۳۴۴۲۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زن جوان خواستگارش را به کام مرگ فرستاد

زن تنها که با همدستي دو مرد خواستگار خود را به قتل رسانده بود در صحنه جنايت شناسائي و دستگير شد.

مردم سالاری: زن تنها که با همدستي دو مرد خواستگار خود را به قتل رسانده بود در صحنه جنايت شناسائي و دستگير شد.

در ساعت ۳:۱۵ روز ۲۵ مهر ۹۱ از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰، وقوع يک فقره درگيري در خيابان ازگل ـ خيابان صدرنژاد در بلوک سوم يک مجتمع مسکوني به کلانتري۱۶۴ قائم اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتري و انجام بررسي‌هاي اوليه جسد فردي به هويت "داريوش . ص" ( ۳۴ ساله ) در داخل واحد ۱۳ مجتمع کشف شد که در تحقيقات اوليه از افراد حاضر در منزل ( دو مرد و يک زن ) اين افراد مدعي شدند که متوفي تعادل خود را از دست داده و به علت اصابت سر به زمين فوت کرده است.

با اعلام خبر "فوت مشکوک" به قاضي کشيک ويژه قتل و پليس آگاهي، عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ در محل حاضر و در بازرسي از محل، علاوه بر کشف موادمخدر از نوع شيشه و همچنين مشروبات الکلي موفق به کشف ملحفه خوني در کمد چوبي يکي از اتاق‌ها شدند . با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "فوت مشکوک" و اظهارات همسايگان در خصوص درگيري متوفي با افراد حاضر در واحد ۱۳، پرونده به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران و جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال "نسرين . م" ( ۴۳ ساله )، "احد . ح" ( ۶۰ ساله ) و "حميد . ک" ( ۲۵ ساله ) به اداره دهم، هر سه نفر در اظهارات اوليه منکر هرگونه جنايت شده و همچنان مدعي مرگ متوفي به علت اصابت سر وي به زمين بودند اما با اعلام نظريه پزشکي قانوني مبني بر اعلام علت مرگ به علت "خفگي ناشي از انسداد مجاري تنفسي"، کاراگاهان با اطمينان از وقوع جنايت به تحقيق از متهمان پرداخته و سرانجام هر سه نفر به ارتکاب جنايت اعتراف کردند .

"نسرين . م" در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: " در اوايل سال جاري با داريوش و در داخل يک ميهماني آشنا شدم؛ بعد از چند ماه، داريوش به من پيشنهاد ازدواج داد و اين در حالي بود که در طي اين مدت متوجه شده بودم که او بيکار است و هيچ درآمدي ندارد؛ حتي هزينه ي مخارج خود را نيز از من دريافت مي‌کرد و چندين بار نيز مرا در برابر دوستانم مورد ضرب و شتم قرار داده بود؛ به همين علت من به وي پاسخ منفي دادم اما او همچنان با تماس‌هاي تلفني مکرر، درخواست خود را تکرار مي‌کرد.

نسرين در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: "در شب حادثه، در حاليکه احد و حميد به خانه من آمده و در حال کشيدن شيشه و خوردن مشروب بودند، تلفن منزل چندين بار زنگ خورد که در يکي از اين دفعات، حميد گوشي تلفن خانه را برداشت و در پشت تلفن با داريوش، درگيري لفظي پيدا کرد.

پس از قطع شدن تلفن، براي احد و حميد توضيح دادم که چگونه داريوش براي من ايجاد مزاحمت مي‌کند؛ تصميم گرفتيم تا داريوش را ادب کرده تا بفهمد که من هم کسي را دارم و تنها نيستم؛ به همين علت و به پيشنهاد من، هر سه نفر سوار ماشين شده و به سمت منزل پدري داريوش در کرج رفتيم.

پس از رسيدن به درب منزل پدر داريوش، چندين بار زنگ خانه را زديم اما کسي درب خانه را باز نکرد؛ در همين زمان متوجه پارک خودرو ۲۰۶ متعلق به برادر داريوش در مقابل خانه شديم؛ حميد با چوبي که از داخل خانه من برداشته بود اقدام به شکستن شيشه ي عقب خودرو ۲۰۶ برادر داريوش کرد؛ در آخرين لحظات و در هنگام سوار شدن ما به ماشين، داريوش از خانه خارج شد و ضمن فحاشي، با صداي بلند تهديد کرد که خانه را بر روي سرم خراب مي‌کند " .

نسرين در ادامه اعترافات خود، در خصوص نحوه کشته شدن داريوش نيز به کارآگاهان گفت: "پس از بازگشت به خانه تصميم داشتم تا چند روزي در خانه نباشم و مي‌خواستم به منزل احد بروم؛ در حاليکه در حال جمع کردن وسايل شخصي خود بودم، ناگهان چندين ضربه لگد به همراه فريادهاي داريوش به درب آپارتمان خورد و پس از شکسته شدن درب، داريوش در حاليکه کمربند و قفل فرمان در دست داشت، وارد خانه شد و مرا به باد کتک گرفت که حميد از پشت سر او را گرفت و با يکديگر گلاويز شدند.

ناگهان مقتول بر روي افتاد و از ناحيه ي ابرو دچار خونريزي شد؛ حميد، لباس داريوش را به روي سر او کشيد و باعث شد تا او قادر به ديدن جايي نشود؛ در همين لحظه، حميد پس از کوبيدن داريوش به زمين، در پشت او نشست و با کشيدن لباس به دور گردن داريوش او را خفه کرد.

هنوز دقايقي از مرگ داريوش نگذشته بود که ناگهان متوجه حضور مأموران در محل شديم و پس از آن نيز دستگير شديم " . "حميد" در اعترافات مشابه، با تأييد اظهارات نسرين به ارتکاب جنايت اعتراف کرد اما "احد" با وجود اعتراف به مصرف موادمخدر و شرب خمر و همچنين حضور در محل جنايت اظهار داشت که در ارتکاب جنايت و مرگ مقتول هيچ نقش و دخالتي نداشته است .

خانواده مقتول نيز پس از حضور در اداره دهم، در اظهارات خود به کارآگاهان اظهار داشتند: در همان شبي که مرگ داريوش اتفاق افتاد، در حدود ساعت ۱۲ شب چند نفر با يک دستگاه خودرو ۲۰۶ تيره رنگ به مقابل درب منزل ما در کرج آمده و پس از تخريب شيشه عقب خودروي برادر داريوش از محل متواري شدند؛ داريوش پس از مشاهده خودرو ۲۰۶، با خودرو پروتون متعلق به پدرش به تعقيب آنها رفت که روز بعد خبر مرگ او را به ما اطلاع دادند.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، در ادامه اعلام اين خبر گفت: " در تحقيقات انجام شده از محل جنايت مشخص شد که متهم زن اين پرونده از حدود چهار ماه پيش نسبت به اجاره اين محل اقدام و در حاليکه به تنهايي زندگي مي‌کرده، متأسفانه اين محل را به مرکزي براي مصرف مشروبات الکلي و استعمال موادمخدر تبديل کرده بود که تردد و رفت و آمدهاي زياد افراد مختلف به منزل اين شخص زمينه اعتراض‌هاي مکرر همسايگان و اهالي مجتمع را ايجاد کرده بو د .

سرهنگ آريا حاجي‌زاده در پايان اين خبر گفت: " با توجه به اعترافات متهمان و به دستور بازپرس محترم پرونده، براي هر سه متهم پرونده و جهت انجام تحقيقات تکميلي قرار بازداشت موقت صادر و متهمان در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌اند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج