۳۳۹۷۱۸
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

وزیر ورزش مقصر ناکامی استقلال!

رئیس هیئت مدیره استقلال تأکید کرد که وزیر ورزش و جوانان باعث شد استقلال در فصل نقل‌وانتقالات قوی بسته نشود.

خبرگزاری تسنیم: مقداد نجف‌نژاد درباره توقف روند نقل‌وانتقالات استقلال اظهار داشت: خودم این بحث را دارم که چرا روند نقل‌وانتقالات متوقف شده است. پس از اینکه علیرضا منصوریان را انتخاب کردیم، باید تیمی بسته می‌شد که در شأن استقلال باشد. معنایش این نیست که ولخرجی کرده و سقف را رعایت نکنیم. اگر قرار باشد به بازیکن جدیدی پول بیشتری بدهیم، یک بازیکن هم از تیم‌های پایه استفاده خواهیم کرد تا هزینه‌ها از سقف تعیین شده بالا نرود.

باید در استقلال ستاره داشته باشیم

وی افزود: باید بازیکنی به خدمت بگیریم که بتواند در بازی‌های بزرگ، بازی را برای استقلال در بیاورد. امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم و اگر بازیکن خوب نداشته باشیم، چطور می‌توانیم خوب و قوی ظاهر شویم؟ چطور می‌توانیم درخشش داشته باشیم؟

فضای کاری گودرزی بسته است

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در قدم اول اقدامات خوبی در نقل‌وانتقالات برداشتیم اما سهوا یا عمدا جلوی ما را گرفتند. به عنوان رئیس هیئت مدیره تبعات آن را نمی‌پذیرم. اگر فردا روزی بگویند چرا در جذب ستاره ناکام بودید، ما پاسخگو نخواهیم بود. من از زمان مصطفی هاشمی‌طبا، مهرعلیزاده، محمد علی‌آبادی، علی سعید‌لو و محمد عباسی در سازمان تربیت‌بدنی‌های سابق و وزارت ورزش حضور داشته‌ام و تقریبا در همه این دوران‌، همکاری‌های لازم با هیئت مدیره صورت گرفته است. در آن زمان فضایی وجود داشت که هیئت مدیره خودش تصمیم‌گیری کند اما فضای دوران محمود گودرزی را بسته می‌بینم.

هیئت مدیره به خاطر وزیر ورزش همراه من نبود

«با این شکل، نمی‌توان کاری کرد». نجف‌نژاد با بیان این جمله تصریح کرد: اگر قرار است هیئت مدیره مسئولیت‌ داشته و پاسخگو باشد، باید اختیار هم داشته باشد. نمی‌شود راننده ما باشیم و فرمان دست دیگری باشد. اگر رئیس هیئت مدیره بودم، در چارچوب قوانین باشگاه تصمیم می‌گرفتم و هیچ چیزی دیکته شده نبود، اما هیئت مدیره فعلی استقلال به دلیل همراهی با وزیر ورزش همراه من نبود. فکر کنم خودتان متوجه شده‌اید که در برخی مواقع چه جر و بحث‌های شدیدی بین اعضا بوجود می‌آمد.

مجلس قصد استیضاح وزیر را داشت

وی با بیان اینکه، برای برخی اتفاقات در زمان خودش تصمیم‌گیری نشد، گفت: چهار دوره عضو مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون ورزش بودم، فراکسیونی که ۲۵۲ نفر از نمایندگان مجلس عضو آن بودند. زمانی که مسعود سلطانی‌فر و صالحی‌امیری در مجلس رای اعتماد نگرفتند، تلاش زیادی کردم که محمود گودرزی وزیر ورزش شود. پس از انتخاب گودرزی، در ماه‌های اول برخی‌ها اعتقاد داشتند که او ضعیف است. به گودرزی این مسئله را اعلام کردم که مجلس اعتقاد دارد او رزومه مدیریتی نداشته و قصد استیضاح وی را دارند. گودرزی به عنوان استاد دانشگاه قابل احترام است اما مدیریت کاری نداشت. خیلی‌ها اعتقاد داشتند که او نمی‌تواند از پتانسیل ورزش دفاع کند. من هم همین نظر را دارم که او مدیریت کاری ندارد و نمی‌تواند از پتانسیل ورزش دفاع کند.

با پچ پچ کردن نمی‌توان باشگاه را اداره کرد

رئیس هیئت مدیره استقلال با بیان اینکه این نقص‌ها همچنان در وزیر ورزش وجود دارد، گفت: از عید امسال تاکنون چندین بار پیغام داده و با وزیر تماس گرفتم که می‌خواهی او را ببینم تا به همراه هیئت مدیره در خصوص وضعیت استقلال صحبت شود، اما این اتفاق نیفتاد. قرار نیست با پچ پچ کردن باشگاه را اداره کرد. آدمی نیستم که در جایی حضور داشته باشم که موثر واقع نشوم. اعضای هیئت مدیره می‌توانند شهادت دهند که در جایی که صلاح استقلال بوده، روی تصمیمات سماجت کردم. این سماجت در چارچوب باشگاه و رعایت اخلاق کاری بوده است. در دوران فتح‌الله‌زاده جوی ایجاد کردند که چه هزینه‌هایی در استقلال شده، اما اکنون می‌بینیم که هزینه‌های فعلی کمتر از دوران فتح‌الله‌زاده نیست.

اسم این هیئت مدیره، «هیئت مدیره» نیست

نجف‌نژاد در واکنش به اینکه برخی از هواداران استقلال نسبت به وزیر ورزش موضع گرفته‌اند که او پرسپولیسی است، گفت: قطعا این سوء‌تفاهم ایجاد می‌شود. همانطور که گفتم از دوران هاشمی‌طبا و مهرعلیزاده تا الان مشغول کار هستم و قرار نیست اعضای هیئت مدیره با پچ پچ کردن مقابل وزیر ورزش نظر بدهند. اینکه دو نفر از نور چشمی‌های وزیر به همراه دو نفر هم که حضورشان بی‌معنی و تشریفاتی است، در هیئت مدیره باشند، اسمش هیئت مدیره نیست. هیئت مدیره باید اختیار داشته باشد و در زمان خودش تصمیم بگیرد.

با آن شخص نه تنها برخورد نشد، بلکه تشویقش کردند

وی ادامه داد: امسال باید هر دو جام قهرمانی را کسب می‌کردیم یا حداقل صاحب یک جام می‌شدیم اما مانع تصمیم‌گیری‌های ما شدند و نگذاشتند تصمیم درست بگیریم. چرا باید شهاب جهانیان اعلام کند که وزیر ورزش اعلام کرده هیچ فردی نباید مصاحبه کند؟ در اواخر مربیگری پرویز مظلومی سماجت کردم که منصوریان سرمربی شود و همین سماجت باعث شد که الان منصوریان سرمربی استقلال شود. متاسفانه یکی از اعضای هیئت مدیره هر چیزی که دلش خواست به من گفت. در صورتی که من هیچ مصاحبه‌ای نکرده بودم که این آقا به خودش اجازه داد چنین صحبت‌هایی علیه من مطرح کند. آن فرد که چنین مصاحبه کذایی علیه من کرد، بر اساس مبنای نادرست این کار را کرد. جالب است که وقتی انتقادات به سمت نجف‌نژاد بود، از نظر آقایان اشکالی نداشت. شاید هم پشت پرده به این شخص گفته بودند که این کار را انجام دهد چون نه تنها برخوردی با او نشد، بلکه تشویقش کردند! در این میان برخی از بزرگان باشگاه، برای اینکه همراه این شخص باشند و همه چیز را به سود خودشان کنند، علیه من صحبت کردند.

وزیر اجازه نداد مظلومی برکنار شود

رئیس هیئت مدیره استقلال با اشاره به عملکرد پرویز مظلومی به تسنیم گفت: خدا شاهد است به مظلومی علاقه دارم اما زمانی که او را انتخاب کردند، از من نظر نخواستند که آیا موافق آمدن مظلومی هستی یا خیر. پس از اینکه قهرمانی لیگ را از دست دادیم، وزیر ورزش اجازه نداد که او برکنار شود. پس از ناکامی در فینال جام حذفی، سماجت من باعث شد که سراغ گزینه‌های دیگر نرویم و منصوریان سرمربی استقلال شود. باید روزی به مربیان جوان فرصت داده شود، امسال هم به منصوریان رسید و فردا روز مجیدی خواهد بود. مهم نیست که برخی‌ها انتخاب منصوریان را به نام خودشان بنویسند چون مهم این بود که این مربی انتخاب شود.

وزیر باعث شد که استقلال قوی بسته نشود

نجف‌نژاد در خصوص اینکه شاهرخ سبک‌دست گفته که اگر بحث مالی وحید امیری مطرح بود، پولش را پرداخت می‌کرد، گفت: اتفاقا سبک‌دست با من تماس گرفت که اگر بحث مالی امیری مطرح بود، چرا به او نگفتند تا پولش را بدهیم و به استقلال بیاید. معطلی آقایان باعث شد که رقابت را به پرسپولیس واگذار کنیم. عده‌ای نخواستند استقلال عالی ببندیم و از نظر من وزیر ورزش باعث شد که استقلال خوب و قوی نشود.

از کنار گذاشتنم ناراحت نمی‌شوم

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به همراه شاهرخ سبک‌دست و عباس کردنوری از هیئت مدیره کنار گذاشته خواهند شد، تصریح کرد: حق وزیر است که هیئت مدیره را انتخاب کند و از این تصمیم ناراحت نمی‌شوم. در شأن من نیست حضور داشته باشم ولی برای تعالی استقلال نتوانم کاری کنم. نمی‌خواهم تحت هر شرایطی در هیئت مدیره کار کنم. به وزیر ورزش هم توصیه می‌کنم که اگر دنبال استقلال مقتدر هست، باید این تیم هیئت مدیره مستقل و قوی داشته باشد. اگر هیئت مدیره تشریفاتی باشد، همه چیز تشریفاتی خواهد بود.

نوید آکادمی خوب در استقلال

رئیس هیئت مدیره استقلال با اشاره به وضعیت آکادمی استقلال عنوان کرد: من اولین نفری بودم که طرح جامعه‌داری باشگاه‌ها را به مجلس دادم. در این زمینه جلسات زیادی در فراکسیون ورزش برگزار شد. فوتبال یک صنعت است و تنها پا به توپ شدن چند نفر نیست. مسائل روانشناسی، جامعه‌شناسی و ... را در بر می‌گیرد. در آکادمی استقلال این سیاست را مطابق الگوی جهان پیاده کردیم. ما نوید آکادمی خوب در استقلال را می‌دهیم، چرا که عباس کردنوری در این آکادمی خوب کار می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      تو خودت مشکل استقلالی.که هر روز مصاحبه واز خود تعریف میکنی،درصورتیکه تنها عامل نتیجه نگرفتن استقلال درلیگ وجام حذفی شما بودی که بحث اخراج مظلومی راهر روز در رسانه ها مطرح میکردی.

    • پرسپولیس

      نه به هیچ وجه این مطلب درست نیست.استقلال هدایتی نداره براشون خرج کنه.

    • بدون نام

      اگه این فصل استقلال با منصوریان نتیجه نگیره. خدا بخیر کنه. چه شود

    • علی

      متاسفم برای جامعه ورزش. آیا کسی نیست صدای استقلالیها را به گوش مسئولان برساند که چرا وزیر محترم ورزش از پرسپولیس حمایت میکند این همه ریخت وپاش که پرسپولیس انجام میده از کجا آورده حتما میگویید از جیب خیری. چرا این خیرین بدهی های گذشته خودشون را صاف نمیکنند. هدف اینکه که امسال به هر قیمتی که شده پرسپولیس قهرمان کنند

    • Abti Godarzi

      وزیر ورزس باید در مجلس استیضاح بشه اون دشمن درجه یک استقلاله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج