۳۴۳۴۱۶
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

نقشه کلاهبرداری ۶۰۰ ميلياردی برملا شد

پنج متهم که با معرفي خود به عنوان افراد منتسب به دستگاه هاي دولتي و امنيتي کشور قصد کلاهبرداري ۶۰۰ ميليارد توماني در مشهد و طرقبه شانديز را داشتند با گزارش به موقع یکی از شهروندان شناسایی و دستگیری شدند.

روزنامه آرمان: پنج متهم که با معرفي خود به عنوان افراد منتسب به دستگاه هاي دولتي و امنيتي کشور قصد کلاهبرداري ۶۰۰ ميليارد توماني در مشهد و طرقبه شانديز را داشتند با گزارش به موقع یکی از شهروندان شناسایی و دستگیری شدند.

فرمانده انتظامي استان گفت: تماس تلفني يکي از شهروندان با فوريت هاي پليسي ۱۱۰ پرده از ماجرايي برداشت که اگر هوشياري اين شهروند وظيفه شناس و اقدام ضربتي پليس نبود کلاهبرداري بزرگي در خراسان رضوي انجام مي شد. سردار بهمن اميري مقدم افزود: اين شهروند از پليس درباره پيشنهاد يک سرمايه گذاري سود آور و ويژه که کمي برايش مشکوک به نظر مي رسيد راهنمايي مي خواست.

وي اظهار داشت: با دريافت اين گزارش دستورات لازم به فرماندهي انتظامي شهرستان طرقبه شانديز صادر و فعاليت کارآگاهان پليس با هدايت سرهنگ عباس نظافتي براي پيگيري موضوع آغاز شد. فرمانده انتظامي خراسان رضوي تصريح کرد: بررسي هاي پليسي حاکي از آن بود افرادي از تهران در تماس با سرمايه گذاران و تجار طرقبه شانديز خود را به عنوان دکتر و نماينده دولت معرفي کرده و ادعا داشته‌اند شرايط و تسهيلاتي در اختيار دارند که مي توانند از شش تا ۶۰ تن طلاي دولتي را به قيمت مناسبي به ارزش شش ميليارد و ۳۰۰ ميليون تومان به فروش برسانند.

سردار بهمن اميري مقدم عنوان داشت: تحقيقات بعدي پليس به يک هتل در مشهد رسيد و يکي از اعضاي اين باند که در هتل مذکور اسکان موقت داشت و به عنوان نماينده واسط بين افراد مورد نظر و سرمايه گذاران خود را معرفي مي کرد در اقدام ضربتي پليس دستگير شد. اين فرد اعتراف کرد که چهار همدستش با پيشنهاد وسوسه انگيز ادعا مي کردند طلاها را با املاک و مستغلات تعويض مي‌کنند و اصلا اين مقدار طلا در اختيار ندارند.

فرمانده انتظامي خراسان رضوي با اشاره به دستگيري چهار همدست متهم بيان داشت: پنج متهم پرونده که بيکار هستند و سوابق کيفري در کارنامه خود دارند با تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شده و تحقيقات درباره اين پرونده همچنان ادامه دارد.وي خاطر نشان کرد: از شهروندي که با گزارش به موقع خود از وقوع يک کلاهبرداري بزرگ پيشگيري کرد بايد تشکر کنيم که اين گزارش به موقع نقشه افراد شياد را بر ملا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جای شکر داره برملا شد والا میشود آقای رفت یا زریاب ب

    • میرزا

      آخه 600میلیارد هم پولیه که رسانه ای بشه، اون هم که نبردن!!!

    • بدون نام

      600 میلیارد.بابوک

    • بهروز

      تورو خدا هرروز پرونده . ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج