کمپین جدید و خلاقانه اوربیت +عکس
۳۴۳۷۱۰
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
۹۱۸۴ 
آنورگ یاداو(Anurag Yadav) دانشجوی طراحی اهل دهلی نو است که شدیدا به تصویرسازی، طراحی گرافیک و تبلیغات خلاقانه علاقه دارد. برای سال آخر تحصیلش از او خواسته شده بود تا برای یک برند خیلی مشهور تبلیغی طراحی کند.
 برترین ها: آنورگ یاداو(Anurag Yadav) دانشجوی طراحی اهل دهلی نو است که شدیدا به تصویرسازی، طراحی گرافیک و تبلیغات خلاقانه علاقه دارد. برای سال آخر تحصیلش از او خواسته شده بود تا برای یک برند خیلی مشهور تبلیغی طراحی کند. او تصمیم گرفت تا از برند اوربیت استفاده کند و نام پروژه ی خود را "با اوربیت به جنگش بروید" گذاشت. با فرض اینکه اینکه آدامس مشهور همچنان در صدر انتخاب نوجوانان است، قصد او این بود تا تمایل آنها به بوی خوش داشتن را هدف تبلیغ خود قرار دهد. او با به تصویر کشیدن غذاهای بو دار به رنگ و شکل میوه های خوش بو، قدرت اوربیت میوه ای را به تصویر کشیده است. کباب مزه ی هندوانه می دهد، ران مرغ بوی توت فرنگی می دهد و سیر عطر پرتقال دارد. حتی به ماهی فکر نکنید! با اوربیت ماهی بوی آناناس می دهد.

کمپین جدید اوربیت

کمپین جدید اوربیت

کمپین جدید اوربیت

کمپین جدید اوربیت

کمپین جدید اوربیت

کمپین جدید اوربیت
مطالب مرتبط
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج