۳۴۲۴۰
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

هنرمندان گمشده در قاب خاطره ها +عکس

اين روزها وقتي نگاهي به خاطرات ثبت شده در ذهنمان از هنرمندان عرصه هاي مختلف مي كنيم بسياري از اين هنرمندان را با چهره اي فراموش شده در گوشه اي از ذهنمان مي يابيم كه گرد فراموشي بر چهره آنها نشسته و در ميان دست بي وفاي روزگار گمشده اند.

باشگاه خبرنگا ران جوان : اين روزها وقتي نگاهي به خاطرات ثبت شده در ذهنمان از هنرمندان عرصه هاي مختلف مي كنيم بسياري از اين هنرمندان را با چهره اي فراموش شده در گوشه اي از ذهنمان مي يابيم كه گرد فراموشي بر چهره آنها نشسته و در ميان دست بي وفاي روزگار گمشده اند و كسي سراغي از آنها نمي گيرد كه حالا ما به دنبال ۲ نفر از اين هنرمندان كه در قاب خاطره ها گم شده اند مي گرديم كه شايد آغازي باشد كه خاطرات گمگشته خودمان را پيدا كنيم.

هنرمندان گمشده در قاب خاطره ها +عکس

"آ تقي"، آينه عبرت مبتلايان به اعتياد

شايد كمتر مخاطب دهه هفتادي پيدا شود كه با شنيدن نام سريال "آینه عبرت" ذوق زده نشود و دوران چشم انتظاري براي رسيدن قسمت هاي مختلف اين مجموعه را در ياد نداشته باشد."آينه عبرت"اثری بود که با مضمونی خانوادگی ساخته شد و بحث مبارزه با مواد مخدر را مطرح می‌کرد و جواد گلپایگانی و محمود ديني دو نقش اصلی و آقا تقی و علی را در آن به خوبی ایفا کردند و در خاطره‌ها ماندند.

هنرمندان گمشده در قاب خاطره ها +عکس

بازیگری نقش « آتقی » يعني جواد گلپایگانی مهندس مکانیک بود و قبلا در چند فیلم مانند "عصیانگران" و "نقطه ضعف" ظاهر شده بود . فیزیک و شیوه صحبت کردنش باعث شد که کاملا با نقش یکی شود .لباس ها و گریم هم موضوع را تکمیل کرد و آتقی برای همه باور پذیر شد تا حدي كه در آن دوران براي او حاشيه هاي بسياري ایجاد شد.

حتی از این که گلپایگانی دیگر در فیلمی دیده نشد هم شایعات بسیاری ساختند . او مدتی بعد از سریال دچار بيماري شد و مدتهاست که هیچ كس خبر دقيق از اين هنرمندي كه روزگاري همه در انتظار ديدن بازي درخشان او بودند، ندارد.

هنرمندان گمشده در قاب خاطره ها +عکس

حسني شيرين زبان،برگي از خاطرات گمشده كودكي

مهرداد نظری یا همان حسنی معروف که صحبت‌های بامزه او و طنازي هاي خاصش با آن لحن كودكانه و سرشار از سادگي و شيريني يكي از كساني است كه توانسته بود در دهه هاي گذشته خود را در بين كودكان بعنوان شخصيتي محبوب مطرح كند.

مهرداد نظري با ياري كودك درونش در قالب شيرين زباني ها و اعمالي كه داشت هميشه نكاتي آموزنده را براي كودكان هم عصرش مطرح مي كرد.كلاه بانمك و لهجه شيرين به اضافه لباس هاي رنگين و شاد مهرداد نظري در قالب شخصيت حسني كه هميشه در لحظه ندامت از كار اشتباهي كه كرده بود با حس خجالت دست به بنديلك لباسش مي برد و حسي قابل درك را به كودكان القاء مي كرد.

روزگار گشته و كودكان ديروز كه حالا بسياري از آنها دست كودكان خود را گرفته اند،هر چه صفحه خاطرات خود را ورق مي زنند به تصويري تازه از اين هنرمنداني كه با آنها روزهاي خوشي ساخته اند را نمي يابند و بسياري از اين مخاطبان بي شك در پي ديدن عكس جديدي از آنها و يا خبر تازه اي از احوالشان هستند.

تا دوباره جا پاي كودكي خود بگذارند و براي لحظاتي هم كه شده دغدغه هاي بزرگسالي را با بي آلايشي دوران كودكي معاوضه كنند.پس اگر شما از حسني شيرين زبان دوران كودكي خبري داريد در گوش قاصدك هاي كودكي تان بخوانيد تا تصويري مشترك از خاطراتمان را تداعي كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      خدا هر دو تاشون رو حفظ کنه

    • بدون نام

      آینه عبرت خیلی قدیمیه و اتفاقا در تمام این سالها گاهی به یاد این سریال می افتادم و این که چه چیزی به سرشون اومد. خیلی نوستالژیکه

      و اما مهرداد حسنی رو دوست نداشتم و به نظرم خیلی لوس و خنک بود. یه جوری پیشکسوت امثال پورنگ و اون خاله شادونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهرداد نطری نه مهرداد حسنی

    • masoud

      هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد بعشق انشاالله موفق باشند خاطره ای بودند یادش بخیر

    • اتنا

      مهرداد نظری رو دست نداشت واگه دروغ گفتن بلد بود و میموند هممون حظ میبردیم

    • حمید

      با استناد به خبرگزاری فارس که اخیراً شماره حساب ستاد دیه کشور را جهت جمع آوری کمک های مردمی و آزادی جواد گلپایگانی (آتقی)اعلان فرمودند،این هنرمند خاطره های آیینه عبرت که به دلیل تصادف متجر به قتل، 13 ساله پشت دیوارهای بلند به دلیل رانندگی با اتومبیل بدون بیمه و پرداخت دیه 75 میلیونی انشاء الله با کمک طرفداران او آزاد خواهد شد(آمین)

    • علی

      خیلی ممنونم از شما این عکسها مرا یاده بچه گیام میندازه
      دمتون گرم

    • راستین

      سلام و عرض ادب
      میخواستم خواهش کنم اگه ممکنه لینک دانلود برنامه حسنی و خانم شیردست رو معرفی کنید.
      با سپاس فراوان

    • امیر

      مهرداد نظری بازیگر خیلی خوبیه چون دروغگوی خوبیه... فکر کنم واسه کله خانوادش نقش بازی میکنه..... اگر 18 سال نبود واسه غرور کاذبش بوده ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج