۳۴۰۸۰۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رکورددار تیتراژهای ماه رمضان امسال

«حجت اشرف زاده» خواننده آلبوم «ماه و ماهی» ماه رمضان امسال با آهنگ تیتراژ ۳ برنامه تلویزیونی با نام های «عقیق»، «شیدایی» و قطعه ای در شبکه خراسان حضور دارد.

موسیقی ما: «حجت اشرف زاده» خواننده آلبوم «ماه و ماهی» ماه رمضان امسال با آهنگ تیتراژ ۳ برنامه تلویزیونی با نام های «عقیق»، «شیدایی» و قطعه ای در شبکه خراسان حضور دارد. «عقیق» قطعه ای است که ترانه ی آن سروده «عالیه محرابی» و ملودی و تنظیم آن کاری از «مجتبی حبیبی» است.

رکورددار تیتراژهای ماه رمضان امسال

عقیق و تجربه نزدیکی به فطرت

خواننده آلبوم «ماه و ماهی» در رابطه با این قطعه به «موسیقی ما» گفت: «اگر به برنامه تلویزیونی «عقیق» با دقت نگاه کنید، متوجه می شوید که این برنامه متعلق به حال و هوای انسان هایی است که در دنیایی بیگانه به سر می بردند و از فضایی به عارفانه های معنوی که همیشه در نزدیکی آن ها بوده، رسیدند. اینجاست که کسانی به آن برنامه دعوت می شوند که از تجربه نزدیک شدن به پروردگار و حالات فطری شان می گویند.»

شیدایی؛ آواز ایرانی با موسیقی الکترونیک

اشرف زاده در ادامه نیز به معرفی تیتراژ برنامه «شیدایی» و توضیحات این قطعه بدین شکل پرداخت: «قطعه «شیدایی» ترکیبی از موسیقی الکترونیک و ایرانی است که ملودی کاملا" ایرانی و سنتی آن در بخش آواز دشتی با سازهای الکترونیک به شکل متفاوتی توسط «افشین عزیزی» و خودم ساخته، تنظیم و میکس و مستر شده است. ترانه این کار که از سروده های «احمد امیرخلیلی» نیز دارای فضایی عاشقانه و معنوی در باب ماه مبارک رمضان است. «شیدایی» یک برنامه اجتماعی و خانوادگی است که نگاه متفاوتی به واقعیت های اجتماعی و زندگی اشخاص دارد. در این برنامه حتی با نگاه متفاوتی به معضلی به نام بزهکاری پرداخته می شود تا به حرمت این ماه عزیز به صورت چشمگیری در جامعه کاهش پیدا کند. تلاش کردیم که اثری یا این محتوا و حال و هوایی متفاوت تولید کنیم.»

شهرباران

او در ادامه نیز در پاسخ به چگونگی حس و حال و تجربه کار در ماه مبارک رمضان و حضورش به عنوان مهمان در روزهای آتی در برنامه «شهر باران» به «موسیقی ما» گفت: « همیشه در کارهایی که تولید می کنم به خروجی کارم توجه می کنم. در بعضی مقاطع کارهایی را انجام می دهیم که آن ها را کارهای دلی می نامیم. مثل اینکه من سالی یک بار قطعه ای به ساحت مقدس امام رضا (ع) تقدیم می کنم. تجربه ماه مبارک رمضان هم بدین شکل است. تمام دوستانی که در این ماه مبارک برای برنامه های مختلف آثاری را تولید می کنند هم همین حس را دارند که متاسفانه گاه توسط عده ای در شبکه های مجازی نگاهی رقابتی به این موضوع به وجود می آید که من معتقدم جز رفاقت چیزی نیست و هدف ایجاد حال خوب در مخاطب است.»

آلبوم جدید با گروه قبلی و چهره های جدید

خواننده «ماه و ماهی» در پایان نیز خبر از روند تولید آلبوم جدیدش و همچنین برگزاری کنسرت هایش داد: « فعلا" عجله ای برای انتشار آلبوم جدیدم ندارم. چرا که آلبوم «ماه و ماهی» اتفاق خوشایندی برای من و تیم سازنده آن بود. تیمی که در آلبوم جدید نیز با هم همکاری خواهیم داشت. «آرش بیات» و «امیر بیات» مجددا" در بخش موسیقی و «علیرضا بدیع» نیز در بخش شعر حضور خواهند داشت که به جمع این دوستان چهره های سرشناس دیگری در بخش شعر و ترانه و موسیقی از جمله «فاضل نظری»، «محمد علی بهمنی»، «احمد امیرخلیلی»، «عباس محمدی»، «بهروز صفاریان»، «حمید اکبرزاده»، «افشین عزیزی»، «مجتبی حبیبی» و همچنین از ترانه سرایان نوظهور اضافه خواهند شد. این آلبوم حس و حال جدید و کارهای متفاوتی خواهد داشت. از سوی دیگر کنسرتی با رپرتوار متفاوت تر ار برج میلاد نیز به روی صحنه خواهیم برد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج