اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۴۷۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

برای چندمین بار از اپل شکایت شد

«موسسه فناوری کالیفرنیا» (California Institute of Technology) از شرکت اپل و Broadcom که تکنولوژی‌های Wi-Fi را برای اپل درست می‌کند، شکایت کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت‌های بزرگ دنیای تکنولوژی همیشه با هم در جدال هستند و بعضی وقت‌ها هم این درگیری‌ها به مراجع قانونی کشیده می‌شود. در حالی که شرکت هواوی از سامسونگ برسر استفاده‌ی غیرقانوی از پتنت‌های ۴G شکایت کرده، یک سازمان دیگر هم از اپل برای استفاده‌ی غیرقانونی از پتنت‌های مربوط به استفاده از تکنولوژی Wi-Fi شکایت کرده است. البته در چند وقت گذشته این چندمین بار است که از اپل شکایت می‌شود.

برای چندمین بار از اپل شکایت شد

«موسسه فناوری کالیفرنیا» (California Institute of Technology) از شرکت اپل و Broadcom که تکنولوژی‌های Wi-Fi را برای اپل درست می‌کند، شکایت کرده است. این سازمان گفته که اپل و Broadcom به شکل غیر قانونی از سیستم رمزگذاری IRA/LDPC مربوط به شبکه‌های Wi-Fi استفاده کرده‌اند. اپل و Broadcom از این سیستم رمزگذاری برای ساخت وا-فای به کار رفته در محصولات مختلف استفاده کرده‌اند.

موسسه فناوری کالیفرنیا گفته:"شرکت اپل تکنولوژی رمزگذاری IRA/LDPC را در محصولات مختلف خودش استفاده کرده و حتی این محصولات را به فروش رسانده است. این شرکت در حالی که لایسنس استفاده از این سیستم رمزگذاری را در اختیار نداشته، دست به چنین کاری زده است. البته استفاده از این سیستم رمزگذاری محدود به چند دستگاه خاص نمی‌شود و اپل از آن در دستگاه‌های iPad، MacBook Air،‌ Apple Watch،‌ iPhone ۶s، iPhone ۶s Plus، iPhone ۶، iPhone ۶ Plus، iPhone ۵c، iPhone ۵s، iPhone ۵،‌ iPad Air، iPad Air ۲، iPad Pro، iPad Mini ۴، iPad Mini ۳ و iPad Mini ۲ استفاده کرده است."

موسسه فناوری کالیفرنیا گفته که می‌خواهد خسارت وارد شده به خودش به دلیل استفاده‌ی غیرقانونی از این پتنت را به از اپل بگیرد. احتمال اینکه این موسسه بتواند در دادگاه پیروز شود، بسیار زیاد است؛ اما باید منتظر اتفاقات بعدی بمانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج