adexo3
۳۴۳۹۳۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بیضایی معلوم الحال است!

در ظرف چند ماه اخیر برخی جراید مدعی اصلاح‌طلبی و رسانه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب‌، اقداماتی هماهنگ با هدف بسترسازی برای بازگشت «بهرام بیضایی» به ایران صورت داده‌اند.

کیهان: در ظرف چند ماه اخیر برخی جراید مدعی اصلاح‌طلبی و رسانه‌های ماهواره‌ای ضد انقلاب‌، اقداماتی هماهنگ با هدف بسترسازی برای بازگشت «بهرام بیضایی» به ایران صورت داده‌اند.

در همین راستا «محمد.ر» نویسنده نمایشنامه‌ای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت امام حسین‌(ع) ادعا کرده است «همه اهل تئاتر یک طرف و بهرام بیضایی یک طرف»!

همچنین یکی از بازیگران کارهای طنز تلویزیون به نام «امیر.ج»( مشاور هنری بابک زنجانی) نیز ادعا کرده است «بدون حضور بهرام بیضایی تئاتر در ایران یعنی هیچ»!

گفتنی است «محمد.ر» پس از مهاجرت یکی از بازیگران بهایی تئاتر‌، با اشک تمساح به احترام وی‌، یک دقیقه سکوت اعلام کرد. گویا مدت قرارداد بیضایی با آمریکایی‌ها به پایان رسیده است و فعلا هیچ دانشگاهی حاضر به تمدید قرارداد با وی نشده است. بهرام بیضایی پس از ورود به خاک آمریکا و اخذ کارت سبز اقامت، در گفت‌وگویی با رسانه‌های فارسی و انگلیسی‌زبان ادعا کرد: «از جهنم حکومت خفقان و سانسور گریخته است»!

بیضایی که در خانواده‌ای بهایی متولد شده است در برخی از آثارش ظهور اسلام در ایران را مترادف با سیه‌روزی ایرانیان معرفی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مزخرف گویی تا کجا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج