۳۴۸۱۴۸
۱ نظر
۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۱۷
پ

امکان پست گذاری در فیسبوک با چند زبان

با قابلیت خودکار جدیدی که به فیس بوک اضافه شده است، اکنون می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی به چندین زبان مختلف منتشر کنید.

تک شات: با قابلیت خودکار جدیدی که به فیس بوک اضافه شده است، اکنون می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی به چندین زبان مختلف منتشر کنید.

امکان پست گذاری در فیسبوک با چند زبان

این قابلیت جدید که Multilingual Composer نام دارد، به شما امکان می‌دهد تا پست خود را به یک زبان بنویسید و سپس زبان‌های دیگری را نیز که تمایل دارید پست شما به آنها ترجمه شده و منتشر شود را انتخاب کنید. برای مثال اگر یک پست را به زبان انگلیسی بنویسید و آن را به زبان اسپانیایی منتشر کنید، دوستان یا فالوورهایی که از فیس بوک اسپانیایی استفاده می‌کنند، ترجمه اسپانیایی پست شما را مشاهده خواهند کرد.

این قابلیت جدید از تمامی ۴۵ زبان فعلی موجود در فیس بوک پشتیبانی کرده و از امروز قابل استفاده خواهد بود. برای استفاده از این قابلیت به بخش زبان در تنظیمات حساب کاربری خود رفته و روی گزینه Post in Multiple Languages کلیک کنید.

فیس بوک از ابتدای سال جاری با همکاری مالکان پیج‌های تجاری مشغول بررسی این قابلیت بوده است. حدود ۵۰۰۰ پیج این قابلیت را امتحان کرده‌اند و پست‌های آنها در روز ۷۰ میلیون بازدید داشته است. از میان این بازدیدها، ۲۵ میلیون پست به زبان دوم مشاهده شده‌اند.

داده‌های جمع آوری شده از Multilingual Composer می تواند الگوهای پردازش زبان طبیعی فیس بوک را آموزش دهد. به این ترتیب کاربران می‌توانند در میان گروه‌های وسیعی که به زبان‌های مختلف حرف می‌زنند، بهتر تعامل برقرار کنند. از سوی دیگر با توجه به جمع آوری داده‌های جدید مربوط به زبان‌هایی که کمتر رواج دارند، الگوهای ترجمه ماشینی فیس بوک بهبود پیدا می‌کنند و فیس بوک به چشم انداز خود، یعنی از میان برداشتن موانع زبان در سرویس جهانی خود نزدیک تر خواهد شد.

اگر به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنید، می توانید قبل از منتشر کردن یک پست چند زبانه، قابلیت ترجمه فیس بوک را ویرایش کنید.

امکان پست گذاری در فیسبوک با چند زبان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سپاس بابت سایت خوب شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج