۳۳۴۷۵۵
۵۱۱۷
۵۱۱۷
پ

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

همه ما درباره مضرات آفتاب زیاد شنیده‌ایم و می‌دانیم که برای داشتن پوستی سالم و جوان حتما باید از ضدآفتاب‌ها استفاده کنیم. ضدآفتاب‌ها پوست را در برابر آفتاب محافظت کرده و آسیب ناشی از آنها را کم می‌کنند.

مجله سیب سبز - نیلوفر جامه‌بزرگی: همه ما درباره مضرات آفتاب زیاد شنیده‌ایم و می‌دانیم که برای داشتن پوستی سالم و جوان حتما باید از ضدآفتاب‌ها استفاده کنیم. ضدآفتاب‌ها پوست را در برابر آفتاب محافظت کرده و آسیب ناشی از آنها را کم می‌کنند. هر فرد باتوجه به نوع پوست و شرایط زندگی خود به کرم متفاوتی نیاز دارد و سازندگان هم محصولات متنوعی را به بازار ارائه داده‌‌اند. تنها استفاده از ضدآفتاب کافی نیست و باید هوشمندانه مناسب‌ترین محصول را خریداری کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. با آشنایی محصولات بیشتر می‌توانید با دقت نوع مناسبی از ضدآفتاب را خریداری کنید.

پوست‌تان را زره‌پوش کنید

ضدآفتاب ملاسکرین +SPF۵۰

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

می‌توانید از این کرم به‌ صورت برای دست و بدن خود استفاده کنید. ضد‌آفتاب ملاسکرین طیف وسیعی از اشعه‌ها را می‌پوشاند. با استفاده از این کرم می‌توانید از اشعه‌هایUVA و‌UBV تا حد زیادی در امان باشید. اشعه آفتاب باعث ایجاد لک در صورت می‌شود که کرم ضدآفتاب ملاسکرین با نوآوری و فرمولی خاص اثر ضدلک دارد. این کرم حاوی فیلتر شیمیایی (تینو سرب S) است به این معنا که با جذب اشعه‌های مضر پوست را در برابر آفتاب محافظت می‌کند. اگر جوش می‌زنید، می‌توانید از این کرم ضد‌آفتاب و ضد‌جوش‌زا استفاده کنید. علاوه بر نکات گفته شده کرم ضد‌آفتاب ملاسکرین +SPF50 ضدحساسیت و رادیکال آزاد است و مقاوم در برابر تعریق و شست‌وشو است.


آرامش را به پوست خود برسانید

لوسیون بعد از آفتاب اوسرین

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

این لوسیون آرام‌بخش و بازسازی‌کننده پوست است. با استفاده از این لوسیون پوست شما خنک می‌شود و تسکین می‌یاید. لوسیون اوسرین سبک است و این کرم جذب فوق‌العاده‌ای دارد و سریع جذب پوست شما می‌شود. برای استفاده از این کرم هم بلافاصله پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب لوسیون را روی پوست خود بمالید، فقط حواس‌تان باشد که لوسیون را روی پوست تمیز استفاده کنید.


نقاط حساس پوست را محافظت کنید

استیک ضدآفتاب سان سنسی

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

این استیک دارای فرمول منحصر به فرد مناسب نواحی حساس مانند دور چشم و دور لب، بینی و گوش که مستعد آفتاب سوختگی هستند، است. هر فردی با هر نوع پوستی می‌تواند از این کرم استفاده کند؛ خاصیت ضدپیری و ویتامین‌رسان دارد. کرم استیک ضدآفتاب سان‌سنسی ساختاری غیرچرب دارد و حالت چسبندگی هم به پوست شما نمی‌دهد به‌علاوه مقاوم در برابر تعریق و شست‌وشو نیز هست.


پوستی روشن‌تر از همیشه

فلویید ضدآفتاب فتوریورس استادرم

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

کرم ضد‌آفتاب فتوریورس استادرم می‌تواند محافظت مطلوبی را به چهره شما بدهد. با استفاده از این کرم رنگ پوست شما روشن‌تر و یکدست‌تر می‌شود. اگر نگران ایجاد لک روی چهره خود هستید، می‌توانید با استفاده از کرم فتوریورس استادرم به پیشگیری و درمان لک‌های قهوه‌ای خود کمک کنید، در این کرم ترکیباتی وجود دارد که می‌تواند به کاهش لک‌های شما کمک کند.


آفتاب سوختگی را درمان کنید

اسپری افترسان سان سنسی

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

قرمز شدن از عوارض قرار گرفتن طولانی مدت درمعرض آفتاب است. اسپری افترسان سان سنسی، با عصاره شیرین‌بیان التیام‌بخش آفتاب سوختگی است و به کاهش قرمزی پوست کمک می‌کند و تحریکات پوستی را هم کاهش می‌دهد. این اسپری ساختار شیری دارد که سبک است و سریع جذب پوست می‌شود. همچنین اسپری افترسان سان سنسی علاوه بر اینکه ضدالتهاب است، خاصیت ضدپیری هم دارد.


خانوادگی ضدآفتاب بزنید

سان سنس اولترا میلک SPF50+ ایگو

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

این ضدآفتاب SPF50+ دارد و می‌تواند محافظت بالایی در برابر آفتاب داشته باشد. این کرم مناسب انواع پوست است و همه اعضای خانواده می‌‌توانند از آن استفاده کنند. کرم سان سنس اولترا میلک غیرچرب و فاقد عطر است. این کرم بسیار بادوام بوده و تا 4ساعت می‌تواند پوست شما را در برابر آفتاب و تعریق محافظت کند. این محصول در دو پکیج 125میلی‌لیتری و 50میلی‌لیتری قابل استفاده است.این محصولات مربوط به محصولات ایران بیوتی است.


ضدآفتاب فشرده بزنید

پودر فشرده ضدآفتاب مینرال SPF50

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

اگر اهل استفاده از کرم‌پودر هستید، می‌توانید از این کرم ضدآفتاب رنگی استفاده کنید. پودر فشرده ضدآفتاب مینرالSPF50 بسیار قوی در برابر طیف وسیع اشعه UVA-UVB است. شما باتوجه به رنگ پوست‌تان می‌توانید این کرم را در دو رنگ بژ و عسلی تیره تهیه کنید. با استفاده از این کرم می‌توانید از قدرت پوشانندگی بالای آن برای محو کردن لک‌‌ها، انواع تیرگی‌ها، قرمزی و جوش استفاده کنید. حتی می‌توانید آن را در ناحیه حساس دور چشم استفاده کنید. این کرم مقاوم به آب و ضد تعریق هم هست.


پوست حساس خود را دریابید

ضدآفتاب بری سان کرم بی‌رنگ SPF50+ اوریاژ

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

اگر دوست ندارید از فیلترهای شیمیایی استفاده کنید می‌توانید از این کرم استفاده کنید. ضدآفتاب بری‌سان حداقل فیلتر شیمیایی را در ترکیبات خود دارد اما این ویژگی تاثیری در میزان محافظت آن در برابر آفتاب ندارد و این کرم نیز می‌تواند محافظت زیادی در برابر آفتاب را برای شما به همراه داشته باشد. کرم بری سان سبک و فاقد چربی است و برای هر نوع پوست، حتی پوست‌های حساس نیز مناسب است.


عصاره شاه‌بلوط روی پوست‌های شما

کرم ضد‌آفتاب لارژ‌، گینو

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

این کرم مناسب صورت و قسمت‌‌های حساس مانند شانه و نواحی گردن به پایین است. این کرم حاوی فیلترهای تقویت شده است. در ترکیبات این کرم ویتامین E‌ ضدرادیکال‌های آزاد وجود دارد. کرم ضد‌آفتاب لارژ، گینو حاوی عصاره شاه‌بلوط است که پوست را تسکین می‌بخشد و رطوبت مطلوبی را به پوست می‌دهد.


رنگی‌‌رنگی ضد‌آفتاب بزنید

کرم روز، ضد‌چروک و ضدلک رنگی درم ادن

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

با استفاده از این کرم می‌توانید تمام احتیاجات پوست صورت خود را برطرف کنید. این کرم، ضد‌چروک و ضدلک است. به‌علاوه می‌توانید این کرم را به‌عنوان کرم‌پودر هم استفاده کنید و رنگ مناسبی به پوست خود بدهید. این محصول رنگی درم ادن، لک‌های قهوه‌ای و معایب روی پوست شما را می‌پوشاند و همزمان از بروز لک هم جلوگیری می‌کند. فرمولاسیون این کـــرم مخصوص پوست‌های چرب و نرمال است و ظاهــری یکنواخت و بسیار طبیعی به پوست می‌بخشد.


کرم طبیعت‌گردان را بشناسید

استیک آنتی یو وی گینو

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

کرم استیک آنتی یو وی گینو مناسب استفاده در مناطقی است که آفتاب شدیدی دارد. این کرم برای محافظت در برابر آفتاب شدید مناسب است. افرادی که به مناطق کوهستانی سفر می‌کنند یا ورزش‌های آبی و ورزش‌های فضای باز انجام می‌دهند، می‌توانند با خیال راحت از این کرم استفاده کنند. این کرم بی‌رنگ، محافظ و فیلترهای تقویت شده‌ای دارد که از مناطق حساس صورت مانند گونه، لب‌، بینی و... محافظت می‌کند. کرم استیک آنتی یو وی حاوی کره کاریته و آلوئه‌ورا است که پوست را تغذیه می‌کنند و تسکین می‌بخشند.


مضرات آفتاب را از خود دور کنید

ضد آفتاب BB cream SPF30 PA30

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

ضدآفتاب BB cream SPF30 PA30 محافظت بالایی در برابر اشعه UVA و UVB دارد و اجازه نمی‌دهد که لک‌‌ها روی پوست صورت شما جا خوش کنند. این کرم رطوبت مناسبی را به پوست شما می‌دهد. می‌توانید از این کرم به‌عنوان آنتی‌اکسیدان مناسب هر نوع پوستی هم نام برد. این کرم رنگ طبیعی به چهره شما می‌دهد و می‌تواند پوشش مناسبی را روی پوست شما ایجاد کند.

به جنگ چروک و لک بروید

کرم سانی فیک SPF50+ بی‌رنگ لیراک

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

این محصول هم می‌تواند پوست شما را در برابر آفتاب محافظت کرده و شما را از اشعه‌های مضر نور خورشید حفظ کند هم دارای خاصیت ضدچروک و ضدلک است. با استفاده از کرم‌ سانی فیک می‌توانید رطوبت کافی را به پوست خود بدهید و از خشک شدن آن جلوگیری کنید. کرم سانی فیک به التیام پوست هم کمک می‌کند.


لوسیون ضدآفتاب کودکان +SPF50 EUCERIN

کودکانه ضد‌آفتاب بزنید

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

پوست کودکان هم نیاز دارد تا در مقابل آفتاب محافظت شود. لوسیون ضدآفتاب کودکان اوسرین، بدون رنگ و اسانس است و به‌همین دلیل مناسب استفاده برای پوست کودکان است. لوسیون ضدآفتاب کودکان پارابن ندارد و در برابر آب هم مقاوم است. برای استفاده از این ضدآفتاب آن را ۳۰دقیقه قبل از قرار گرفتن کودک درمعرض نور آفتاب به پوستش بزنید و حداقل هر دو ساعت یک‌بار آن را تجدید کنید.


پوست روشن خود را محافظت کنید

ضدآفتاب ضدپیری گلنیک با +SPF50

کدام ضدآفتاب برای کدام پوست مناسب است؟

اگر پوست بسیار روشن و حساسی دارید، کرم ضدآفتاب ضدپیری گلنیک با +SPF50 برای شما مناسب است. این کرم محافظت بالایی در برابر اشعه‌های‌UVA و UVB دارد و از پوست روشن شما در برابر این اشعه‌‌‌ها محافظت می‌کند. کرم ضدآفتاب ضد‌پیری گلنیک با +SPF50 حاوی گیاه آنکاریای آمازونی است و ویتامین‌هایC و E را به پوست شما می‌رساند و برای پوست شما مفید است همچنین کرم ضدآفتاب گلنیک، اثر ضدرادیکال دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج