جاباما
۳۳۲۱۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آغاز ۱۰۳ میلیون دلاری مردان ایکس

نسخه جدید «کاپیتان آمه ریکا» که نام جنبی آن «جنگ داخلی» است. این هفته به اولین فیلم در سال ۲۰۱۶ که ۴ ماه و ۲۴ روز آن سپری شده است، تبدیل شد که از رقم یک میلیارد دلار فروش در سطح جهان عبور کرده است.

روزنامه بانی فیلم: نسخه جدید «کاپیتان آمه ریکا» که نام جنبی آن «جنگ داخلی» است. این هفته به اولین فیلم در سال ۲۰۱۶ که ۴ ماه و ۲۴ روز آن سپری شده است، تبدیل شد که از رقم یک میلیارد دلار فروش در سطح جهان عبور کرده است، اهمیت کار این فیلم که کارگردانی آن با زاک اسنایدر بوده، این است که طی فقط ۲۵ روز اکران به این آمار رسیده است، آماری که تا دیروز (دوشنبه ۳ خرداد) برای این فیلم در سطح جهان اعلام شد، برابر با ۰۰۰/۵۰۰/۰۵۳/۱ دلار بود و این قریب به ۲۰ میلیون دلار بالاتر از فیلم دوم است که «Zootopia» است و همچون «جنگ داخلی»، کمپانی والت دیسنی در ساخت آن دست داشته است.

آغاز ۱۰۳ میلیون دلاری مردان ایکس

آمار حاصله خبر از فروش ۸/۹۸۱ میلیون دلاری «زوتوپیا» تا این لحظه در سطح جهان می دهند و با این اوصاف بدیهی و تقریباً قطعی است که این کارتون پر طرفدار هم ظرف حداکثر ۲۴ تا ۳۰ ساعت آینده از این مرز بگذرد و مثل «کاپیتان آمه ریکا» یک میلیاردی شود.

پرنده های ۵۵ میلیونی

«پرنده های خشمگین» در دومین هفته پخش اش در اروپا، آسیای شرقی، آمریکای جنوبی، شمال آفریقا و اقیانوسیه ۵/۵۵ میلیون دلار سود به بار آورد که این در ۸۸ کشور و بازار و منطقه مختلف بدست آمد. بر پایه فروش هفته اول «پرنده های خشمگین» در سطح جهان، این فیلم تا بحال ۱۱۲ میلیون دلار در قاره هایی به جز آمریکای شمالی فروش کرده و چنانچه بیلانش در آمریکا و کانادا هم اضافه شود ۱۵۱ میلیون دلار پول در سطح دنیا بدست آورده است.

نگاهی به آمار دقیق فروش این فیلم پر طرفدار در برخی کشورها این آمار را به دست می دهد: چین (۲/۲۹ میلیون دلار)، روسیه (۵/۹ میلیون)، آلمان (۸/۶ میلیون)، بریتانیا (۶/۶ میلیون)، برزیل (۹/۴ میلیون)، مکزیک (۸/۴ میلیون)، استرالیا (۷/۳ میلیون)، اسپانیا (۶/۳ میلیون)، فرانسه (۱/۳ میلیون) و آرژانتین (۷/۲ میلیون دلار)، البته باید متذکر شد که این آمار محصول دو هفته فروش این فیلم در این کشورها است و نه فقط میزان سودسازی شان در هفته ای که تازه سپری شده است.

قصه ساز اول

به رغم یک میلیاردی شدن نسخه جدید «کاپیتان آمه ریکا» که پیشتر وصف آن آمد، قصه ساز بزرگ سینمای جهان در هفته گذشته نسخه جدید «مردان ایکس» با نام جنبی و کامل کننده «رستاخیز» بود که در ۷۵ کشور و بازار و منطقه مختلف در سطح جهان به نمایش درآمد و در هفته نخست پخش اش ۳/۱۰۳ میلیون دلار کسب کرد. اکران جهانی این فیلم یک هفته قبل از شروع پخش آن در آمریکا و کانادا که از روش ها و عادات جاری در سینما و نزد استودیوهای غربی است و اخیراً در مورد چند فیلم پر هزینه دیگر هم اعمال شده است، برای «رستاخیز» هم موثر واقع شد و بخصوص در شرق آسیا آمار درخشانی را به ثبت رساند که می توان به این گونه از آنها یاد کرد؛ فیلیپین (۹/۴ میلیون دلار)، هند (۵/۳ میلیون)، اندونزی (۱/۳ میلیون)، سنگاپور (۳ میلیون)، تایلند (۷/۲ میلیون) و کلمبیا (۹/۱ میلیون دلار) به آنها بیافزایید درآمدزایی ۵/۱۰ میلیون دلاری این فیلم در بریتانیا که بالاترین شروع فروش و درآمدسازی برای این فیلم در طول این هفته و نوید دهنده آینده ای بهتر برای این فیلم در روزهای پیش رو بود و البته روسیه نیز با فراهم آوردن ۵/۶ میلیون دلار برای این فیلم و برزیل با خلق ۶/۶ میلیون دلار توانستند همین حالت و وضعیت را برای فیلم هشتم «مردان ایکس» بوجود بیاورند و فرانسه هم شروع اکران این فیلم را با فروشی ۹/۵ میلیون دلاری همراه ساخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج