۳۴۴۹۹۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آپدیت اندروید ۶ برای گوشی آنر ۵ ایکس

در حالی که دیشب خبری مبنی بر انتشار بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی گلکسی A۷ سامسونگ منتشر شده بود، حالا نوبت به غول چینی‌ها رسیده و این بار هواوی بروزرسانی اندروید ۶ را برای گوشی میان‌رده آنر ۵ ایکس منتشر کرده است.

zoomit.ir - حامی غفاری: در حالی که دیشب خبری مبنی بر انتشار بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای گوشی گلکسی A۷ سامسونگ منتشر شده بود، حالا نوبت به غول چینی‌ها رسیده و این بار هواوی بروزرسانی اندروید ۶ را برای گوشی میان‌رده آنر ۵ ایکس منتشر کرده است.

آپدیت اندروید 6 برای گوشی آنر 5 ایکس

رابط کاربری EMUI 4.0 همراه با اندروید ۶ در اختیار دارندگان گوشی Honor 5X قرار گرفته تا بتوانند از تمامی قابلیت‌های اندروید مارشمالو مانند حالت ذخیره‌ی باتری Doze، مجوز دسترسی اپلیکیشن‌ها به صورت تکی در کنار Google Now on Tap استفاده کنند. البته ویژگی‌های دیگری که مخصوص هواوی است به رابط کاربری جدید اضافه شده است. در این باره می‌توان به گروه هوشمند مخاطبان، فیلمبرداری از محتوای صفحه، پیام تاخیر ۴ ثانیه‌ای و موارد دیگر اشاره کرد.

آنر ۵ ایکس یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده است که فروش خوبی داشته و از جمله گوشی‌های اقتصادی در بازار آمریکا به شمار می‌رود. این گوشی که کمتر از ۲۰۰ دلار قیمت دارد به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ با هشت هسته‌ی پردازشی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت استفاده از کارت حافظه‌ی خارجی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل مجهز شده است.

به نظر می‌رسد با توجه به دریافت بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو، عملکرد گوشی آنر ۵ ایکس هواوی نسبت به قبل بهتر شود و ارزش خرید بیشتری داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farzad

      من این گوشی رو دارم
      میتونم بگم بینظیره و عالییییییی به خدا
      بهترین میان رده ی دنیا از هر نظر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج