۳۳۵۴۷۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

قوی ترین فبلت تا به امروز +عکس

شرکت Asus که تا چندی پیش با شنیدن نامش به فکر لپ تاپ های با کیفیت می افتادیم چندی است حوزه فعالیتش را گسترش داده و هم اکنون شاهد تولید گوشی هایی با این برند هستیم.

وب سایت زوم تک - سینا اشتری: شرکت Asus که تا چندی پیش با شنیدن نامش به فکر لپ تاپ های با کیفیت می افتادیم چندی است حوزه فعالیتش را گسترش داده و هم اکنون شاهد تولید گوشی هایی با این برند هستیم ، گرچه ایسوس تا به حال از ساخت گوشی هایی آخرین مدل اجتناب می ورزید اما باید بدانید که این رویه تغییر کرده و ایسوس با حضور در کنفرانس Computex امسال سه گوشی معرفی کرد که یکی از آنان را می توانیم به عنوان قوی ترین فبلت روز بدانیم.

قوی ترین فبلت تا به امروز +عکس

Asus Zenfone ۳ Deluxe فبلتی ۵.۷ اینچی است که از آخرین نسل پردازنده های کوالکام و یا اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می کند ، ۶ گیگابایت حافظه رم برای این فبلت در نظر گرفته شده است و حافظه داخلی معادل ۲۵۶ گیگابایت را داراست ، ایسوس در ساخت بدنه این فبلت قدرتمند از آلمینیوم مرغوب استفاده نموده که با دیدن آن محو زیبایی اش خواهید شد ، همانطور که گفتیم سایز صفحه نمایش ۵.۷ اینچ و دقت آن فول اچ دی است ، همچنین صفحه نمایش این فبلت از نوع Super AMOLED می باشد.

دوربین اصلی این فبلت ۲۳ مگاپیکسلی بوده که ایسوس از آن به عنوان PixelMaster یاد می کند ، سنسور به کار رفته در این دوربین ساخت شرکت سونی و از مدل Sony IMX۳۱۸ است و با توجه به فناوری Clever Super Resolution به کار رفته در آن دوربین این فبلت می تواند عکس هایی را با حد اکثر دقت ۹۲ مگا پیکسل به ثبت برساند ، و در آخر ایسوس از درگاه یو اس بی نوع سی در این فبلت استفاده نموده است که باعث افزایش سرعت انتقال داده ها خواهد گردید ، این فبلت در رنگ های خاکستری ، نقره ای و طلایی به بازار عرضه خواهد گردید ، قیمت فبلت Asus Zenfone ۳ Deluxe برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۵۰۰ دلار خواهد بود و قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فبلت منظورتون همون تبلته؟ یا تغییر نام داده ما نمیدونستیم؟ :)

    • tulips

      فبلت حد فاصل بین تبلت و گوشی است، از 5/5 اینچ تا سایز 7 اینچ جز محدوده فبلت هاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج