۳۴۳۶۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیونگ یانگ: به پایگاه آمریکا حمله می‌کنیم

پیونگ یانگ آماده است تا پایگاههای آمریکایی را در منطقه هدف قرار دهد.

خبرگزاری صدا و سیما: پیونگ یانگ آماده است تا پایگاههای آمریکایی را در منطقه هدف قرار دهد.

یک عضو کمیسیون دفاع ملی کره شمالی امروز هشدار داد پیونگ یانگ آماده است تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام تحریک آمیز ، پایگاههای آمریکایی را در منطقه هدف قرار دهد.

این مقام کره شمالی با انتشار بیانیه ای با اشاره به این مطلب اعلام کرد : تاسیسات نظامی آمریکا شامل پایگاه نیروی هوایی آندرسون در جزیره گوام ، جایی که بمب افکن های بی - ۵۲ اچ اس آمریکا در آن مستقر هستند و نیز پایگاه های دریایی ویژه زیردریایی های هسته ای آمریکا از مدتها پیش در تیررس حملات دقیق ارتش جمهوری خلق کره قرار داشته اند.

بیانیه امروز کره شمالی در واکنش به فراخوانی زیردریایی هسته ای یو اس اس می سی سی پی به بندر بوسان کره جنوبی در روز سیزده ژوئن و نیز مانور نیروی هوایی آمریکا در پایگاه جزیره گوام با مشارکت بمب افکن های بی - ۵۲ منتشر شده است.

این عضو کمیسیون دفاعی کره شمالی هشدار داد اینگونه اقدامات تحریک آمیز بر ضد کره شمالی ، خطر بروز جنگ هسته ای در شبه جزیره کره را افزایش می دهد.


در بیانیه کمیسیون دفاعی کره شمالی تاکید شده است : « اوضاع کنونی مهر تاییدی است بر اهمیت رویه ای که حزب حاکم کره شمالی در جهت توسعه موازی و همزمان اقتصادی و نیز تحکیم قدرت بازدارنده هسته ای در پیش گرفته است. »‌

پیشتر نیز وزارت امور خارجه کره شمالی اعلام کرده بود تصمیم آمریکا مبنی بر اعزام زیردریایی هسته ای به بندر بوسان کره جنوبی مجهز به موشک های کروز تهدیدی مستقیم بر ضد پیونگ یانگ و کل منطقه به شمار می رود.

در بیانیه کره شمالی تصریح شده است آمریکا عملیات آماده سازی برای پیشدستی در اجرای یک حمله هوایی غافلگیرانه را بر ضد نیروها و تاسیسات هسته ای کره شمالی در دست بررسی دارد.

زیردریایی هسته ای می سی سی پی یکی از پیشرفته ترین زیردریایی ها در جهان محسوب می شود و به انواع اژدرها و موشک های کروز تام هاوک مجهز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج