۳۳۶۶۵۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ابهام در پخش‌کننده ایرانی فیلم فروشنده

جلسه شورای پروانه نمایش در هفته جاری (دوشنبه ۱۷خردادماه) به تماشای «فروشنده» ساخته فرهادی خواهد نشست و درباره صدور پروانه نمایش فیلم تصمیم گیری می‌شود.

خبرگزاری فارس: جلسه شورای پروانه نمایش در هفته جاری (دوشنبه ۱۷خردادماه) به تماشای «فروشنده» ساخته فرهادی خواهد نشست و درباره صدور پروانه نمایش فیلم تصمیم گیری می‌شود.

این روزها حدس و گمان‌های زیادی درباره ارایه پروانه نمایش به فیلم سینمایی «فروشنده» تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی در فضای مجازی چرخید. براساس پیگیری‌های خبرنگار سینمایی فارس این فیلم توسط تنها چند تن از اعضای شورای پروانه نمایش در جلسه هفته گذشته شورا دیده شد اما به دلیل تعداد کم اعضای شورا، افراد به حد نصاب نرسیدند و صورتجلسه ای تهیه نشد.

ابهام در پخش‌کننده ایرانی فیلم فروشنده

دوشنبه (۱۷ خردادماه) دیدن فیلم سینمایی «فروشنده» در دستور کار شورای پروانه نمایش قرار دارد و پس از بازبینی فیلم اعضاء درباره صدور پروانه نمایش فیلم تصمیم می گیرند.

اعضای شورای پروانه نمایش پس از تصمیم وزیر درباره تغییر تعدادی از افراد اعضاء در جلسات به صورت منسجم و پرتعداد شرکت نکردند. اما در این هفته تصمیم برای فیلم فروشنده اتخاذ خواهد و تلاش می شود تا اعضا در جلسه حاضر شوند و برای تصمیم گیری حد نصاب لازم را داشته باشند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی هنوز پخش کننده ایرانی ندارد که دو احتمال درباره پخش کننده فیلم وجود دارد یا مذاکرات اتجام شده اما تصمیم قطعی را رسانه ای نکردند و یا تهیه کننده اثر پولی خارج از عرف سینمای ایران از پخش کننده ایرانی درخواست کرده که هنوز پخش کننده به قطعیت کامل برای پرداخت این مبلغ به تهیه کننده (اصغر فرهادی) نرسیده است.

در شرایطی هنوز پخش کننده ایرانی فیلم مشخص نشده است که پخش کننده خارجی تاریخ دقیق (۱۲ آبان ) زمان پخش فیلم در فرانسه را اعلام کرده و دو شرکت نیز پخش آمریکای شمالی وخاورمیانه از جمله لبنان فیلم را اعلام کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جلوی این فیلم سیاه نما رو بگیرید
      وگرنه خودمون از رو پرده میکشیم پایین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج