۳۴۴۱۷۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: حق با برانکو است

پیشکسوت استقلال گفت: اگر برانکو حرفی درباره بازیکنان ملی پوش تیمش زده علاوه بر یک مربی روانشناس است و برای حرفش دلیل دارد.

کاپ: حسن روشن درباره اختلاف بوجود آمده بین کی روش و برانکو همچنین مربیان ایرانی در ارتباط با اردوهای تیم ملی اظها ر داشت: کسی زبان کی روش را نمی فهمد. او برای این فوتبال کار خاصی نکرده ولی به اندازه کل مربیانی که قبل از خودش سرمرب یتیم ملی ایران بوده اند توقعات آنچنانی دارد.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی را به جام جهانی برد که با یک گل اتفاقی قوچان نژاد بود و در آنجا هم کار خاصی نکرد. او به اندازه نصف اوفارل و مهاجرانی هم برای این فوتبال آورده نداشته که یان همه به مربیان ایرانی و مسئولان وطنی مان می تازد. او اصلا مربی ایرانی را آدم حساب نمی کند.

بازیکن ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین اضافه کرد: اگر برانکو درباره بازیکن تیمش حرفی زده باید یادمان باشد که او یک روانشناس است و حق دارد درباره بازیکنی که می خواهد یک فصل با او کار کند حرف بزند.

روشن تأکید کرد: اگر ایران در گروه آسانی نبود کی روش تا حالا ده بار از ایران رفته بود ولی حق هم دارد که می بیند گروه تیم ملی مان آسان است و حیفش می آید این فرصت را از دست بدهد و برود. فقط می توانم بگویم که خدا به ما رحم کند. ما نمی دانیم دل مان را به چه چیز او خوش کنیم. نه زبان خوشی دارد و نه رفتار محترمانه دارد ونه کارنامه اش در ایران طوری بوده که بخواهیم به آن تکیه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قرمزه

      ای ول روشن

    • بدون نام

      درود بر شما اخه همین آقای برانکو قهرمان آسیا شده شما چکار کردی کی روش فقط پول گرفتی بابا مردم ایران خوب میفهمند شما چکار کردی برای این فوتبال.درود بر پروفسور دوستت داریم.

    • reza

      من خودم پرسپولیسیم و طرفدار برانکو.اما همونایی که میگن کیروش پول مفت میگیره تا کیروش گفت میخوام از ایران برم سریع رفتن تو اینستا رییس جمهور که کیروشو نگهداره.اون بابا هم حق داره آخه این چ رفتاریه با کیروش میکنیم.اگه تو بازی با آرژانتین مربی ایرانی بود زیر 6 تا نمیخوردیم

    • بدون نام

      روشن در امر مربيگري چه كار كردي . شما نون به نرخ روز مي خوري. درود بر كي روش و منصوريان

    • بدون نام

      این روشن فقط بلده انتقاد کنه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج