۳۴۵۷۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

با نقش‌آفرینی رزاموند پایک و دیوید ایلوو

افتتاح جشنواره لندن با یک پادشاهی متحد

درام «یک پادشاهی متحد» جدیدترین ساخته آما آسانته فیلمساز بریتانیایی و با نقش‌آفرینی دیوید ایلوو و زراموند پایک به عنوان فیلم افتتاحیه شصتمین جشنواره بین‌المللی فیلم لندن روی پرده می‌رود.

وب‌سایت آی سینما: درام «یک پادشاهی متحد» جدیدترین ساخته آما آسانته فیلمساز بریتانیایی و با نقش‌آفرینی دیوید ایلوو و زراموند پایک به عنوان فیلم افتتاحیه شصتمین جشنواره بین‌المللی فیلم لندن روی پرده می‌رود.

این درام سینمایی که در ادامه روایت تاریخی «بل» (Belle) دومین ساخته بلند آسانته به تصویر کشیده شده، روایتگر ازدواج بین نژادی یک پادشاه افریقایی و یک کارمند زن انگلیسی در سال ۱۹۴۷ است.

افتتاح جشنواره لندن با یک پادشاهی متحد

به گزارش ایندی وایر، «یک پادشاهی متحد» (A United Kingdom) با بازی دیوید ایلوو (بازیگر نقش دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور در درام تاریخی «سلما») و رزاموند پایک (بازیگر «دختر گمشده») در اولین روز آغاز به کار جشنواره فیلم لندن به نمایش درمی‌آید.

جدیدترین ساخته آسانته نویسنده و کارگردان بریتانیایی که سه سال پیش با درام تاریخی «بل» به شهرت رسید درباره سرتسه خاما پادشاه افریقایی است که در سال ۱۹۲۵ در سن چهار سالگی به سلطنت رسید و بعدها به‌رغم جنجال‌های پرحاشیه‌ای که در بالاترین سطوح سیاسی رخ داد با زنی لندنی به نام روث ویلیامز ازدواج کرد. ماجرای «یک پادشاهی متحد» هم در افریقای جنوبی دوران آپارتاید و هم در بریتانیا می‌گذرد.

خاما و یلیامز بعد از ازدواج‌شان به بریتانیا تبعید شدند اما در سال ۱۹۵۶ اجازه یافتند در بوتسوانا اقامت کنند. خاما از مسند پادشاهی کناره گرفت و در سال ۱۹۶۶ به عنوان نخستین رییس جمهور بوتسوانای مستقل انتخاب شد. این زوج پیش از آن که خاما در سال ۱۹۸۰ از دنیا برود صاحب چهار فرزند شدند و ویلیامز در سال ۲۰۰۲ درگذشت.

شصتمین جشنواره فیلم لندن از ۵ تا ۱۶ اکتبر (۲۵-۱۴ مهر) برگزار می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج