جاباما
۳۳۵۲۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولین تصویر احتمالی سرفیس فون لو رفت

در حالی که مایکروسافت بخش موبایل خودش را فروخته، سعی دارد در بازار تلفن‌های همراه حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد که سرفیس فون از آخرین تلاش‌های مایکروسافت در صنعت موبایل باشد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که سرفیس فون از آخرین تلاش‌های مایکروسافت در صنعت موبایل باشد. تا این لحظه شایعات زیادی از این پلتفرم شنیده بودیم و امروز هم تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به سرفیس فون باشد.

اولین تصویر احتمالی سرفیس فون لو رفت

در حالی که مایکروسافت بخش موبایل خودش را فروخته، سعی دارد در بازار تلفن‌های همراه حضور داشته باشد. براساس شایعات منتشر شده، این شرکت در حال ساخت گوشی جدیدی به نام سرفیس فون است که از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد و با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل عرضه می‌شود. از آنجایی که تبلت‌های سرفیس مایکروسافت به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کردند، این شرکت قصد دارد با همان سیاست‌ها و عرضه‌ی محصولی جدید به نام سرفیس فون، تحولی تازه در بازار به وجود بیاورد.

امروز تصویری از آخرین برگ برنده‌ی مایکروسافت در حوزه‌ی تلفن‌های همراه منتشر شده است. منبعی که این عکس را لو داده، قبلا هم اطلاعات مختلفی را منتشر کرده بود که اکثر آن‌ها واقعیت داشتند. در این تصویر مشخص شده که سرفیس فون از یک صفحه کلید فیزیکی بهره می‌برد که نقش محافظه صفحه نمایش را هم ایفا می‌کند. این صفحه کلید شباهت زیادی به صفحه کلیدهای تبلت‌های سرفیس دارند.

اولین تصویر احتمالی سرفیس فون لو رفت

در شایعات گذشته گفته شده بود که این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت ۲K بهره می‌برد و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لنز Carl Zeiss روی آن قرار گرفته است. استفاده از اسنپ دراگون ۸۳۰ هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود. حتی چند روز پیش هم شایعات جدیدی از این گوشی منتشر شد که به وجود ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم روی این محصول اشاره می‌کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج