۳۴۸۱۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هکرها به دنبال سرقت اطلاعات پزشکی افراد

این روزها بحث هکرها و هک شدن حساب های کاربری افراد مشهور و کاربران عادی بسیار داغ شده است. موضوعی که البته نگرانی کاربران اینترنت را افزایش داده و باعث شده خیلی ها نتوانند مانند گذشته در فضای مجازی فعالیت کنند.

وب سایت تک شات - ندا سلیمیان: این روزها بحث هکرها و هک شدن حساب های کاربری افراد مشهور و کاربران عادی بسیار داغ شده است. موضوعی که البته نگرانی کاربران اینترنت را افزایش داده و باعث شده خیلی ها نتوانند مانند گذشته در فضای مجازی فعالیت کنند. دولت های مختلف هم در صددند تا راه حلی سریع برای رفع این مشکل پیدا کنند و در واقع بتوانند به حفظ امنیت و حریم شخصی افراد کمک کنند. با این حال هکرها همچنان به نفوذهای خودشان ادامه می دهند و این بار اعلام شده که آن ها به دنبال داده های پزشکی افراد هستند. برای خواندن جزییات این خبر در ادامه با تک شات همراه باشید.

هکرها به دنبال سرقت اطلاعات پزشکی افراد

اطلاعات به سرقت رفته از بانک، پس از آن که آشکار می شود دیگر بی فایده خواهد بود، چرا که کد های عبوری و پسوردها تغییر داده می شوند. اما اطلاعاتی که از پرونده های پزشکی به سرقت می روند، که شامل هویت شخصی افراد و تاریخچه بیماری های آن ها می شود، می توانند برای همیشه برای هکرها کاربرد داشته باشند.
یک مرکز مشاوره در حوزه صنعت اعلام کرده است حملات سایبری تهدیدی بزرگ برای بیمارستان ها خواهند بود؛ چرا که پیش بینی شده که در 5 سال آینده این حملات احتمالاً حدود 305 میلیارد دلار به این مراکز خسارت وارد می کنند.
در واقع در این تحقیق مشخص شده که از هر 13 بیمار، 1 نفر از آن ها در معرض هک شدن اطلاعات پزشکی اش قرار دارد و یک چهارم سرقت های اطلاعاتی در دنیا را پرونده های پزشکی بیماران تشکیل خواهند داد. اتفاقی که می تواند موضوع هک را بسیار نگران کننده تر از وضعیت فعلی کند.
به نظر می رسد از این پس باید شاهد تلاش موسسات و دولت ها برای حفظ امنیت اطلاعات پزشکی بیماران باشیم و منتظر باشیم راهکارهایی برای جلوگیری یا کاهش این نوع سرقت ها معرفی شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج