جاباما
۳۳۴۹۲۸
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

معمولا همه ما بیشترین ساعت های روز را در اتاق نشیمن می گذرانیم. ساعت ها روی کاناپه دراز می کشیم و ساعت ها به بازی های تخته ای مشغول می شویم. پس اتاق نشیمن باید مکانی گرم و نرم و راحت باشد. پیشنهاداتی بدین منظور به شما توصیه می کنم.

وب‌سایت بدونیم: معمولا همه ما بیشترین ساعت های روز را در اتاق نشیمن می گذرانیم. ساعت ها روی کاناپه دراز می کشیم و ساعت ها به بازی های تخته ای مشغول می شویم. پس اتاق نشیمن باید مکانی گرم و نرم و راحت باشد. پیشنهاداتی بدین منظور به شما توصیه می کنم.

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

لامپ های رومیزی

اگر می خواهید به فضای اتاق جذابیت بیشتری بدهید علاوه بر لامپ های سقفی از لامپ های رومیزی نیز استفاده کنید. نور این لامپ ها به فضای اتاق آرامش خاصی می دهد.

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

به اتاق های نشیمنی که در آن ها احساس راحتی می کردید فکر کنید. چه چیزی در آن ها این حس راحتی را به شما می داد به طوریکه انگار در خانه خودتان هستید.اولین مسئله ناهماهنگ بودن دکور آن می باشد.سعی کنید خودتان باشید و همه آن چیزهایی که خودتان دلتان می خواهد به آن اتاق اضافه کنید. مقرراتی نباشید و به اینکه حتما باید همه وسایل اتاق به هم بیایند پایبند نباشید.

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید


مبلمان

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

مبلمان به نوعی نقش قلب اتاق نشیمن را بازی می کند.جایی که پس از یک روز خسته کننده می خواهید روی آن لم بدهید و یا راحت روی آن نشسته و بازی تخته ای انجام دهید.مبلی که هم راحت باشد و هم زیبا، باعث می شود که به هیچ وجه ممکن حاضر به ترک آن نباشید. پس ارزش آن را دارد که بابت چنین مبلی هزینه کنید.

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

علاوه بر مبلمان چندین جای نشیمن دیگر هم به اتاق اضافه کنید. نشستن روی یک مبل می تواند بسیار کسل کننده باشد پس بهتر است که یک یا چند مبل متنوع دیگر هم داخل اتاق نشیمن بگذارید. با این کار به مهمانتان نیز حق انتخاب داده اید. سلیقه ها متفاوت است. بعضی ها روی صندلی راحتی جمع و جور راحت هستند ولی بعضی ها مبل جادار.

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

در بحث آرامش، بافت پارچه های لوازم اتاق نقش بسزایی دارد.مطمئنا هیچ یک از شما دوست ندارید که بالش یا کوسن زمخت پلاستیکی زیر دستتان بگذارید. پس فرش های مخملی و پتوهای گل برجسته فضای اتاق را دلچسب تر می کند. برای جذابیت و آرامش بیشتر چند کتاب هم روی میز قرار دهید. در چنین اتاقی هیچوقت دلتان نمی خواهد آن را ترک کنید.


بیش از حد اتاق را پر نکنید

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

پر کردن بیش از حد اتاق نشیمن از وسایل و دکوری ها باعث می وشد که در اتاق به جای آرامش احساس کمبود فضا و تنگی به شما دست دهد. برای اجتناب از چنین احساسی سعی کنید که در اتاق چندین فضای خالی باقی بگذارید.

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید


از رنگ های قوی استفاده کنید

احساس آرامش در اتاق نشیمن را تجربه کنید

به منظور ایجاد گرما در اتاق سعی کنید بسته به اندازه و سایز اتاقتان از رنگ های گرم استفاده کنید. ممکن است دوست نداشته باشید که دیوار اتاق را رنگ قرمز کنید پس به جای آن می توانید از این رنگ ها در دکوری ها و یا پتوها استفاده کنید. علاوه بر قرمز رنگ های زرد، نارنجی و آبی نیز از رنگهای گرمی هستند که می توانید در فضای اتاق از آن استفاده کنید.

اضافه کردن خرت و پرت به اتاق می تواند نقش بسزایی در اثربخشی دکوراسیون داشته باشید. دکوری های کوچک مثل عکس های خانوادگی. البته ناگفته نماند که نباید تمام فضا را با این تابلوها پر کنید چون جذابیت خود را از دست می دهد. چند تابلوی رومیزی یا چند تابلو روی دیوار بسیار مناسب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج