۳۴۳۲۴۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

مرسدس S۵۰۰e بی‌سیم شارژ می ‌شود

مرسدس بنز S۵۰۰e پلاگین هیبرید که سال آینده رونمایی می‌شود، یکی از اولین خودروهایی خواهد بود که به سیستم شارژ بدون سیم مجهز هستند.

zoomit.ir - حسین ریاحی: مرسدس بنز S۵۰۰e پلاگین هیبرید که سال آینده رونمایی می‌شود، یکی از اولین خودروهایی خواهد بود که به سیستم شارژ بدون سیم مجهز هستند.

مرسدس S500e بی‌سیم شارژ می ‌شود

مرسدس بنز S500e فیس لیفت سال آینده رونمایی خواهد شد و سیستم شارژ القائی یا همان بدون سیم، بصورت یک آپشن اضافی روی این خودرو عرضه خواهد شد.

خودروهایی که به سیستم شارژ بدون سیم مجهز هستند از یک کویل (سیم پیچ) ثانویه بهره‌مندند که در بین چرخ‌های جلو کار گذاشته شده است. صفحه‌ی شارژ نیز که در سطح زمین پارکینگ نصب می‌شود نیز دارای یک کویل اولیه است و زمانی که راننده وارد پارکینگ می شود یک سیستم به راننده اطلاع می دهد که دقیقا باید کجا پارک کند تا کویل‌ها با هم، هم راستا شده و عملیات شارژ صورت گیرد.

این سیستم دارای خروجی به میزان ۳.۶ کیلووات است و گفته می‌شود که ضریب راندمان و بهره‌وری آن چیزی حدود ۹۰ درصد است.

مرسدس S500e بی‌سیم شارژ می ‌شود

مرسدس بنز S۵۰۰e فیس لیفت، از یک باتری لیتیوم-یون به ظرفیت ۱۳.۳ کیلووات ساعت استفاده می‌کند که جایگزین باتری ۸.۷ کیلووات ساعتی فعلی خواهد شد. با استفاده از این باتری جدید، شعاع حرکتی خودرو در حالت تمام برقی از ۳۲ کیلومتر به بیش از ۵۰ کیلومتر ارتقا خواهد یافت.

بر اساس خبرهای رسیده بخش فنی بنز S500e تغییری نسبت به مدل فعلی نخواهد داشت و از همان پیشرانه‌ی شش سیلندر وی شکل ۳ لیتری با قدرت و گشتاور به ترتیب ۳۲۸ اسب بخار و ۴۸۰ نیوتون‌متر استفاده خواهد کرد. این پیشرانه‌ی بنزینی در کنار یک الکتروموتور به قدرت ۱۱۳ اسب بخار مورد استفاده قرار می گیرد که با این احتساب، مجموع قدرت خودرو به عدد ۴۳۵ اسب بخار و مجموع گشتاور آن به ۶۵۰ نیوتون متر خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      تمام خارجی ها در هر کاری که دست می زنند موفق هستند ، و این هم بخاطر وجدان کاری و تخصص و تعهدی هست که در قبال آن دارند . چرا این جمله که « خودروهای خارجی تا ده سال بعضا 15 سال موتورشان پلمپ هست » در ایران یک افسانه است ؟ لطفا مسئولین پاسخ دهند که این افسانه در ایران کی به واقعیت می پیوندد .

    • امیر

      شاید چند سال دیگه پراید شارژیم بیاد تو بازار

    • مهدی

      ادم ماشین رو نگاه میکنه دیوونه میشه.ما هم ماشین داریم.پراید...خدایی فرغون از پراید بهتره.ماشینی رو که به عراق میدن 5 میلیون 25 میلیون تومن میچپونن به مردم بدبخت.کسی هم که بخواد ماشین خارجی بخره باید ده برابر غیمتش رو گمرکی بده.

    • ارش

      ایران ماشین کنترلی نمیتونه تولید کنه از چین میاد حالا انتضار دارید خودرو شارژی بی سیم تولید کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج