۳۴۱۴۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

جنگ ستاره های پاپ به خیابان ها کشید

در این گزارش سعی کرده ایم نگاهی بیندازیم به آخرین جزئیات و اخبار آلبوم های در بدو انتشار بازار موسیقی که در روزهای آینده منتشر خواهند شد و رقابت نفسگیری که بین ستاره های پاپ در بازار درخواهد گرفت.

جنگ ستاره های پاپ به خیابان ها کشید

تماشا: کمپانی های بزرگ بازار موسیقی این روزها، دل مشغولی های زیادی دارند و به نظر می رسد هر قدر به انتشار آلبوم ستاره هایشان نزدیک تر می شویم، میزان پاسخگو بودن آنها به اهالی رسانه ها کمتر و کمتر می شود.

در این گزارش سعی کرده ایم نگاهی بیندازیم به آخرین جزئیات و اخبار آلبوم های در بدو انتشار بازار موسیقی که در روزهای آینده منتشر خواهند شد و رقابت نفسگیری که بین ستاره های پاپ در بازار درخواهد گرفت.

نکته مهمی که در ابتدای این گزارش باید به آن اشاره کرد، سه برابر شدن قیمت سی دی خام در بازار است. همین اتفاق باعث شده چند آلبوم در مرحله تولید، گیر کنند و نایاب شدن سی دی خام مشکلات عدیده برای تولید این آثار را در پی داشته باشد.

خشایار اعتمادی: متاسفم ...

جنگ ستاره های پاپ به خیابان ها کشید

آلبوم «تو محکومی به برگشتن» قرار بود تا ظهر دیروز (سه شنبه) همزمان در بازار موسیقی منتشر شود ولی این اتفاق نیفتاد و خواننده این آلبوم در پاسخ به سوال خبرنگار «تماشا» درباره دلایل تاخیر انتشار آلبومش گفت: «متاسفانه برخی سوء مدیریت ها باعث شد انتشار آلبوم ما عقب بیفتد و خود من هم بابت این بدقولی نارحتم ولی قطعا آلبوم تا ۱۰ روز آینده در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.»

در این آلبوم خشایار اعتمادی یک قطعه دو صدائه را نیز با «رضا صادقی» خوانده که ورژن قدیمی آن قبل از انتشار اثر روی اینترنت لو رفت تا این هنرمند تصمیم بگیرد این قطعه را با تنظیمی جدید در آلبومش بگنجاند.


احسان خواجه امیری: رقابت پنهان

جنگ ستاره های پاپ به خیابان ها کشید

«عاشقانه ها» با صدای احسان خواجه امیری از دیگر آلبوم هایی است که در بدو انتشار قرار دارد. این خواننده دو روز پیش یکی از قطعات آلبومش به نام «دریا» را به صورت اینترنتی منتشر کرد تا در آستانه انتشار آلبومش، کمی فضای بازار را متوجه خود و اثر جدیدش کند.

شنیده ها حاکی است که خواجه امیری یکی از پرخرج ترین آلبوم های تاریخ بازار موسیقی پاپ را تهیه و تولید کرده و حضور هنرمندانی چون سیروان خسروی و علیرضا افکاری و روزبه بمانی، دلیلی است بر این ادعا.

همزمان شدن انتشار آلبوم خواجه امیری با محسن یگانه قطعا جذابیت های خاص خود را در پی خواهد داشت و همین مسئله می تواند بر میزان فروش هر دو آلبوم تاثیرگذار باشد.


یادداشت یگانه درباره حباب

جنگ ستاره های پاپ به خیابان ها کشید

محسن یگانه تمایلی نداشت که خبر زمان انتشار آلبومش در رسانه ها منتشر شود ولی این اتفاق افتاد تا این خواننده تحت تاثیر فضای مثبتی که رسانه ها در انعکاس خبر آلبومش داشتند، یادداشتی را روی وب سایتش منتشر کند و داستان های عجیب تولید آلبوم جدیدش «حباب» را در آن بیاورد.

یگانه در بخشی از این یادداشت آورده: «اتفاقات بسیار زیادی برای آلبوم حباب افتاد و متاسفانه تو اکثر موارد آنقدر این اتفاق عجیب بود که نمیشه عنوان کرد. ولی الان که آخر خطه خودم خیالم راحته که از هیچ سختی و زحمتی برای این آلبوم فرار نکردمو اگه کلیت این آلبوم به نظر شما کم یا زیادبود، مطمئن باشید که بیشتر از این توانم نبوده. بذارید فعلا اکثر اتفاقات ناگفته بمونه.»

همانطور که دیروز خبر آلبوم این هنرمند را منتشر کردیم، «حباب» از صبح یکشنبه در بازار موسیقی کشورمنتشر خواهد شد. محسن یگانه درباره آلبومش به «موسیقی ایرانیان» گفته بود: «تمام تمرکز حواسم معطوف پخش آلبوم جدیدم است و به امید خدا پس از انتشار آلبوم، در کنسرت تهران تمام انرژی خود را برای اجرای بهتر به کار خواهم گرفت تا هواداران شب خوبی را سپری کنند. خیالم راحت است که در توان داشته به کار بسته ام و امیدوار هستم که نتیجه زحماتم را ببینم. به نظرم در این آلبوم قطعه بد نداریم؛ و اگر قرار باشد قطعه ای مثل «سکوت» همه گیر شود فکر می کنم قطعات «باور کنم» یا «دوستت دارم» دچار این اتفاق خواهند شد.»


دیگران

آلبوم های دیگری هم هستند که در بدو انتشار قرار دارند ولی پیگیری خبرنگار تماشا از تهیه کننده های این آثار به جایی ختم نشد. همانطور که در مقدمه این گزارش اشاره شد، برخی تهیه کننده ها تمایلی برای همکاری با رسانه ها برای انتشار اخبار آلبوم های ستاره هایشان ندارند.

آلبوم سیروان خسروی و آلبوم محسن چاوشی از جمله این آثار هستند که هیچ اطلاعات درستی درباره آنها در دست نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      آلبوم محسن چاوشی{13} به امید خدا آبان ماه و قبل از محرم میاد بیرون...

    • leila

      بقیه خواننده ها بخوان روزی ده تا البوم بدن بزار بدن
      چون شنیده نمیشه
      فقط همه منتظرند تا چاووشی بیاد!

    • احمد

      بقيه مهم نيستن چاوشي البوم بده تا امسالم بي نصيب نمونيم

    • زهره

      منم فقط منتظر آلبوم چاوشی هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج