۳۴۵۹۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خروج تومور ۱۲ کیلویی از کلیه مرد میانسال

متخصص اورولوژی و جراح کلیه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: با تلاش کادر درمانی این بیمارستان تومور ۱۲ کیلویی از کلیه مردی ۵۰ ساله خارج شد.

خبرگزاری ایرنا: متخصص اورولوژی و جراح کلیه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: با تلاش کادر درمانی این بیمارستان تومور ۱۲ کیلویی از کلیه مردی ۵۰ ساله خارج شد.

دکتر شهرام رزمجو یکشنبه شب در خصوص این عمل موفقیت آمیز گفت: بیمار مردی ۵۰ ساله بود که با تورم و احساس لمس توده در شکم به بیمارستان مراجعه کرد.
وی ادامه داد: بیمار پس از مراجعه و پس از بررسی ها و انجام عکسبردای ،با تشخیص توده بسیار بزرگی در کلیه سمت راست مورد عمل جراحی گرفت.

وی با اشاره به پیشرفت بسیار بالای تومور در کلیه بیمار، گفت: این پیشرفت سیاهرگ اصلی شکم را درگیر و کاملا بسته بود و همزمان با این شرایط، بیمار درد شکم، کاهش وزن و خونریزی داشت و دچار کم خونی شده بود.

متخصص اورولوژی و جراح کلیه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس گفت: وزن تومور بیش از 12 کیلوگرم بود که برای یک کلیه بسیار بزرگ و خطرناک محسوب می‌شود.

رزمجو ادامه داد: با وجود همه خطرات، عمل جراحی با موفقیت انجام و تومور خارج و بیمار چند روز تحت نظر بود و اکنون مرخص شده و حال عمومی وی خوب است.

به گفته این پزشک متخصص، فشارخون بالا و کنترل نشدن آن، چاقی و استفاده از رژیم‌های غذایی پرچرب و از همه مهمتر مصرف سیگار و تنباکو از جمله عوامل به وجود آمدن تومور در کلیه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج