جاباما
۳۳۷۵۵۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرا «پل واکر» زنده شده، دیده نشد؟!

«خشمگین ها» به دنبال اسکار

هفته پیش جیمز وان کارگردان هنگ کنگی قسمت هفتم سری فیلم های اکشن و سرشار از اتومبیلرانی های خطرناک «سریع و خشمگین» (که همگی از تلویزیون ایران هم پخش شده اند) به جمع افرادی پیوست که مدعی اند حق آنها تضییع شده و باید حداقل یک جایزه اسکار سال بیش به این فیلم اهدا می شد.

روزنامه بانی فیلم - وصال روحانی: هفته پیش جیمز وان کارگردان هنگ کنگی قسمت هفتم سری فیلم های اکشن و سرشار از اتومبیلرانی های خطرناک «سریع و خشمگین» (که همگی از تلویزیون ایران هم پخش شده اند) به جمع افرادی پیوست که مدعی اند حق آنها تضییع شده و باید حداقل یک جایزه اسکار سال بیش به این فیلم اهدا می شد.

«خشمگین ها» به دنبال اسکار

قدری پیش از سه ماه بعد از توزیع این جوایز مشهور وان گفت اسکار بهترین جلوه های بصری حق «خشمگین ۷» بود زیرا کادر فنی معجزه گر این فیلم کاری کرد که به رغم مرگ پل واکر یکی از بازیگران اصلی فیلم در ماه نخست فیلمبرداری آن، وی در ادامه فیلم نیز حاضر و در اتفاقات شریک باشد و این کار را با استفاده از تکه فیلم های باقی مانده و استفاده نشده از واکر طی شش فیلم قبلی و با بهره جستن از فن آوری های شگرف کامپیوتری انجام داد.

وان افزود: فقط برای حفظ جان برایان اوکانور (نام کاراکتر واکر) و به حرکت در آوردن یک مرده دست کم یک کاندیدایی اسکار حق ما بود. پیشتر وین دیزل دیگر بازیگر اصلی فیلم گفته بود «خشمگین ۷» سزاواری کسب اسکار برترین فیلم سال را هم داشته است!

گفتنی است نامزدی های شاخه جلوه های بصری در مراسم اسکار ۲۰۱۶ شامل حال فیلم های «مکس دیوانه: جاده خشم»، «مریخی»، «بازگشته»، «جنگ ستاره ها نیرو بیدار می شود» و «Ex Machina» شد و مجسمه طلایی این شاخه در نهایت به فیلم آخر (Ex Machina) رسید و این چیزی است که جیمز وان و شاید سایر عوامل تولید فیلم «خشمگین ۷» قبول نداشتند و در تمامی این مدت آن را یک ظلم می دانسته اند.

جو لته ری مسوول شرکت تصویرپردازی وتا نیز می گوید: از ما خواسته شد در غیاب پل واکر که دیگر در میان ما نیست تصاویر و فیلمی را ارائه بدهیم که چهره و کارهای او را در بر داشته باشد و وی را نیز درون مجموعه ببینیم و «خشمگین ۷» را از این طریق کامل کنیم. این یک کار بسیار سخت بود زیرا فقط ارائه تصاویری از واکر و ترسیم او کافی نبود و آن تصویر باید جان می داشت و به حرکت در می آمد و این کار بسیار جانفرسایی بود. ما باید واکر را به صورت زنده و به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی فیلم به حرکت در می آوردیم و برایش حرکت و موج و احساس خلق می کردیم و این یک کار فوق العاده را می طلبید. چیزی را که جان داشته باشد و احساس لازم را منتقل کند و این حس و واقعیت را از ذهن بزداید که واکر دیگر در قید حیات نیست و به دنیای دیگر رفته است. به واقع ما از ندیده شدن این مسئله توسط سران آکادمی اسکار بسیار شگفت زده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج