۳۴۵۷۶۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جعبه‌دنده ۱۰ سرعته برای ماستنگ ۲۰۱۸

شاید تا همین اواخر این‌طور به نظر می‌رسید که همکاری فورد و جنرال موتورز برای توسعه جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار تنها به سود تراک‌های فورد خواهد بود، اما چیزی که در پایگاه داده‌های قطعات یکی از نمایندگی‌های این خودروساز مشاهده ‌شده خلاف این را ثابت می‌کند!

وب سایت پدال - امین قوام صفری: شاید تا همین اواخر این‌طور به نظر می‌رسید که همکاری فورد و جنرال موتورز برای توسعه جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار تنها به سود تراک‌های فورد خواهد بود، اما چیزی که در پایگاه داده‌های قطعات یکی از نمایندگی‌های این خودروساز مشاهده ‌شده خلاف این را ثابت می‌کند!

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

براساس گزارش Mustang6g فورد ماستنگ مدل 2018 احتمالاً از یک جعبه‌دنده 10 سرعته نیز بهره خواهد برد تا حتی تعداد دنده‌هایش هم با شورولت کامارو ZL1 مدل 2017 یکسان باشد!

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

نمایندگی مذکور لابلای داده‌های دیجیتالِ قطعات، در منوی مربوط به جعبه‌دنده یک گزینه "۱۰ سرعته خودکار" با نام ۱۰R۸۰ را کشف کرده است. این گزینه به‌صورت رسمی به موارد سفارشی هیچ‌کدام از مدل‌ها اضافه نشده، اما با وضع موجود چندان دور از انتظار نیست که بزودی این اتفاق بیفتد. بالاخره هرچه باشد، نمی‌شود کامارو را در این حیطه تنها گذاشت!

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

در راستای توسعه این عضو جدید، سرمایه‌گذاری کلانی به مبلغ 1.4 بیلیون دلار در تأسیسات اختصاصی جعبه‌دنده‌های فورد واقع در لیوونیا (Livonia) انجام شده و تولید آن در ماه جاری کلید خورد. استفاده آن تاکنون برای مدل‌های F-150 و F-150 راپتور 2017 قطعی شده و به نظر می‌رسد بهره‌گیری از آن در مدل‌های پر تیراژتر سودآوری خوبی را به همراه داشته باشد.

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

اما نکته‌ای که هنوز باعث عدم وضوح قضیه می‌شود این است که ۱۰R۸۰ دقیقاً برای کدام گونه‌های ماستنگ ۲۰۱۸ ارائه خواهد شد. با در نظر گرفتن این مورد که جعبه‌دنده مذکور توانایی زیادی در نقل‌وانتقال ارقام سنگین قدرت و گشتاور دارد، ماستنگ GT به‌عنوان یکی از گزینه‎‌های قطعی به ذهن هر خودرو دوستی خطور خواهد کرد. البته، نقطه قوت شماره یک آن بهبود مصرف سوخت بوده و می‌تواند با قرارگیری در کالبد مدل پرتیراژی همچون گونه GT ماستنگ میانگین مصرف سوخت مدل‌های فورد را کاهش دهد!

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

به‌شخصه معتقدم چنین ایده و برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای جای تأمل داشته و مخصوصاً برای کمپانی‌های تازه‌کار می‌تواند سرمشق خوبی باشد؛ که ازقضا عده‌ای همچون دوستان چینی‌مان نیز خوب از ایشان سرمشق می‌گیرند و روند روبه‌جلوی جالب‌توجهی دارند!

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018

جعبه‌دنده 10 سرعته برای ماستنگ 2018
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج