۳۴۱۹۸۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طوفان در راه ایران!

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشو از وزش باد شدید به همراه گردو خاک طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل و همچنین مناطقی از شمال شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشو از وزش باد شدید به همراه گردو خاک طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل و همچنین مناطقی از شمال شرق کشور خبر داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به تداوم حضور گرد و خاک در مناطق غربی، از وزش باد شدید به همراه گردو خاک طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل و همچنین مناطقی از شمال شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه درخصوص پیش بینی وضعیت جوی کشور طی ۲۴ ساعت آینده گفت: طی سه روز آینده در شمال‌غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار و رعد برق، گاهی با وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد، تگرگ رخ خواهد داد. امروز نیز با نفوذ جریان‌های شمالی در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، برای این مناطق رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز شنبه نیز بارش پراکنده باران در این مناطق ادامه خواهد داشت و دریای خزر در این دو روز مواج می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به ورود توده گرد وخاک از عراق به استان‌های غربی کشور، تصریح کرد: امروز با نفوذ این توده از عراق در غرب، جنوب‌غرب و بخش‌هایی از شمال غرب، پدیده گرد و غبار پیش بینی می‌شود. به همین خاطر به تدریج مناطقی از مرکز، جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز را فرا گرفته و سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

به گفته وظیفه، خروجی مدل‌های هواشناسی بیانگر تداوم شرایط برای تشکیل گرد و خاک در کشور عراق و همچنین انتقال آن به نواحی غربی کشور تا روز یکشنبه است، اما روزهای شنبه و یکشنبه نسبت به روز جمعه از غلظت گرد و غبار در این مناطق به تدریج کاسته می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید به همراه گرد و خاک طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق بویژه در منطقه زابل و همچنین مناطقی از شمال شرق کشور خبر داد و گفت: در دو روز آینده برای استان‌های قم، البرز، مرکزی، اصفهان، تهران و سمنان بویژه در بعدازظهر وزش باد شدید موقتی و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وظیفه در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران در روز یکشنبه نیز گفت: بیشینه دمای استان تهران در روز این روز ۲۵ و کمینه آن ۲۴ درجه خواهد بود. وضعیت جوی این استان نیز غبارآلود، در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید و همچنین باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: برای روز یکشنبه نیز استان تهران در انتظار هوایی غبارآلود، در بعدازظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید و همچنین باد و گرد و خاک است. دمای هوا در گرم‌ترین ساعت به ۳۵ و در سردترین زمان به ۲۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینور گرد و غبار و بدبختی اون ور هم طوفان در راهه....همه چی ارومه ما چقدر خوشبختیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج