اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۹۳۷
۳ نظر
۵۰۲۶
۳ نظر
۵۰۲۶
پ

كروكودیل، مار یا بامبــو انتخـــــاب با شماست!

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

این گزارش نگاهی است به طراحی‌های برندهای شناخته شده جهان برای كیف‌های پاییز امسال؛ یعنی پاییز ۲۰۱۲ و مهم‌تر از آن، یك پیشگویی برای كیف‌هایی كه در پاییز و حتی زمستان امسال قرار است روی شانه‌های شما بنشینند .

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید


مجله ایده آل: برندهای شناخته‌شده دنیای مد، طبق قاعده‌ای‌ نانوشته هر فصل، طرح‌های جدیدشان را مدتی قبل از آغاز فصل مقابل چشم همه طرفداران به تصویر می‌كشند؛ طرح‌هایی كه هر كدام‌شان می‌توانند نماینده مدل‌هایی باشند كه در 3 ماه آینده و حتی بعد از آن در گوشه و كنار بوتیك‌های مختلف جای ‌بگیرند. این گزارش نگاهی است به طراحی‌های برندهای شناخته شده جهان برای كیف‌های پاییز امسال؛ یعنی پاییز 2012 و مهم‌تر از آن، یك پیشگویی برای كیف‌هایی كه در پاییز و حتی زمستان امسال قرار است روی شانه‌های شما بنشینند چون دیر یا زود این مدل‌ها از بوتیك‌های كوچك و بزرگ شهر ما هم سر در می‌آورند!

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

بازگشت افسانه‌‌ها

دولچه و گابانا، یك برند ایتالیایی است كه ویژگی طراحی‌هایش تجملی و گرانقیمت‌بودن آنهاست. زمینه اصلی طراحی‌های پاییز ۲۰۱۲ این برند برگرفته از افسانه‌های قرون وسطایی است و قلاب‌دوزی‌هایی كه درست مانند مدل‌های همه‌پسند آن زمان با نخ‌های مخصوص قلاب‌‌دوزی و تمام رنگی، طرح گل رز را روی كیف‌ها پیاده می‌كنند. بنابراین امسال باید منتظر بازگشت كیف‌های قلاب‌دوزی به بازار باشید؛ كیف‌هایی كه نمونه‌ آنها حتما در كمد مادربزرگ‌ها و حتی مادرتان پیدا می‌شود.


پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

بامبو روی كیف‌ شما

گوچی که نیازی به معرفی ندارد در طراحی‌های جدیدش سراغ یك تركیب كاملا متفاوت رفته است. گوچی پوست كروكودیل و بامبو را با هم تركیب و كیفی طراحی كرده كه ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دارد. این كیف یك مدل كاملا رسمی و در عین حال بسیار مدرن است. غیر از بند بامبو با بست‌های طلایی، این كیف یك بند چرمی بلند هم دارد. در آن هم با استفاده از بامبو باز و بسته می‌شود! این بدان معناست كه از این به بعد باید منتظر باز شدن پای بامبوها به كیف‌هایمان باشیم.

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

همان اسلیمی‌های خودمان

برند ورساچه كه همه برندبازها آن را با طراحی‌های چرم مشهورش می‌شناسند برای پاییز امسال سراغ كیف‌های چرمی‌ رفته است؛ چرم‌های درجه یك و البته در رنگ‌های متنوع بر اساس رنگ‌هایی كه موسسه پانتون برای پاییز امسال معرفی كرده است. ویژگی مشترك این كیف‌ها كه در طرح‌های مختلف ارائه شده‌اند، چرم كار شده آنهاست، چرم نقش برجسته‌ای كه نقش و نگار آن برای ما ایرانی‌ها چندان هم غریبه نیست و به نوعی یادآور گل‌های اسلیمی خودمان است؛ گل‌های آشنایی كه حالا دیگر مدرن شده‌اند!


پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

وقار با كروكودیل‌های سفید

فندی از برندهای ایتالیایی است كه كارش را با طراحی كیف‌ شروع كرد. این برند پاییز امسال در طراحی‌هایش سراغ كیف‌هایی رفته كه ویژگی آنها البته بعد از زیبایی و وقار، جاداری آنهاست. البته نباید این را هم فراموش كرد كه یكی از جزئیات طراحی‌های جدید فندی، استفاده از پوست كروكودیل روی كیف‌هاست. فرم این كیف‌ها كاملا رسمی و كلاسیك است. تمام كیف‌های فندی در مدلی كه تصویر آن را می‌بینید یعنی با گوشه‌های باز و بسته اما در رنگ‌بندی‌ها و رویه‌آرایی‌های بسیار متنوع طراحی شده‌اند.

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید


پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

مخمل‌های با شکوه

شنل هم یكی از برندهای شناخته شده است و آنقدر در دنیای مد اسم و رسم دارد كه دیگر نیازی به معرفی ندارد. این برند پاییز امسال پای كیف‌های مخملی را به بازار باز می‌كند، چون در طراحی‌هایش سراغ كیف‌های كوچك اما از جنس مخمل‌ رفته است. مخمل‌های خواب‌داری كه در رنگ‌بندی‌های متنوع همه آنها، از سبز گرفته تا بنفش و سرمه‌ای، ردی از رنگ مشكی به چشم می‌خورد. این كیف‌های مخملین در اوج سادگی، شكوه را به بیننده القا می‌كنند. یادتان باشد نباید از طراحی بند این كیف غافل بمانید؛ تركیبی از زنجیر در هم تنیده شده با چرم كه البته قابلیت تغییر سایز هم دارد!


پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

مار جواهرنشان

بولگاری، برند ایتالیایی دیگری كه شهرتش را مدیون ظرافت جواهراتی است كه به علاقه‌مندانش ارائه می‌كند، بیكار ننشسته و مدتی است كه در طراحی اكسسوری‌ها هم از كیف گرفته تا كمربند و... حضور پررنگی دارد. همانطور كه انتظار می‌رفت در كیف‌هایی كه این برند ایتالیایی گرانقیمت برای پاییز ۲۰۱۲ طراحی كرده، بر گرفته از ایده طراحی‌های امسالش با عنوان «سال مار»، پوست مار به كار رفته است. برای تاكید بیشتر بافت زنجیر آنها هم تداعی‌كننده بافت بدن مار است اما قفل این كیف كه اتفاق اصلی طراحی آن است، سر یك مار است كه با جواهر و سنگ‌های گرانقیمت طراحی شده است!


پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

كیسه‌ای‌های شاد!

برند لوئی‌ویتون هم كه معرف حضورتان هست؟ یكی دیگر از برندهای خوش‌آوازه و البته درگروه گرانقیمت‌ترین‌ها! در طراحی‌های پاییزی این برند، یك مدل كاملا متفاوت به چشم می‌خورد؛ یك كیف در مدل كیسه‌ای و كاملا مناسب برای استفاده روزمره. این مدل كه مثل دیگر طراحی‌های پاییزی لویی ویتون از جنس چرم مرغوب است و در رنگ‌بندی‌های كاملا متنوع طراحی شده، خودش بهانه‌ای است برای اینكه دوباره منتظر كیف‌های كیسه‌ای در بازار باشیم؛ كیف‌های كیسه‌ای در رنگ‌بندی‌های شاد و روشن؛ چون لویی ویتون امسال سراغ رنگ‌های روشن رفته است.

پاییز و زمستان این کیف ها را دستتان بگیرید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار ایرانمهر

      خیلی زیبا و موقر بودن، به خصوص ورساچه...

    • soli

      قبلا میگفتن ورشاژ الان شده ورساچ ... ولی مرسی در کل جالب بود

    • بدون نام

      اصلا قشنگ نبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج