۳۴۸۱۲۵
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

۱۰ تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

در حالی که ویندوزفون با حدوداً ۳ درصد سهم از دنیای اسمارت فون ها روزگار می‌گذراند اما هنوز هم ویندوزفون طرفداران مخصوص خود را دارد و برای کسانی که دنبال تجربه‌های منحصر به فردی هستند انتخابی عالی است!

وب سایت ترنجی - مهران بخشی: در حالی که ویندوزفون با حدوداً ۳ درصد سهم از دنیای اسمارت فون ها روزگار می‌گذراند اما هنوز هم ویندوزفون طرفداران مخصوص خود را دارد و برای کسانی که دنبال تجربه‌های منحصر به فردی هستند انتخابی عالی است!

10. Nokia Lumia 1320 با قیمت 238 یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

این تلفن با عملکرد سخت افزاری راضی کننده هنوز هم در دنیای ویندوز ‌فون از ارزش خرید بالایی برخوردار است. اگر شما یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش بزرگ، دوربین قوی و باتری خوب می‌خواهید باید با کیفیت تصویر این گوشی کنار آمده و آن را خریداری کنید!


۹. Microsoft Lumia ۸۳۰ با قیمت ۳۱۹ یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

به اولین لومیای ساخت مایکروسافت در این جدول رسیدیم. لومیا 830 قدرتی کار راه انداز دارد، ارزش خرید آن در برابر قیمت آن بالاست اما دوربین آن همچنان آش دهان سوزی نیست و نمی‌توانید به توانایی های دوربین آن تکیه کنید.


8. Microsoft Lumia 535 با قیمت 100 یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

ما همچنان ویندوزفونِ ۸.۱ را دوست داریم. لومیا ۵۳۵ دقیقاً همان گوشی ویندوزفونی است که شما باید در رنج قیمتی صد یورو خریداری کنید! به نظر ما برترین تلفن اقتصادی لومیا ۵۳۵ است!


۷. Microsoft Lumia ۶۴۰ با قیمت ۱۲۹ یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

لومیا 640 را می‌توانیم آپدیتی درخور برای لومیا 630 در نظر بگیریم. این تلفن می‌تواند تجربه خوبی از تلفن‌های میان رده‌ی وبندوزی را برای شما رقم بزند و ارزش خرید آن در قیاس با قیمتش بالاست. اما اگر می‌توانید 20 یورو دیگر هم خرج کنید بهتر است به فکر Moto G باشید!



۶. Microsoft Lumia ۴۳۵ با قیمت ۵۹ یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

به نظر شما با 50 یورو هم می‌توان تلفنی خوب تهیه کرد؟ بله! مایکروسافت لومیا 435 را برای رده‌های اقتصادی معرفی کرده است. در زمان معرفی ویندوز 10 موبایل مایکروسافت اعلام کرد که این تلفن این آپدیت را دریافت می‌کند. حال مایکروسافت به گفته‌هایش عمل می‌کند یا نه! اما حتی بدون در نظر گرفتن ویندوز 10 هم این تلفن می‌تواند بهترین گزینه شما برای خرید تلفنی 50 یورویی باشد.


5. Nokia Lumia 735 با قیمت 189 یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

بسیاری از هوادارهای ویندوزفون این تلفن را لومیا سلفی می‌خوانند! این تلفن دوربین خوبی برای گرفتن عکس‌های سلفی دارد و برای جوانان با قیمت ۱۸۹ یورو و دوربین سلفی با کیفیت بسیار مناسب است. این تلفن از کارت حافظه پشتیبانی کرده، به صورت بی سیم شارژ می‌شود، بازده و عملکرد خوبی دارد و از نسل چهارم ارتباطات نیز پشتیبانی می‌کند.


۴. Microsoft Lumia ۶۵۰ با قیمت ۱۴۹ یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

لومیا 650 یک تلفن با کیفیت از مایکروسافت است که کیفیت بدنه‌ی خوبی دارد، باتری قابل تعویض دارد و با ویندوز 10 موبایل نیز همراه شده است. این تلفن با پردازنده مجتمع اسنپدراگون 212 همراه شده که برای ویندوزفون گزینه‌ی خوبی است. دوربین این محصول راضی کننده است و این محصول در این رده‌ی قیمتی رقیبی ندارد و تمام رقبای اندرویدی را پست سر می‌گذارد.


3. Nokia Lumia 930 با قیمت 435 یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

این تلن از بهترین تلفن‌های وبندوزی است که با بدنه‌ی یک پارچه فلزی همراه شده است همچنین در کنار طراحی و جنس بدنه‌ی خوب این تلفن سخت افزار مناسبی نیز دارد و اکنون آپدیت ویندوز 10 نیز برای آن منتشر شده است.


2. Microsoft Lumia 950 با قیمت 449 دلار:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

لومیا 950 از برترین تلفن‌های ویندوز فونی است که به ویندوز 10 مجهز شده است. با تمام نسخه‌های بتا که مایکروسافت برای این نسخه منتشر کرد اما متأسفانه هنوز هم در این سیستم عامل باگ دیده می‌شود. اما لومیا 950 از سخت افزار خوبی برخوردار است و نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی آن در حد مطلوبی است. اما نمی‌توان از طراحی خوبِ نسخه جدید ویندوز موبایل گذشت و این موبایل با این شرایط ارزش خریدی بالایی دارد.


1. Microsoft Lumia 950 XL با قیمت 529 یورو:

10 تلفن برتر ویندوزی با ارزش خریدِ بالا

به بهترین تلفن این لیست می‌رسیم. لومیا ۹۵۰XL برترین تلفن برای تجربه‌ی ویندوز ۱۰ موبایل است. این تلفن از ویژگیِ جالب Continuum پشتیبانی می‌کند و همچنین برنامه‌های یونیورسال مایکروسافت به کمک این تلفن می‌آیند تا از کمبود برنامه در این تلفن خبری نباشد. همچنین این تلفن همراه با داک نمایشگر عرضه می‌شود که این داک در جعبه تلفن موجود می‌باشد. با این داک می‌توانید تلفنتان را به نمایشگر بزرگ متصل کنید و با ویژگی کانتینیوم یک رایانه‌ی کامل بسازید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدرا

      من که هیچ وقت حاضر نمیشم ویندوز فون بخرم!

    • wiky

      با سلام.من از سه پلت فرم اندروید و ios و ویندوز فون استفاده کردم.هرسه مورد معایب ومزایایی دارن.ازلحاظ دوربین وامنیت و روان بودن ،ویندوزفون بهتره.ولی از لحاظ نرم افزاری کمبود داره.در ضمن در مورد مطلب بالا درباره دوربین لومیا ۸۳۰ میتونم به تجربه خودم ، بگم که تقریبا اکثرپرچمدارا دوربینشون ضعیف تر از مدل ۸۳۰ .بارها این مورد رو تست وثابت کردم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج