۳۳۶۶۱۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دلگرمی داریوش ارجمند به مدافعان حرم

اگر جوانان کشور در مقابل تکفیری ها دست به اسلحه نمی بردند امروز باید در خیابان ولی عصر با آنها مواجه می شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: اگر جوانان کشور در مقابل تکفیری ها دست به اسلحه نمی بردند امروز باید در خیابان ولی عصر با آنها مواجه می شدیم. داریوش ارجمند بازیگر نقش به یاد ماندنی «مالک اشتر» در فیلم «امام علی» در مورد انجام کار فرهنگی و تولید فیلم و موسیقی برای مدافعان حرم گفت: زبان دنیای امروز زبان تصور و هنر است به دلیل اینکه «که هرچه دیده بیند دل کند یاد» و «شنیدن کی بود مانند دیدن» در حقیقت، فیلم قوی ترین ابزار و در عین حال تاثیرگذار ترین وسیله برای رساندن هدف به مخاطب است.

دلگرمی داریوش ارجمند به مدافعان حرم

وی ادامه داد: چند روز قبل فیلم مستندی در تلویزیون با نام «پل» در خصوص شهدای مدافع حرم دیدم که به شدت بر من تاثیر گذاشت. هنگامی که صحنه ای مربوط به اصابت گلوله و شهید شدن آن جوان مدافع حرم را پخش شد، به شدت منقلب شدم به طوری که شاید ۱۰۰ مطلب و مقاله در مورد آن عزیزان این طور تاثیر گذار نبود. با این اوصاف باید در تمام شاخه های هنری در جهت رساندن دلیل جهاد آن ها و مصائب پیش روی این عزیزان تلاش مضاعف کرد.

ارجمند همچنین در خصوص دلگرم بودن به شهدای مدافع حرم ابراز داشت: وقتی می بینم که عده ای جوان در حال جنگیدن با دشمنان اسلام در سرزمین های دیگر هستند دلگرم می شود و وقتی انسان می داند که عده ای برای ما در حال مبارزه اند احساس غرور می کند. اگر امروز جوانان کشور در مقابل تکفیری ها دست به اسلحه نمی بردند امروز باید با آنها در خیابان ولی عصر مواجه می شدیم.

وی تصریح کرد: این جوانان در حال حفاظت از مقابر متبرکه‌ای هستند که این مقابر سنگ راه و زندگی ما بوده است و از کودکی تا به امروز با عشق به ائمه اطهار (ع) روزگار گذراندیم. اگر در این دنیای همچون کویر و در میان طوفان های چرخنده، این نشانه ها و حرم ها ویران شود پیدا کردن راه سخت می شود و به همین دلیل جوانان برومند کشور عزیزمان دست به اسلحه برده اند.

بازیگر سریال «ستایش» در مورد وظایف اصحاب رسانه در مورد مدافعان حرم نیز اظهار داشت: افراد شاغل در در رسانه ها سعی در اطلاع رسانی درست در مورد این مردان به مردم داشته باشند به دلیل ایتکه این افراد در مظلومیت قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هومن

      خدا خیرتون بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج