۳۴۰۶۱۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (۶)

همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.

برترین ها: همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای انسان و در برخی مواقع پدیده های طبیعی می باشند.

بعضی از رکورد ها نیز در رشته های مختلفی هستند که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه باشید تا در این بخش جدید در مجله اینترنتی برترین ها، جدید ترین و متفاوت ترین رکورد های ثبت شده در گینس را مشاهده کنید و از آن ها باخبر شوید.

مثل همیشه ما را با نظراتتان یاری کنید.

****
طولانی ترین بافت فرانسوی

طولانی ترین بافت فرانسوی 26.33 کیلومتر بوده و توسط ادوارد هانافورد (Edward Hannaford) در «Sittingbourne» در اکتبر 2011 ایجاد شده است. ادوارد از سال 1989 روی این بافت کار می کند و هنوز هم در حال ادامه و بلندتر کردن آن است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بلندترین سگ

بلندترین سگ دنیا زئوس نام دارد و یک سگ دانمارکی است که قد او در اکتبر ۲۰۱۱، یک متر و ۱۱.۸ سانتیمتر اندازه گیری شد. صاحب او دنیس دورلاگ از ایالت میشیگان آمریکاست.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بزرگترین رقص چتر

بزرگترین رقص چتر ۱۶۸۸ شرکت کننده داشت و در رویدادی سازمان یافته توسط «Tottori city» در توتوری ژاپن و در آگوست ۲۰۱۴ بدست آمد. این تلاش به عنوان بخشی از پنجاهمین فستیوال شان شان ماتسوری توتوری انجام شد. این فستیوال هرسال برگزار می شود و اصلی ترین بخش آن رژه رقص است که در خیابان های شهر اتفاق می افتد که در آن شهروندان رقص سنتی را درحال استفاده از چتر انجام می دهند.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بلندترین بینی یک فرد زنده

بلندترین بینی فرد زنده دنیا ۸.۸ سانتیمتر طول دارد و متعلق به «Mehmet Ozyurek» از ترکیه است. بینی او در مارس ۲۰۱۲ در ایتالیا اندازه گیری شد.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بیشترین حرکت توماس (flair) روی خرک در یک دقیقه

بیشترین حرکت توماس انجام شده روی خرک در یک دقیقه ۵۰ تاست که توسط لوئیس اسمیت، ژیمناست انگلیسی متولد ۱۹۸۹ در سال ۲۰۰۹ در لندن بدست آمده است. این رکورد توسط آلبرتو بونساری از ایتالیا هم در سال ۲۰۱۴ بدست آمد.
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بیشترین تلمبه ای که در یک دقیقه به یک شخص پرتاب شده!

بیشترین تلمبه ای که در یک دقیقه به یک شخص پرتاب شده ۱۵ تاست و توسط «Gerhard Donie» آلمانی در سپتامبر ۲۰۱۰ بدست آمده است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بزرگترین گربه سان زنده دنیا

بزرگترین گربه سان زنده دنیا هرکول نام دارد. یک لایگر (ترکیب شیر و پلنگ) نر است. و اکنون در یک حفاظتگاه حیات وحش در کارولینای جنوبی زندگی می کند. او 3.33 متر طول و 1.25 متر ارتفاع دارد. همچنین او 418.2 کیلوگرم وزن دارد.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بیشترین انگشتان دست و پا

بیشترین انگشتان دست و پای یک فرد زنده ۲۸ تاست که متعلق به «Devendra Suthar» است که در نوامبر ۲۰۱۴ در هند تایید شد. او ۱۴ انگشت پا و ۱۴ انگشت دست دارد. او نجار است و می گوید انگشتان اضافی تاثیری روی کار او ندارد اما هنگام برش باید دقت زیادی کند.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بیشترین زمان کنترل توپ فوتبال درحالت خوابیده

رکورد طولانی ترین زمان کنترل توپ فوتبال در حالت دراز کشیده 10 دقیقه و 4 ثانیه است و توسط توماس لاندمن سوئدی در نوامبر 2007 بدست آمده است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)


بیشترین دومینویی که در ۳۰ ثانیه روی هم چیده شده

بیشترین دومینوی چیده شده روی هم در ۳۰ ثانیه ۴۸ تاست و توسط «Silvio Sabba» ایتالیایی در سال ۲۰۱۳ بدست آمده است.

رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (6)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج