۳۴۲۴۱۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قاضی پور: احمدی نژاد در آينه نگاه كند!

هنوز هم كه هنوز است احمدي‌نژاد از صدر اخبار كنار نمي‌رود چون او دوست دارد ديده شود و مي‌خواهد كه نامش حذف نشود و ظاهرا هم براي اطرافيانش مهم نيست كه به نيكي از او ياد شود، يا انتقاداتي درباره وی مطرح شود مثلا ديروز نادر قاضي‌پور نماينده اروميه درباره بازگشت احمدي‌نژاد گفت: آقاي احمدي‌نژاد در آينه نگاه كند و ببيند با مملكت و انضباط مالي چه كرده است.

روزنامه آرمان: هنوز هم كه هنوز است احمدي‌نژاد از صدر اخبار كنار نمي‌رود چون او دوست دارد ديده شود و مي‌خواهد كه نامش حذف نشود و ظاهرا هم براي اطرافيانش مهم نيست كه به نيكي از او ياد شود، يا انتقاداتي درباره وی مطرح شود مثلا ديروز نادر قاضي‌پور نماينده اروميه درباره بازگشت احمدي‌نژاد گفت: آقاي احمدي‌نژاد در آينه نگاه كند و ببيند با مملكت و انضباط مالي چه كرده است.

يكي از پيامدهاي مديريت آقاي احمدي‌نژاد عدم انضباط مالي بود. براي يك دولت بد است كه معاون اول در زندان باشد. وي افزود: علاوه بر عدم انضباط مالي مشكلات ديگري از جمله تاكيد بر برخي چهره‌ها همچون آقاي مشايي داشت. وقتي نظام روي برخي افراد حساس است بايد با تعامل اين حساسيت برطرف شود. نبايد شرايطي پيش مي‌آمد كه به خاطر آقاي مشايي ۷ وزير جلسه را ترك كنند. وزير امور خارجه در سنگال بركنار شد.

وزير امور خارجه پناهنده نمي‌شد كه در آن شرايط بركنار شد. وي در پاسخ به اين سوال كه آقاي احمدي‌نژاد بيايد، چه شرايطي براي اصولگرايان پيش مي‌آيد؟ گفت: اگر آقاي احمدي‌نژاد بيايد راي اصولگرايان شكسته مي‌شود. اگر اصولگرايان به وحدت برسند حتما پيروز مي‌شوند. اما اگر به وحدت نرسند شكست خواهند خورد. تعدادي از اصولگرايان به طور كامل طرفدار احمدي‌نژاد هستند و تعدادي از اصولگرايان مخالف جدي احمدي‌نژادند.

او در واكنش به سفرهاي احمدي‌نژاد اظهار داشت: ايرادي ندارد. رئيس‌جمهور سابق بوده و بايد احترامش حفظ شود. پيش بيني نماينده اروميه درباره ميزان راي آوري احمدي‌نژاد چنين بود: « راي اول را نمي‌آورد. » قاضي‌پور قائل به اين هم نيست كه راي اول متعلق به روحاني است و تاكيد مي‌كند: اگر اصولگرايان متحد شوند پيروز هستند. اما منظور او كدام طيف از اصولگرايان هستند؟ او توضيح مي‌دهد: آنقدر شخصيت‌هاي خوبي هستند كه مطبوعاتي نيستند و مي‌توانند مملكت را به نحو احسن مديريت كنند و امنيت فعلي كشور مديون زحمات نيروهاي پشت پرده است.

قاضي‌پور درباره كانديداتوري سردار سليماني مي‌گويد: سردار سليماني براي رياست‌جمهوري حيف است. سردار سليماني يك الگوي مبارزه‌اي است. سردار را نبايد براي سياست خرج كرد. سردار سليماني يك چهره مذهبي و ولايت مدار است. اما به عنوان يك قهرمان ضد تروريستي فعاليت مي‌كند و بايد احترام وي را نگه دارند. او درباره جليلي نیز اينچنين اظهارنظر مي‌كند كه آقاي جليلي افراد خود را دارد كه راي چشم‌گيري ندارد و شايد راي او كمتر از انتخابات ۹۲ باشد. اگر اصولگراياني همچون لاريجاني بيايند راي مي‌آورند اما در غيراين صورت راي نخواهند داشت. بعد از آقاي مهدوي كني اصولگرايان مشكلاتي دارند و هم‌اكنون آقاي موحدي كرماني بايد بيشتر اصولگرايان را مديريت كند.

پرونده خارج‌ شده از وزارت اطلاعات؟

از سوي ديگر اين روزها شايعه پرونده خارج كردن از وزارت اطلاعات از سوي برخي مطرح مي‌شود كه فاضل موسوي نماينده دوره هشتم مجلس يكي از اين افراد است كه كفته بود: «احمدي‌نژاد به پرونده‌هاي درجه يك وزارت اطلاعات دست پيدا كرده بود» اما علاءالدين بروجردي، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس كه در دو دوره پيشين مجلس نيز رياست اين كميسيون را برعهده داشته است در اين خصوص مي‌گويد: در‌‌ همان مقطع نيز در عرصه تبليغات اين موضوع همواره عنوان مي‌شد، بروجردي در اين خصوص تصريح كرد: به نظر نمي‌رسد كه در يك ارگان حساس و مهمي مثل وزارت اطلاعات اگر بخواهد تغييري در اسناد يا جابه‌جايي صورت گيرد در مراحل بعدي پنهان بماند چرا كه اين وزارتخانه در همه مراحل كار ثبت و ضبط جدي را انجام مي‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود

      خدا وکیلی این تجویزی که به احمدی نژاد کردید اگ واقعا حلال زاده هستید یکبار شما و هم پالکیهای خود این کار انجام دهید ببینید چه می بینید؟

    • بدون نام

      دلواپسان، نمایندگان، نشریات و سایت‌های همفکر آنان، حساس نشدند. احمدی‌نژاد به‌نام عدالت، مشکلات را در این کشور کلید زد و درعوض این‌که تاثیر فروش و کار و فعالیت در صنعت نفت را سر سفره‌های مردم بیاورد، نفت و پول نجومی آن‌را در جیب بابک زنجانی و حامیان و کارگردانان دولتی او ریخته شد اما دم نزدند و حقوق ماهیانه مدیران دولت قبل و حیف و میل آنان را ندیده گرفت.سکوت اصولگرایان درمقابل حیف‌ومیل بیش از ۱۵۰ میلارد دلار در دولت احمدی‌نژادنماینده مجلس نهم یادآور شد: این جریان‌های سیاسی و رسانه‌ای درحالی که احمدی‌نژاد ‌می‌توانست کشور را با ۳۰ میلیارد دلار واردات اداره کند، با ۱۸۵ میلیارد دلار اداره کرد، ساکت شدند و با واردات بی‌رویه و سوداگری، کمر تولید ملی را شکاند و غالب کارخانه‌ها را به تعطیلی کشاند، چیزی نگفتند.

    • بدون نام

      امیرکبیر میخوایم نه احمدی نژاد....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج