۳۳۵۸۸۵
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

غرش گیتار فرشید اعرابی در برج آزادی

فرشید اعرابی نوازنده مطرح و درجه یک گیتار الکتریک پس از ۵ سال سکوت در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در برج آزادی به همراه بند خود در چهار سانس به روی صحنه رفت.

خبرگزاری صبا - مهدی خان محمدی: فرشید اعرابی نوازنده مطرح و درجه یک گیتار الکتریک پس از ۵ سال سکوت در روزهای ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در برج آزادی به همراه بند خود در چهار سانس به روی صحنه رفت.

«فرشید اعرابی» باوجود اینکه در این پنج سال نه می توانست کنسرت دهد و نه آلبومی منتشر کند بازهم برای مخاطبانش تازگی داشت.

غرش گیتار فرشید اعرابی در برج آزادی

اعرابی هم چنان صاحب ایدئولوژی و اندیشه است و در تک تک قطعات و ابیاتش می توان این تفکر را با جان و دل حس کرد. اعرابی در اجرای روز گذشته خود در دو بخش کنسرت خود را وامدار و مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست. وی در این اجرا برعلیه جنگ و خشونت خواند و گاهی اوقات با انتخاب درست اشعار در قالب هوی متال در محضر پروردگار به مناجات می پرداخت.

اعرابی از پنج سال پیش تا به امروز تغییراتی چشمگیر کرده، ریش های سفید وی نشان از جاافتادگی این موزیسین دارد.هرچند که ریش سفید کوچک ترین گواه تلخکامی این پنج سال سکوت برای اعرابی است.

با شروع کنسرت گیتار الکتریک و درامز شروع به نواختن کردند و پس از آن پرده ها کنار رفته و «فرشید اعرابی» بزرگ در نظر مخاطبان موسیقی هوی متال حاضر شد.

پس از آن اعرابی در ابتدا گفت: خیلی خوشحالم که بعد از پنج سال شمارو دوباره می بینم. امیدوارم امشب انرژی ها تخلیه شود. اما تمام خواهشم از شما مخاطبان عزیز این است که به نکاتی که پیش از این در شبکه های مجازی به آن اشاره کردیم توجه کنید.

در ادامه قطعه «به رنگ شب» با ترانه مولانا و و عباس روشن زاده اجرا شد. اعرابی در ادامه عنوان کرد: واقعا ممنونم از شما که در این شرایط سخت در ایام امتحانات و در پرترافیک ترین زمان تهران برای شنیدن موسیقی ما آمده اید و از ما حمایت می کنید. واقعا دمتون گرم.

وی در ادامه عنوان کرد: جا دارد یادی کنیم از دو عزیزی که در حال حاضر در بین ما نیستند و واقعا از دست دادنشون برای جامعه موسیقی اتفاق بسیار بدی بود. «شاهرخ پورمیامین» و «هادی پاکزاد» خیلی زود رفتند که روحشون شاد؛ به احترام این موزیسین های نامی موسیقی ایران یک دقیقه سکوت می کنیم.

قطعه «کافران» نیز از پرطرفدارترین آثاری بود که در کنسرت «فرشید اعرابی» اجرا شد.

در ادامه این کنسرت قطعه «پنهان» و «تندیس ایثار» اجرا شد. این نوازنده و خواننده در ادامه عنوان کرد: «تندیس ایثار» را تقدیم می کنم به تموم جوان هایی که جونشون را کف دست گرفتند و از جانشان را برای این خاک فدا کردند. واقعا دم همه این بچه ها گرم.

در انتها قطعه «به رنگ شب» اجرا شد.

از جمله مهمانان حاضر در کنسرت اعرابی باید به «فرشاد رمضانی» سرپرست گروه دگردیس، «همایون مجدزاده» سرپرست گروه کهت میان، «اردوان انزابی پور» سرپرست گروه تندر و «علی شکرانی» از گروه دفریم اشاره کرد.

«فرشید اعرابی» پاسدار موسیقی راک است. اعرابی پاسدار شعر ایرانی است. در این زمانه که موسیقی و ترانه ها کاملا پوچ و بی ارزش شده اند و دغدغه تمامی موزیسین های ما عشق مستهجن شده اعرابی و امثال اعرابی به تعداد انگشتان دست هستند که از شعر و موسیقی به معنای واقعی حفاظت می کنند.

به همین منظور جا دارد که مسئولین موسیقی کشور درباره این حافظان شعر و موسیقی با تمرکز بیشتر و مهربانی بیشتری برخورد کنند.

در انتها جا دارد یک خسته نباشید ویژه به «محمدحسین تفرشی» تهیه کننده کنسرت فرشید اعرابی گفت که سه سال در حمایت از اعرابی برای گرفتن مجوزهای لازم بدون هیچ خستگی تلاش کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج