۳۳۵۴۵۸
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

برنامه هفت زیر تیغ کمال تبریزی

این روزها تیم برنامه هفت که با توجه به مصاحبه اخیر افخمی، تیغ تعطیل شدن برنامه را بالای سرش حس می‌کند، تمام تلاش‌اش را برای ماندن به خرج می‌دهد.

وب ‌سایت کافه سینما: این روزها تیم برنامه هفت که با توجه به مصاحبه اخیر افخمی، تیغ تعطیل شدن برنامه را بالای سرش حس می‌کند، تمام تلاش‌اش را برای ماندن به خرج می‌دهد. در رسانه‌های اصولگرا یادداشت‌های مختلف و همزمانی خطاب به معاون جدید سیما نوشته می‌شود که از شدت شباهت، انگار یک نفر همه آن‌ها را نوشته!

برنامه هفت زیر تیغ کمال تبریزی

افخمی که کارش را با غذا خوردن و متلک شنیدن جلوی میز پورمحمدی، معاون سابق سیما، و البته حمایت او آغاز کرده بود، حمایتی که به او امکان تسویه حساب شخصی روی آنتن رسانه ملی را می‌داد، (همراهی داماد همین معاون در تیم دوره جدید هفت)، حالا با تغییر معاون، و آبروریزی‌های اخیر، ظاهرا به مشکل خورده است. در تازه‌ترین واکنش‌ها کمال تبریزی که در برنامه، او را به دیاثت فرهنگی متهم کرده بودند، تهدید کرد که با ادامه این برنامه، دیگر پشت دوربین سریال در حال فیلمبرداری سرزمین کهن نخواهد رفت. حالا کانال برنامه هفت، خبری منتشر کرده که بر اساس آن، کمال تبریزی کار را تعطیل نکرده و دارد ادامه می‌دهد. این کانال ادعا کرده:

کمال تبریزی دیروز در حالی خبر از توقف تصویربرداری فاز سوم سریال «سرزمین کهن» داد که همزمان با گفتگوی او عوامل فیلمش در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال فیلمبرداری بودند.

روابط عمومی شهرک سینمایی گفت کلیه عوامل این فیلم از ساعت ۷ صبح دیروز در شهرک حضور داشتند و تا ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه مشغول تصویربرداری بودند. حدود ۷ روز است که تصویریرداری فاز سوم این سریال در شهرک دفاع مقدس دنبال می شود و ادامه تصویربرداری در لوکیشن دیگری ادامه می یابد.

هنوز واکنشی از سوی کمال تبریزی و روابط عمومی شهرک سینمایی در قبال این ادعا، به دست ما نرسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج