۳۳۹۳۳۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

در پی توقف دو روزه‌ی اجرا،

آخرین وضعیت جسمی بازیگر «بیگانه»

در پی توقف دو شبه اجرای نمایش «بیگانه» به دلیل شرایط جسمانی بازیگر اصلی‌اش، کارگردان این نمایش اعلام کرد که حال رحیم نوروزی خوب است و جای نگرانی نیست.

خبرگزاری ایسنا: در پی توقف دو شبه اجرای نمایش «بیگانه» به دلیل شرایط جسمانی بازیگر اصلی‌اش، کارگردان این نمایش اعلام کرد که حال رحیم نوروزی خوب است و جای نگرانی نیست.

دکتر مسعود دلخواه در گفت‌وگو با ما، اضافه کرد: رحیم نوروزی از مدتی پیش دچار سرماخوردگی شدیدی بود به طوری که دو هفته قبل بعد از اجرای نمایش او را به اورژانس منتقل کردیم و سرم به او تزریق شد اما از آنجا که حالش بهتر شد اجرای نمایش را ادامه دادیم.

آخرین وضعیت جسمی بازیگر «بیگانه»

وی افزود: در این مدت سرماخوردگی رحیم نوروزی ادامه پیدا کرد تا اینکه پزشک تجویز کرد بهتر است ایشان کمی استراحت کنند تا گرفتگی صدایش حل شود و بدنش انرژی رفته را به دست بیاورد. به همین دلیل بهتر دیدیم اجرای این نمایش به مدت دو شب متوقف شود.

دلخواه با اشاره به نقش سنگین رحیم نوروزی در نمایش «بیگانه» یادآور شد: او از اول تا آخر نمایش روی صحنه است و به همین دلیل باید توان جسمی لازم را داشته باشد.

او در ادامه با ابراز خرسندی از استقبال تماشاگران از نمایش «بیگانه» متذکر شد: فعلا اجرای ما تا ۳۰ خردادماه قطعی است اما ممکن است به دلیل استقبال تماشاگران تمدید شود. در حال حاضر در بیشتر اجراها تعدادی از تماشاگران به دلیل پر شدن صندلی‌های سالن، روی زمین می‌نشینند.

نمایش «بیگانه» براساس اثر مشهور آلبر کامو در تالار «چهارسو» مجموعه تئاترشهر روی صحنه است که روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۳ و ۲۴ خردادماه تعطیل است.

اجرای این اثر نمایشی از روز سه شنبه ۲۵ خرداد ماه ساعت ۲۱ با بازی رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمد رضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، ، سارا نجفی، صادق حیدری، محمد مهدی شاهی، آریا توسلی، حمیدرضا نقره دوست، شفق خانی، علی دولت یاری و شیوا بیرانوند در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج