اولین مدل برند N هیوندای ۲۰۱۷ می آید
هیوندای اعلام کرد که اولین خودرو سرعت سری N این شرکت در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.
وب سایت عصر خودرو: هیوندای اعلام کرد که اولین خودرو سرعت سری N این شرکت در سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد.
آلبرت بیرمان رئیس برند N هیوندای که در سال ۲۰۱۴ برند M ب ام و را برای حضور در بخش خودروهای پرفورمنس هیوندای ترک کرد فاش کرد که مدل i۳۰ ( النترا GT در آمریکای شمالی) اولین خودرو سرعت هیوندای خواهد بود. اما این خودرو احتمالا براساس نسل نسل بعدی این هاچبک خواهد بود زیرا نسل فعلی در شرف خروج از خط تولید قرار دارد.
اوایل این هفته هیوندای اعلام کرد که در مسابقه این هفته استقامتی ۲۴ ساعته نوربرینگ در حال وارد کردن سه خودرو جدید است که یکی از آنها یک نسخه اولیه بنام i۳۰ ۲.۰T است که روی آن یک سری بروزرسانی مسابقه ای از سوی بخش N صورت گرفته است. هیوندای در کنار توسعه این خودرو همچنین یک وولستر توربو و یک i۳۰ ۱.۶ لیتری توربو را نیز در این رقابت شرکت خواهد داد که مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت ها است. I۳۰ N از یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ بهره میبرد. بیرمان همچنین اعلام کرد که حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.
وی درباره قیمت این خودرو گفت: این خودرو برای بسیاری از افراد قابل خرید است زیرا ارزانی بخشی از تمرکز بخش N است. این خودرو در ابتدا به صورت استاندارد با گیربکس دستی و یک سال بعد با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد. رئیس بخش N هیوندای همچنین به طور ضمنی گفت: زمانی که این خودرو عرضه شود رقیب مستقیم فورد فوکوس ST و فولکس واگن گلف GTI خواهد بود.
اوایل این هفته هیوندای اعلام کرد که در مسابقه این هفته استقامتی ۲۴ ساعته نوربرینگ در حال وارد کردن سه خودرو جدید است که یکی از آنها یک نسخه اولیه بنام i۳۰ ۲.۰T است که روی آن یک سری بروزرسانی مسابقه ای از سوی بخش N صورت گرفته است. هیوندای در کنار توسعه این خودرو همچنین یک وولستر توربو و یک i۳۰ ۱.۶ لیتری توربو را نیز در این رقابت شرکت خواهد داد که مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت ها است. I۳۰ N از یک پیشرانه دو لیتری توربوشارژ بهره میبرد. بیرمان همچنین اعلام کرد که حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.
وی درباره قیمت این خودرو گفت: این خودرو برای بسیاری از افراد قابل خرید است زیرا ارزانی بخشی از تمرکز بخش N است. این خودرو در ابتدا به صورت استاندارد با گیربکس دستی و یک سال بعد با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد. رئیس بخش N هیوندای همچنین به طور ضمنی گفت: زمانی که این خودرو عرضه شود رقیب مستقیم فورد فوکوس ST و فولکس واگن گلف GTI خواهد بود.
پ
ارسال نظر