۳۳۸۸۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کیاسری: مشایی در جامعه مقبولیتی ندارد

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مجلس نهم در شورای اسلامی در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اصولگرایان تاکنون برنامه‌ای نداشته اند و آثاری هم از وجود یک برنامه مشخص دیده نمی‌شود. البته گروهی از اصولگرایان کم و بیش برنامه خود را شروع کرده اند اما آن اجماع و اکثریت مد نظر خیر، تا کنون شکل نگرفته است.

نامه نیوز: سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مجلس نهم در شورای اسلامی در خصوص برنامه اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اصولگرایان تاکنون برنامه‌ای نداشته اند و آثاری هم از وجود یک برنامه مشخص دیده نمی‌شود. البته گروهی از اصولگرایان کم و بیش برنامه خود را شروع کرده اند اما آن اجماع و اکثریت مد نظر خیر، تا کنون شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: وحدت باید یک خروجی داشته باشد و باید به دنبال یک انسجام و همگرایی باشند.ما در بسیاری از موارد می بینیم که اصولگرایان خود همدیگر را نفی می‌کنند.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه مرجعیتی که اصولگرایان را به دور هم جمع کند وجود ندارد، خاطرنشان کرد: پس از فوت آیت‌الله مهدوی کنی و عسگر اولادی، تاکنون متاسفانه فردی نتوانسته است یک اجماع مناسب را در میان اصولگرایان ایجاد کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به این موضوع که اصولگرایان ممکن است یک گزینه موثری داشته باشند، یادآورشد: شاید در آینده یک گزینه معرفی شود اما تاکنون اجماعی بر روی یک گزینه ایجاد نشده است، شیوه‌های کاری نیز مشخص است. احمدی نژاد خود را ازجریان اصوگرایی نمی‎داند و طبیعتا حمایتی از وی نمی‌شود.

نماینده مجلس هشتم و نهم با بیان اینکه احمدی‌نژاد برای خود یک ظرفیت دارد، تصریح کرد: بعید می‌دانم یک مرجعیت در اصولگرایان وجود داشته باشد و بتوانند بر یک گزینه اجماع نظر کنند، تاکنون چنین فضایی نبوده و بعید می‌دانم ایجاد شود.

وی در خصوص رابطه احمدی‌نژاد و مشایی نیز گفت: بعید می‌دانم مشایی بتواند مقبولیتی که مد نظر جامعه است را داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج