

خطیب جمعه مشهد با بیان اینکه این انقلاب ۳۷ سال از عمرش می‌گذرد و برای جابجایی رژیم نبود گفت: امام می‌فرمایند مسئولان ما باید بدانند که انقلاب ما محدود به ایران نیست، انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب جهان اسلام است. امام می‌فرمایند خداوند بر همه جهانیان منت دهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.

علم الهدی تصریح کرد: این انقلاب اگر جریان توسعه خود را طی کند در همین زمان فرج و ظهور قرار می‌گیرد، امام بزرگوار در این فرمایش یک راهبرد و یک نوید دارند، مسئولان نظام در هر رتبه و قوه‌ای که هستند باید بدانند یک نظام مدیریتی جامعه را اداره نمی‌کنند زیرا امام در این مسئله مسئولان را خطاب قرار می‌دهند.

وی افزود: مسئولان فقط رسالتشان این نیست که مملکتی مثل بقیه ایجاد کنند و دست به دست خون ریزان و مستکبران بدهند و مملکت را اداره کنند، مسئولان بدانند نظامی را اداره می‌کنند که این نظام اهرم انقلاب و عامل گسترش انقلابی است که به پرچمداری بقیه الله باید منتهی شود.

علم الهدی تاکید کرد: مگر این انقلاب و این نهضت مال امام نیست؟ نظامی است که باید انقلاب امام زمان(عج) را محقق کند و باید در تمام اصول دیپلماسی ما انقلاب و توسعه آن و قدرت جهانی آن در نظر گرفته شود و نه اینکه کشوری در محدوده جغرافیایی با همه باید تعامل کند و نمی‌توان در جریان دیپلماسی کشور مسیر انقلاب را متوقف کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی جز با تنازل حرکت انقلاب راضی نمی‌شوند؛ روزی جبهه جنگ ما در مرز همین کشور بود و امروز به کنار مدیترانه رفته است، روزی رزمنده ما عکس امام را به سینه داشت و امروز عکس و تمثال مقام معظم رهبری در فاصله ۵۰ متری مرز اسرائیل خودنمایی می‌کند. لذا به انحای مختلف استکبار دنبال کور کردن این حرکت است و با مبارزه بیرونی و جبهه خارجی به این هدف نمی رسد و راه مبارزه در داخل است.

علم الهدی بیان کرد: مقداری که دروازه مملکت روی غرب باز شد صد شرکت خارجی آمدند و اقتصاد مقاومتی ما را هدف قرار دادند و تهاجم فرهنگی را هم مدنظر دارند، یک شرکت مدلینگ هم در میان اینها است. جریان مدلینگ در کشور ما می‌دانید به کجا خاتمه یافته است؟ موسسات طراحی مد و پوشش در کشور به فاصله دو ماه فراگیر شده است، آرایشگاه‌های زنانه حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای ایجاد کردند و برگزاری مراسم مدلینگ و جشنواره زن شایسته ایرانی را ایجاد کرده‌اند و در استودیوهای زیرزمینی کلیپ مبتذل ایجاد می‌کنند.

وی گفت: از تمامی نرم افزارها با موضوع خاص و جذاب این شرکت در کمتر از دو ماه استفاده کرده است. این وقت جوان امام زمانی باقی می‌ماند؟ مرد و زن و خانواده‌ای می‌ماند؟ ببینید دشمن چه می‌کند و ما در چه وضعی هستیم؟ از طرفی دستگاه‌های تولیدی ما خوابیده و کارگر بیکار شده و اینها بازار خود را راه بیندازند. سرمایه و زمینه را نباید به دشمن بسپاریم. امیدوارم عزیزان ما در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر بر تمام حرکت مدیریتی کشور واقعاً خود را مرید امام زمان(عج) بدانند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      مدلینگ چیه افتضاح اینستاگرام شده اسباب جولان بچه پولدارا

    • بدون نام

      بد نیست بعضی وقتها بجای انتقاد کردند راهکار ارائه کنیم.
      بقول معروف:
      دیکته نوشته نشده غلط نداره.
      بجان عمه م قسم میخورم سانسورچی منتشرش میکنه....(!)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج