۳۳۳۴۰۶
۱۵ نظر
۵۰۱۱
۱۵ نظر
۵۰۱۱
پ

پاسخ ایران به اظهارات سخیف عادل الجبیر

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات سخیف عادل جبیر وزیر خارجه عربستان درباره روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: ملت عراق برای تشخیص منافع و دوست و دشمن خود نیازی به اظهارات وزیر خارجه کشوری ندارد که در کمتر از یک دهه و نیم اخیر، بزرگترین عامل و حامی بی ثباتی و حمایت از تروریسم در عراق، منطقه و جهان بوده است.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اظهارات سخیف عادل جبیر وزیر خارجه عربستان درباره روابط جمهوری اسلامی ایران و عراق گفت: ملت عراق برای تشخیص منافع و دوست و دشمن خود نیازی به اظهارات وزیر خارجه کشوری ندارد که در کمتر از یک دهه و نیم اخیر، بزرگترین عامل و حامی بی ثباتی و حمایت از تروریسم در عراق، منطقه و جهان بوده است.

جابری انصاری افزود: حضور مستشاران نظامی ایران در عراق تحت فرماندهی سردار قاسم سلیمانی به درخواست دولت قانونی این کشور و برای مبارزه با تروریست ها و افراط گرایانی است که عراق و منطقه را با بی ثباتی و نا امنی مواجه کرده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه از عادل جبیر خواست به جای تلاش در جهت فریب افکار عمومی و تحریف واقعیت ها، فراموش نکند که کشورش هم اینک و در سطح بین المللی به عنوان اولین و خطرناکترین حامی تروریسم و گسترش نا امنی در جهان شناخته می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت

    • یا مهدی ادرکنی

      عادل جبیر میمون زشت جوجه اردک زشت خیلی داری بی شرف بازی در میاری وهابی بی شرف اگه گیرت بیارم بچه میمون رندت میکنم و جلوی سگهای بیابان میندازمت وهابی ال نجس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کجا چنین شتابان

    • سید نعمت الله موسوی زاده

      رژیم سعودی اشغال بحرین و سرکوب مردم ستمدیده آن را به بهانه درخواست حکومت نامشروع بحرین موجه می داند اما حضور سردار سلیمانی و مستشاران برای ‌مبارزه با تروریست‌ها را که به درخواست حکومت مشروع و منتخب عراق می باشد منفی ؟

    • بدون نام

      قابل توجه آقای روحانی و ظریف و عراقچی که دنبال دوستی با عربستان هستند

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        شما یا خیلی .... یا این که تصور کردی بقیه خیلی ....!!!
        روحانی و ظریف و عراقچی چرا باید دنبال "دوستی"! با عربستان باشن؟!
        اگر دم از صحبت با عربستانی ها میزنند برای 2 موضوعه یکی حج که تا چند وقت دیگه مسلمین! میخوان تشریفشون را ببرن. یکی دیگه هم این که جلو ضرر بیشتر مردمان منطقه مثل یمن یا سوریه را بگیرن. شما یعنی فهمت از این کار روحانی و ظریف اینه که این افراد خواستار (دوستی!!!) با عربستانند؟!

    • اکرم سادات طهوری

      خوبه خیلی خوبه

    • اکرم سادات طهوری

      خوبه

    • بدون نام

      چی خوبه

    • علی کرمانشاه

      ملت و دولت ایران هیچ تمایلی به رابطه با کشور ذلیل و بزدل و ترسویی مثل رژیم وهابی تکفیری عربستان ندارند کشوری که تمام تاریخ و آبروی ملت عرب را با نوکری رژیم صهیونیزمی اسراییل معامله کرد و رابطه با این رژیم کودک کش را علنا گدایی و با پرداخت میلیاردها دلار پول مردم عربستان به امریکا و اسراییل خواستار رابطه با کشور اسراییل منفور ترین رژیم جنایتکار و کشتار کننده ملتهای عرب و بی آبرو کننده آنها رابطه علنی برقرار و دولتهای دیگر ارتجاع عرب را نیز به این عمل زشت وادار نمود و حال اگر کشور مقتدری مثل ایران اگر پیام دیپلماسی برای کشور های منطقه و عربستان میدهد میخواهد دنیا بدانند که کشور ایران طالب جنگ و ویرانی نیست و چنین قصدی با حتی کشور وهابی عربستان ندارد ولی اگر روزی کوچکترین حرکت اشتباه و یا حماقتی از طرف رژیم عربستان سر بزند آنموقع چنان سیلی از دولت و ملت ایران دریافت میدارد که شاید هیچوقت نتواند از جا بلند شود و چنان بلایی بر سر رژیم آل سعود می آورند که شاید اثری از آنها در تاریخ نماند و تمام انتقام ملت دربند عربستان و کشورهای منطقه که توسط تروریست های وهابی داعش و النصره و مزدوران اجاره ای آورده است از بینی سران فتنه گر وهابی آل سعود در می آورد چنان که نمونه ای کوچک از این عمل را مزدوران تروریست وهابی در سوریه و عراق دریافت داشته اند آنوقت است است که خواهید دید رزمندگان ایرانی چگونه نسل پلید وهابیت تکفیری آل سعود را ریشه کن و محو خواهد کرد و خانه خدا را از چنگ اسارت رژیم آل سعود خارج و به اهلش واگذار و ملت های مسلمان را یکپارچه و منحد خواهد نمود به کوری چشم بدخواهان سعودی .پس باید خیلی مواظب اقت خود باشید که ما در کمین شیطان هستیم و به لطف خدا رسوای جهانتان خواهیم کرد.

    • parsa

      با درود فراوان به سردارسلیمانی که این چنین لرزه بر اندام این اعراب بی غیرت وبی شرف انداخته تا جرات حتی یک گوش چشم را به میهن عزیزمان در دل نپرورانند الهی که همیشه زنده باشی سردار.
      واسلام

    • مهدی قجری ازگرگان

      سردار الهی دردهمه ی ایرانیها بخوره به دل این وهابی ال سعود مخصوصا این جوجه عوضی احمق مفت خور عادل الجبیر کثف که مثل سگ هی پارس میکنه انشااله روزی برسه رهبر عزیزمان امر کنه این لعنتی ها برای همیشه به زباله دان تاریخ بیاندازیم وکلید حرمین شرفین را ازدست این پس فطرت ها بگیریم درانجا نماز جماعت راباحضور معظم له و سردار عزیز بخوانیم به امید انروز

    • کورش

      اخرش این ... تودستای خودم تکه تکه میشه

    • محمود

      چطور هست که رسانه ملی صحبت های سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را در چند بخش خبری پخش میکنه ولی صحبت سخنگوی وزارت خارجه کشور خودمان را باید در فضای مجازی جستجو کنیم!!

    • یحیی رضا

      این موجود که خودش را به شکل آدم درآورده البته با حرف و موضع گیریهایش شده مثل دم خروس و شکل اصلیش از زیر عبایش بیرون زده،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج