خطای دید باور نکردنی! (22)
۳۴۸۶۳
۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
۳۹۱۲۲ 




برترین ها: به تصویر زیر دقت کنید.

خطای دید باور نکردنی! (22)

به نظر شما کدام یک از دو ساختمان موجود در عکس، نسبت به ساختمان دیگر به دوربین نزدیک تر است؟!

چواب خود را با ذکر دلیل در قسمت نظرات اعلام کنید.
برچسب ها:
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 258
در انتظار بررسی:1
United Kingdom
15:03 - 1391/08/06
شماره 2
پاسخ ها
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
ساختمان شماره 2، چونکه اگه لبه قسمتی از ساختمانها که روی هم افتادن رو با هم مقایسه کنیم می بینیم که ساختمان شماره لبه منظمی داره ولی ساختمان شماره 1 لبه نامنظمی داره و کوچک و بزرک میشه یعنی ساختمان شماره 2 جلوتر هستش
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
شماره 2 نزدیکتر هست به خاطر لبه های دیوار که مشخص هست جلوتر از ساختمان 1 هست
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
ساختمان شماره 1. چون سایه آن بر روی ساختمان 2 افتاده است
hamid
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
ساختمان 1 دلیل زاویه تابش نور خورشید و سایه
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
2
farzad
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
شماره 2 نزدیک است
bass
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
be elate khataye did fek mikonin yeki nazdik tare vali balkonaye in 2 ta sakhtemon mesle labeye pazel engar raftan to ham va engar yeki nazdik tare va joloe vali in 2 ta sakhtemon kenare haman va vasateshon ye khiyabone va va hich kodom in var nistan har do to yek rastan migi na nega kon
masud
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
sakhteman 2
agar degat konid be gesmate paiin mibinid ke labeye sakhteman 2 bar roye sakhteman 1 oftade
bahash match nashode
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
ساختمان شماره 1 عقب تر است بدلیل تابش نور خورشید و داشتن سایه های نردا های ساختمان 1
Iran, Islamic Republic of
15:09 - 1391/08/06
خوب معلومه ساختمان شماره 2
Iran, Islamic Republic of
15:09 - 1391/08/06
خوب معتومه .ساختمان شماره 2 خیلی واضحه
Iran, Islamic Republic of
15:13 - 1391/08/06
جواب درسته
Iran, Islamic Republic of
15:15 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2بدلیل اینکه وجه دیگر ساختمان شماره 1 همانند ساختمان شماره 2 است.و ان وجه دیگر ساختمان شماره یک درمعرض نور خورشید است.
Iran, Islamic Republic of
15:18 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2 نزدیک تر به دوربین میباشد زیرا سایه کولرها در قسمت شماره 1 بیانگر وجود خورشید در پشت ساختمان شماره 2 میباشد و به همین دلیل شماره 2 در سایه واقع شده است؟آیا اینچنین نیست؟
پاسخ ها
استار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
آري چنين است!
Iran, Islamic Republic of
15:24 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2 بدلیل اینکه روی ساختمان شماره 1 نور افتاب تابیده و این عکس از نزدیک ساختمان شماره 2 بوده
Iran, Islamic Republic of
15:28 - 1391/08/06
من میگم دومیه جلوتره!
-
15:34 - 1391/08/06
2نزدیکتره چون کناره های ساختمتن دقیقا افتاده رو پنجره های ساختمان اولی
Iran, Islamic Republic of
15:43 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2 جلوتره
ولي چون رنگ قرمز حالت تهاجمي داره و نزديك تر به نظر مي رسه ممكنه ما اشتباها فكر كنيم ساختمان 1 جلوتره
ولي اگر روي عكس دقيق تر بشيم مي بينيم بالكن هاي ساختمان آبي(2) روي سر حد ساختمان قرمز(1) افتاده
Iran, Islamic Republic of
15:52 - 1391/08/06
خوب معلومه که ساختمان شماره 2 نزدیک تره .
اگر به اطراف ساختمون دوم نگاه کنیم میبینیم که لبه های ساختمون از شکل مناسب تری برخوردارند پس جلوترند .
Iran, Islamic Republic of
15:53 - 1391/08/06
هیچ کدام
هر دو روبروی یکدیگر قرار دارند
پاسخ ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
تنها نظری که با بقیه فرق میکنه نظر منه!
شک ندارم درسته
کی جوا رو اعلام می کنید؟
MOHSEN
-
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
اقا مهدی من با شما موافقم.....
امیرح
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
بهمن ماه. قبل از انتخاب واحد ترم بعد. ورودی چند بودی؟
نگين
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
موافقم+++++++++++++++++++++++++++
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
راست ميگه
آندیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
موافقم
KAMI
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
آخه آی کیو گفته کدوم نزدیکتره به دوربین اگه بر فرض هر دو تاشون روبه روی هم باشن عکس از سمت ساختمون شماره 2 گرفته شده پس بازم ساختمون شماره 2 نزدیکتره به دوربین! متن رو یه باره دیگه بخونین خواهشن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
آقا اصلا من آی کیو به قول کامی اونایی که با من موافقا ای کیو هستند؟
شعور چیزه خوبیه ها!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1391/08/06
به نظرم ٢عقب تره
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1391/08/06
سلام ساختمان شماره 2
چون عکس را از طرف چپ گرفتند اگر به پایین عکس توجه کنید معلومه البته این نظر منه
Iran, Islamic Republic of
16:03 - 1391/08/06
ساختمان 1 عقب تر است در بالای عکس ساختمان شماره 2 قسمتها یی از ساختمان 1 را پوشانده است
Iran, Islamic Republic of
16:05 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2
ساختمان 2 روبروی شماره 1 است
Iran, Islamic Republic of
16:33 - 1391/08/06
موازي هستند و روبروي هم هستند
-
16:47 - 1391/08/06
شماره 2 نزدیکتره
Iran, Islamic Republic of
17:16 - 1391/08/06
به نظر من این دو تا ساختمان دقیقا روبروی خم هستند
Iran, Islamic Republic of
17:18 - 1391/08/06
ساختمان 2
چون اگه ساختمان 1 جلو بود نماي رو به اون ساختمان 2 روي شيشه هاي آن نمايان ميشد...
Australia
17:20 - 1391/08/06
به نظر من هر دوشون یه اندازه فاصله دارن
Iran, Islamic Republic of
17:23 - 1391/08/06
خب معلومه این دیگه خطای دید نداره خیلی تابلو هستش
اینا جفتشون توی یک ردیف قرار دارند و به نظر من ساختمان یک چون اگه به نور افتاب توجه کنید متوجه میشید
Iran, Islamic Republic of
17:30 - 1391/08/06
2 تابلو هستش
Iran, Islamic Republic of
17:39 - 1391/08/06
2 نزديكتره چون با عقل جور درنمي اد كه 1 باشه.ً!!!
Iran, Islamic Republic of
17:52 - 1391/08/06
شماره 2زدیکه چون اگه به پایین عکس نگاه کنی خوب متوجه میشی که 2 خیلی نزدیکه
Iran, Islamic Republic of
17:55 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2 جلوتره. در نگاه اول ساختمان شماره 1 جلوتر به نظر میاد اما متنی که بالای تصویر نوشته شده "خطای دید باور نکردنی" این کمک رو میکنه که با دقت بیشتری به ساختمان شماره 2 نگاه کنیم. بالکنهای نیمه پایین ساختمان شماره 2 روی پنجرهای ساختمان شماره1 افتاده.
Iran, Islamic Republic of
18:14 - 1391/08/06
ساختمان 2نزدیکتره چون پشت به آفتابه
Iran, Islamic Republic of
18:16 - 1391/08/06
دوستان عزیز با کمال تاسف باید بگم ساختمان 1 نزدیکتره چون اگه دقت کنید میبینید که ساختمان 1بخشی از شیشه های ساختمان 2 را پوشش داده
Iran, Islamic Republic of
18:18 - 1391/08/06
2 به خاطر لبه های منظم ساختمان
Iran, Islamic Republic of
18:18 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2 به دوربین نزدیکتر است-چون افتاب از پشت ساختمان شماره 2 به جلوی ساختمان شماره 1 تابیده است.
Iran, Islamic Republic of
18:19 - 1391/08/06
har 2 toye yek khat hastand chon ax az zavie robe ro gerefte nashode va mshe goft be khatere jahat dar bodan ax be nazar mirese ke 2 nazdiktare vali vaghti saye same chape ax ra mibinim motavajehe in eshtebah mishim
Iran, Islamic Republic of
18:22 - 1391/08/06
به نظر من ساختمان شماره 2 به عکاس نزدیکتر است به این دلیل که اگر خود را بجای عکاس بگذاریم و از پایین به بالا نگاه کنیم ،در قسمت تلاقی دو ساختمان ،تراس ساختمان دوم مانع دید قسمتهایی از گوشه های تراس ساختمان شماره 1 می شود وگوشه ی پنچره ها را پوشانده است
Iran, Islamic Republic of
18:53 - 1391/08/06
1 چون زیرا برای اینکه...
-
19:00 - 1391/08/06
این طور ساختمان ها به صورت V به هم می رسند....وهردو دقیقآ با هم قرینه هستند این فقط
هنر طراح نما می باشد... که ساختمان ها را که مثل چرخ دنده یه هم دوخته اند...دقیقآجایی که ساختمان ها به هم می رسند با هم یکی هستند..... فقط یه فضای خالی به طرف داخل ایجاد شده.
مطابق این شکل(^).
دیگه اینقد هم خنگ نیستیم مجله..........
Iran, Islamic Republic of
19:07 - 1391/08/06
2222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222222
Iran, Islamic Republic of
19:57 - 1391/08/06
يك جلوتره.به خاطر سايه كولرها كه نشون ميده خورشيد سمت چپ ما قرار داره و اگه ٢ جلوتر بود سايه ساختمان ٢ رو كولرها مي افتاد
United States
19:58 - 1391/08/06
"شک ندارم ساختمان شماره 2 نزدیکتره"(در نگاه اول 1 نزدیکه). و امــا دلــیل کــامـلا مــنـطـقـی: چون نور خورشید از پشت ساختمان 2 به ساختمان 1 تابیده شده و ساختمان 2 حداقل سطح قسمتی که روبروی ما هست کاملا در سایه است(این دو ساختمان حداقل به فاصله عرض ساختمان و شاید هم کمتر از هم فاصله دارند چون به صورت کج هستن تا نور خورشید بتونه در زمان خاص کاملا سطح ساختمان شماره 1 را روشن کنه - تازه جنس ساختمان 1 هم بهتر در مقابل نور براق و روشن میشه و این کمک بیشتری به نزدیکی غیرواقعی این ساختمان میکنه و چشم گمراه میشه). جهت نور خورشید هم از سایه کولرها و لبه های پنجره ها کاملا مشخصه که از سمت چپ و پشت ساختمان 2 تابیده شده و حدودا 2 ساعت مانده به غروب آفتاب هم عکسبرداری شده.
Iran, Islamic Republic of
20:12 - 1391/08/06
شماره 1 نزدیکتره به یه دلیل ساده چون افتاب روی شماره 1 افتاده و شماره 2 تاریکه

اینم توجیه فیزیکی :دوربین از زاویه ساعت 8 گرفته شده وافتاب از زاویه ی ساعت 4 داره میتابه
Iran, Islamic Republic of
20:52 - 1391/08/06
عکستون اشکال داره !!!
Iran, Islamic Republic of
20:56 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2 بدلیل اینکه تمام ساختمان واضح دیده می شود
Iran, Islamic Republic of
21:39 - 1391/08/06
اوووووووووووووه....چه تلاشی....؟؟؟؟
خب نظر من:یا یک یا دو...؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
22:40 - 1391/08/06
ساختمان شماره 2 نزدیک تره چون با توجه به نور آفتابی که روی ساختمان شماره یک افتاده ، اگر شماره یک جلوتر بود طبیغتا این نور باید روی شختمان شماره 2 هم می افتاد
Iran, Islamic Republic of
00:26 - 1391/08/07
دقیقاروبه رو هم هستن انگار یه کوچه بینشون باشه
Iran, Islamic Republic of
00:37 - 1391/08/07
2 چون 1 رو به روی خیابون ساختمون 2 هست و دورتره ولی به خاطر رنگش این طوری به نظرمیاد که نزدیک تره. مجله دلبندم چواب نه جواب!
Iran, Islamic Republic of
04:30 - 1391/08/07
دو تا ساختمان هم اندازه هستند ولی چون دومی در پس زمینه قرار گرفته دورتر دیده می شود مثل دو -ا ا-هم اندازه که یکی را عقب تر رسم کنیم دورتر دیده می شود.
-
07:30 - 1391/08/07
ساختمان شماره 1 دورتر است
اينكه فكر ميكنيد اين ساختمان نزديكتره به خاطر نور و جزئيات بيشتره تصويرشه
Iran, Islamic Republic of
08:11 - 1391/08/07
ساختمان 1 جلوتر از ساختمان2 می باشد.
-
08:33 - 1391/08/07
ساختمان 2.چون ساختمان شماره 1 يك طرفش درمعرض نورخورشيده...
United States
08:54 - 1391/08/07
2 از سایه هایی که در ساختمان 1 بوجود امده است
Iran, Islamic Republic of
09:35 - 1391/08/07
سلام. ساختمان شماره 2 وقتی به لبه های کناریش دقت کنین...کاملا متوجه دور بودن ساختمان شماره 1 از دوربین میشین.
Iran, Islamic Republic of
10:03 - 1391/08/07
1 و 2 در تقاطع با هم هستند موازی نیستند که بگیم کدوم جلوترند (مثل دو ضلع متقاطع یک مربع شما بگید عمودیه نزدیکتره یا افقیه؟)
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1391/08/07
دومی
زیرا اگه تعداد طبات رو نگاه کنیم میبینیم که دومی کمتر از اولی دارد
Iran, Islamic Republic of
11:45 - 1391/08/07
به نظر من هیچ کدوم جلوتر از ازون یکی نیست و هر در یک راستا قرار دارن
Germany
13:28 - 1391/08/07
I went to see my Photoshop is here
Iran, Islamic Republic of
13:35 - 1391/08/07
دوستان به نظر من اصلا ساختمونی وجود نداره و این فقط خطای دیده
Iran, Islamic Republic of
14:14 - 1391/08/07
ساختمان شماره 2 جلوتره چون ساختمان 1 آفتاب خورده اگه 1 جلوتر بود خوب بود ساختمان شماره 2 هم آفتابي باشد
Iran, Islamic Republic of
14:47 - 1391/08/07
1 چون نمای کناریش دیده میشه
Iran, Islamic Republic of
14:52 - 1391/08/07
کنار هم هستند
Iran, Islamic Republic of
15:50 - 1391/08/07
موازي هم هستند
Iran, Islamic Republic of
16:09 - 1391/08/07
میبینم که نظر خودم بیشتر از همه لایک خورده
جایزه نمیدین آیا؟:دی
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
جايزه ات محبوبيت بين بچه هاست بيشتر ميخواي ؟
Iran, Islamic Republic of
17:40 - 1391/08/07
ساختمان شماره ی 2
Iran, Islamic Republic of
17:58 - 1391/08/07
ساختمان شماره2
اگردقت کنیداگرساختمان شماره یک جلوقراربگیرد تکه هایی ازآن کم میشودکه کشخص است
پاسخ ها
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
ساختمان شماره 1
چون اگه دومي نزديكتر به دوربين بود باتوجه به سمت سايه و تابش خورشيد نميذاشت نور به ساختمان 1 برسه
Iran, Islamic Republic of
19:21 - 1391/08/07
(ساختمان شماره 2)
اندازه پنجره های ساختمان شماره 1در قسمت تلاقی دو ساختمان در تصویر کوچتر شده یعنی تراس ساختمان شماره2 باعث کوچکتر شدن پنجره ها شده چون جلوتر از ساختمان 1 قرار داره.
Iran, Islamic Republic of
19:25 - 1391/08/07
ساختمان شماره 1 یک به دوربین نزدیکتره . اگر به جهت سایه کولرها در ساختمان شماره 1 و جهتشون دقت کنید میبینیم که به سمت راست تصویر متمایل هستن پس اگر سختمان شماره 2 خلوتر میبود میبایست قسمت اعظمی از سایه اش به روی ساختمان شماره 1 میافتاد . پس ساختمان شماره 1 جلوتره و سایه ساختمان شماره 2 فضای پشت ساختمان شماره 1 رو پوشش میده .
Iran, Islamic Republic of
19:49 - 1391/08/07
با عرض سلام ساختمان شماره 2 جلوتر است بدلیل اینکه اگر ساختمان 2 عقبت تر بود سایه اش روی ساختمان 1 می افتاد.
Iran, Islamic Republic of
21:35 - 1391/08/07
ساختمان 2نزديكتر است چون بالكن ساختمان كاملا نصف پنجره هاي ساختمان 1 را پوشانده است
Iran, Islamic Republic of
22:04 - 1391/08/07
2قسمتی از ساختمان1را پوشانده
Iran, Islamic Republic of
22:08 - 1391/08/07
ساختمان 2
دقت کنید لبهای ساختمان روی ساختمان شماره یک افتاده.
Iran, Islamic Republic of
23:26 - 1391/08/07
2 چون به نسبت 1 خیلی کم بزرگتر و به ما نزدیکتره
Iran, Islamic Republic of
23:40 - 1391/08/07
بابا حداقل یکی هم بگه ساختمان شماره یک بنده خدا ضایع شد....
Iran, Islamic Republic of
07:34 - 1391/08/08
سلام هر دوشون موازی هستند و پیاده روهاشون یکیه...نور خورشید این خطا رو ایجاد کرده
Iran, Islamic Republic of
08:27 - 1391/08/08
شماه 2 بلحاظ اينكه به نظر مي آيد كه ساختمان دوم در پشت ساختمان شماره يك قرار دارد
Iran, Islamic Republic of
08:44 - 1391/08/08
ساختمان 2 به دلیل اینکه اگر هر 2 ساختمان را نگاه کنیم ساختمان اول قسمت چپ آفتاب دارد و سمت راست آن سایه است ولی ساختمان 2 فقط قسمت سایه دیده می شود پس معلوم می شود قسمت آفتاب خورده آن (قسمت چپ) از کادر سمت چپ بیرون است.
Iran, Islamic Republic of
09:07 - 1391/08/08
هر دو ساختمان بغل هم ساخته شدند اما جوری عکس گرفته شده که فکر میکنیم ساختمان 2 جلوتر از ساختمان 1
Iran, Islamic Republic of
09:20 - 1391/08/08
ساختمان شماره 2 چون ، ساختمان شماره 1 داخل خیابان و سمت راست ساختمان شماره 2 قرار گرفته و از دوربین دورتر است .
Iran, Islamic Republic of
10:10 - 1391/08/08
ساختمان 1 جلوتر است. بخاطر زاويه نور آفتاب هست كه اگه ساختمان 2 جلوتر بود سايه روي ساختمان 1 مي انداخت
Iran, Islamic Republic of
10:19 - 1391/08/08
ساختمام شماره 2 به دلیل حاشیه انتهایی ساختمان 2 که در عکس دیده میشود
Iran, Islamic Republic of
10:45 - 1391/08/08
ساختمان شماره 1 نزدیکتره .اگه اشتباه نکنم نور آفتاب خورده بهش و ساختمان شماره 2 زیر سایه است و این باعث شده که خیلیا فکر کنن ساختمان 1 نزدیکتره ولی 1 نزدیکتره
Iran, Islamic Republic of
10:51 - 1391/08/08
ساختمان شماره 2 نزدیک تر است به دوربین .چون اگه دقیقتر به تصاویر نگاه کنید متوجه خواهید شد که تصویر شماره 1 عقب تر از تصویر شماره 2 است .و عکس از طرف شماره 2 گرفته شده است و طوری گرفته شده است که تصویر شماره 1 تقریبا عقب تر از تصویر 2 است.
Iran, Islamic Republic of
11:05 - 1391/08/08
شماره 2
از قسمت بالاي ساختمان مشخص است كه لبه هاي ساختمان شماره 1 در پشت ساختمان شماره 2 واقع شده.
Iran, Islamic Republic of
11:08 - 1391/08/08
ساختمان2
چون اگه به پایین عکس نگاه کنیم ساختمان 1 عقبتره
البته شایدم عقبتر باشه!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
11:26 - 1391/08/08
هردو خیابان روبروی هم هستند وخیابان مابین انهاست
Iran, Islamic Republic of
11:41 - 1391/08/08
نظرمنم شماره 2
Iran, Islamic Republic of
11:44 - 1391/08/08
هر دو ساختمان در یک راستا هستند . چون عکس با زاویه گرفته شده این خطای دید بوجود می آید
Iran, Islamic Republic of
12:07 - 1391/08/08
ساختمان شماره 2 به چند دلیل اگر توجه کنید بین این دو ساختمان یک خیابان وجود دارد و ساختمان شماره یک در معرض نور افتاب هست ولی ساختمان دوم چون پشت به افتاب هست در سیه هست اگر به لبه های روی هم افتاده دو ساختمان نگاه کنیم می بینیم که قسمتهایی از ساختمان شماره یک در زیر قسمتی از ساختمان شماره دو پنهان شده و دلیل دیگه که عکس از زاویه سمت چپ دو ساختمان گرفته شده و اصلا ساختمان شماره یک در اون طرف خیابان قرار دارد پس ساختمان شماره دو نزدیک تر است .
Iran, Islamic Republic of
12:39 - 1391/08/08
2 chon dar ghesmate balaye sakhteman halate perspektiv anjam shode va labehaye hayat khalvate sakhtemane 2 oftade bar roye labehaye sakhtemane 1
Romania
13:15 - 1391/08/08
ساختمان شماره 1 به دوربین نزدیکتره، چون :
1- نور آفتاب به سمت شماره 1 است و ساختمان 2 در تاریکی سایه 1 است

2- لبه ساختمان 1 مماس با ساختمان 2 کامل است ، اما ساختمان 2 لبه مماس با ساختمان 1 کامل نبوده و اندازه پنجره مماس با 1 از اندازه بقیه کوچکتر است.

پس ساختمان 2 پشت ساختمان 1 می باشد.
Iran, Islamic Republic of
13:39 - 1391/08/08
هردوتامساوی هستند-چون ازوسط این دویک خیابان ردمیشه ولی شماطوری تنظیم کردین که خیابون دیده نشه-به لبه ساختمان1اگه توجه کنین متوجه میشین.
خیلی تابلویه
Iran, Islamic Republic of
13:56 - 1391/08/08
هر دو ساختمان در یک راستا هستند . چون عکس با زاویه گرفته شده این خطای دید بوجود می آید
Iran, Islamic Republic of
14:30 - 1391/08/08
ساختمان شماره 2 نزدیکتره ، اونم به این خاطر که اگر یه کم دقت داشته باشیم میبینیم که لبه هردو تا ساختمان از پائین با هم مساوی و برابرند ولی هر چی به سمت بالا بریم لبه ساختمان 2 همیشه کامله ولی لبه طبقات ساختمان 1 بعضا پشت اون قرار میگیره .
Iran, Islamic Republic of
14:34 - 1391/08/08
هر دو به مقدار مساوی به دوربین نزدیک هستند
Iran, Islamic Republic of
14:37 - 1391/08/08
تابلو شماره 2.
Iran, Islamic Republic of
14:41 - 1391/08/08
سلام
هر دو ساختمان كنار هم هستند.و اين فقط يك خطاي ديد هست
Iran, Islamic Republic of
15:16 - 1391/08/08
چرا بعضي ها دقت نم كنن، سوال گفه كدوم ساختمان به دوربين نزديكتره، نگفته كدوم جلوتره كه بعضي ها ميگن هر دو تو يه خطن و موازين.
Iran, Islamic Republic of
15:23 - 1391/08/08
به نظر من دوتاش یک ساختمونه...یعنی شماره 1 یک وجهشه و شماره 2 وجه دیگشه.... ;)
Iran, Islamic Republic of
15:23 - 1391/08/08
هر دو ساختمان در یک راستا هستند . چون عکس با زاویه گرفته شده این خطای دید بوجود می آید
Iran, Islamic Republic of
15:41 - 1391/08/08
با سلام : بنظرم اکثر دوستان درست جواب دادند ولی ضمن عرض احترام بنظر دلایل درست نمی آید . ساختمان شماره 2 جلوتر است اگر دقت در بدنه طبقات ساختمان شماره 2 بکنید در چند مورد می بینید که آفتاب از داخل پنجره های ساختمان شماره 2 به بیرون تابیده است . اگر به رنگ آفتاب در تصویر نگاه کنید میبینید که همین رنگ از این پنجره های ساختمان شماره 2 به سمت ما تابیده است . و نور باید پشت ساختمان شماره 2 باشد که هم روی ساختمان شماره 1 بیفتد و هم از آن پنجره ها به سمت ما بتابد . پس ساختمان شماره 2 جلوتر است . با تشکر
Iran, Islamic Republic of
16:32 - 1391/08/08
روبه روی همدیگه هستن. چون یه وجه هر دو پشت به آفتابه و یه وجه دیگه رو به آفتاب.
Iran, Islamic Republic of
16:34 - 1391/08/08
روبه روی همدیگه هستن. چون یه وجه هر دو پشت به آفتابه و یه وجه دیگه رو به آفتاب.
Iran, Islamic Republic of
17:21 - 1391/08/08
ساختمان 2.چونكه اختمان 2توي حاشيه ي خيابان جلويي است.دقت كنيد متوجه ميشيد.
Iran, Islamic Republic of
17:52 - 1391/08/08
ساختمان شماره 2
تابلوتر از این نیست
Iran, Islamic Republic of
18:00 - 1391/08/08
شماره 2. در قسمت بالای عکس روبروی کلمه برترینها لبه ها همه چیزو لو میدن
Iran, Islamic Republic of
18:51 - 1391/08/08
ساختمان شماره 2 جلوتر است. چون ساختمان شماره2 طوری قرار گرفته که آفتاب به این ضلع ساختمان نمی تابد
Iran, Islamic Republic of
18:52 - 1391/08/08
2 چون بین این دو ساختمان خیابانه و عکس از سمت ساختمان شماره 2 گرفته شده
Iran, Islamic Republic of
19:30 - 1391/08/08
معلوم ساختمون 2
Iran, Islamic Republic of
19:38 - 1391/08/08
مساوی هستن این سوال انحرافیه :دی
پاسخ ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
خسته نباشی معلومه انحرافیه
مثلا خطای دیده ها
Iran, Islamic Republic of
20:17 - 1391/08/08
2
دقت کنیم 2نزدیکتره
Iran, Islamic Republic of
20:29 - 1391/08/08
هر دو در 1 سطح اند جهت ایستادن عکاسه که بهعث می شه فکر کنیم 1 کد.مشون جلوتره
Iran, Islamic Republic of
01:05 - 1391/08/09
ساختمان شماره 2
چون ساختمان شماره 1 سمت چپ ساختمان 2 قرار دارد.
و
يك دليل ديگه ميتونه داشته باشه چون بين ساختمان 1 و 2 خورشيد وجود دارد و نور خورشيد به سمت ساختما 1 ميتابدو انگار فكر مي كيند ساختمان 1 جلوتره ولي سخت در اشتباه هستيد ساختمان 2 جلوتره
Iran, Islamic Republic of
08:40 - 1391/08/09
تصویرشماره2جلوتراست چون پیشرفتگیهای بالکن ساختمان شماره 2ساختمان شماره 1راپوشیدهاست
Iran, Islamic Republic of
08:52 - 1391/08/09
هردو ساختمان در دو نبش یک خیابان ساخته شده ولی ساختمان شماره 2 به دوربین نزدیکتره
Iran, Islamic Republic of
09:17 - 1391/08/09
تابلوس دومیه
Iran, Islamic Republic of
10:39 - 1391/08/09
ساختمان شماره 2 نزدیکتر است چون لبه های برامده این ساخنمان روی ساختمان شماره 1 افتاده است
Iran, Islamic Republic of
11:03 - 1391/08/09
ساخمان شناره 2/برحسب لبه های ان
Iran, Islamic Republic of
11:07 - 1391/08/09
ساختمان شماره 1 نزدیکتره
چون نور خورشید بهش تابیده ولی ساختمان شماره 2 توی سایه است.
-
11:28 - 1391/08/09
ساختمان شماره 2 ...چون خودم عکس را گرفتم ...
Iran, Islamic Republic of
13:20 - 1391/08/09
هر دو تصویر در راستای هم اند ،
به همین دلیل با نگاه به یکی ، دیگری را عقب تر می بینیم
Iran, Islamic Republic of
14:26 - 1391/08/09
با توجه به نور 2 جلوتره.زیاد هم متحیر العقول نبود.ممنون
Iran, Islamic Republic of
14:30 - 1391/08/09
ساختمان سمت چپ نزديك تره.
اما به دليل رنگ تيره تر عقب تر ديده مي شود. در واقع رنگ تيره ان باعث شده ساختمان با رنگ روشن جلوتر ديده شود.
Iran, Islamic Republic of
15:30 - 1391/08/09
ساختمان شماره 2
ساختمان شماره 2 در سايه قرار دارد و ساختمان شماره 1 در معرض مستقيم آفتاب براي همين روشن تر است و اين خطاي ديد به وجود آمده
Iran, Islamic Republic of
16:03 - 1391/08/09
شماره 2 جلوتره به دلیل آفتاب و سایه ای که به وجود اومده
Iran, Islamic Republic of
16:25 - 1391/08/09
har 2 be yek andaze az durbin fasele darand.
Iran, Islamic Republic of
18:27 - 1391/08/09
be nazar man har do tu ye rastan beineshunam ye khiyabune
Iran, Islamic Republic of
18:30 - 1391/08/09
2
چون سقف بالکنها روی دیوار شماره 1 را پوشانده است.
Iran, Islamic Republic of
18:31 - 1391/08/09
2نزدیک تره.لبه های ساختمون 2کامل تره.
United States
19:25 - 1391/08/09
دوستان اگه دقت کنید میبینید یه خیابون وسطشونه و دو به ما نزدیکتره. اگر هم یک نزدیکتر بود عکسش روی شیشه های شماره دو می افتاد.
Iran, Islamic Republic of
20:30 - 1391/08/09
هر دو در يك سطحند و اين تفاوت ايجاد شده در قديم و ديد بودن تصويره.
Iran, Islamic Republic of
23:59 - 1391/08/09
sakhteman shomare 2 . chon labehai sakhteman shomare 2 bar roye panjerehaie shomare 1 oftade ast . vali ax besiar jalebi ast . motoshaker
Iran, Islamic Republic of
00:00 - 1391/08/10
ساختمان شماره 1. چون سایه آن بر روی ساختمان 2 افتاده است
Iran, Islamic Republic of
11:27 - 1391/08/10
پهلوی هم هستن
Iran, Islamic Republic of
11:28 - 1391/08/10
شماره 2 جلو هست. چون اگر دقت کنیم میبینیم لبه ساختمان 1 یا ستون بعدی که دیده نمیشه، تا ستون آخری(سمت ساختمان 2) از پایین به بالا افزایش پیدا میکنه ولی لبه ساختمان 2 از بالا تا پایین ابعادش ثابته.
-
12:13 - 1391/08/10
اگه بگم 2 که ضایع نمیشم؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
12:32 - 1391/08/10
ساختمان 2 از لبه بالکن ها در سمت راست ساختمان میتونید تشخیص بدید
-
13:27 - 1391/08/10
کجاش باورنکردنی معلومه که شماره 2 لبه های افقی اش جلوی دید پنجره شماره یک را گرفته
Iran, Islamic Republic of
15:15 - 1391/08/10
ساختمان شماره 2 چون که این عکس از سمت چپ گرفته شده ولی هر دو ساختمان دریک امتدادونبش یک کوچه قرارگرفته واز انجایی که بر ساختمان شماره1روبه خورشید است نزدیکتر به نظر می رسد
Iran, Islamic Republic of
16:19 - 1391/08/10
خوب معلومه ساختمان 2 چون همونطور که بقیه گفتن هم از لبه هاش مشخصه، هم از سایه ساختمان
Iran, Islamic Republic of
16:59 - 1391/08/10
ساختمان شماره 2 :بعلت رنگ تیره و خطوط طبقات دو ساختمان موجب این خطای دید میشود
Iran, Islamic Republic of
22:11 - 1391/08/10
ساختمون 2 نزديكتر
Iran, Islamic Republic of
22:30 - 1391/08/10
2
چون بعضی از قسمت های ساختمان شماره 1 که در قسمت پایین ساختمان معلوم است با ارتفاع گرفتن ساختمان ، این قسمت ها در بالا پوشانده می شوند
پاسخ ها
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۲
اشتباه نمیکنید
Iran, Islamic Republic of
23:31 - 1391/08/10
شماره 2نزدیکتر است
اگر به لبه های جلوی ساختمان شماره 2دقت کنیم خواهیم فهمید که منظم تر از ساختمان شماره 1 می باشد
Iran, Islamic Republic of
09:05 - 1391/08/11
پس کی جواب درست رو منتشرمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟منتظریم
Iran, Islamic Republic of
09:42 - 1391/08/11
2 خطای دیده دیگهههههههه
Iran, Islamic Republic of
10:22 - 1391/08/11
ساختمان شماره 2 ........لطفا جواب درست را بگيد . مرسي
Iran, Islamic Republic of
10:47 - 1391/08/11
اگه دقت کنیم ، 2 و 1 .
Iran, Islamic Republic of
11:20 - 1391/08/11
بهم متصل اند دقت کنین معلومه
Iran, Islamic Republic of
11:24 - 1391/08/11
2,چون به ساختمان شماره 1 داره از سمت چپ عکس نور خورشید می تاپه پس عقبتر از شماره 2 است.
Iran, Islamic Republic of
18:05 - 1391/08/11
دومیه.
2 لبه اش دندونه دندونه س
1 دندونه دندونه نیس پنجره داره آدم فکر میکنه دندونه اییه
Iran, Islamic Republic of
19:25 - 1391/08/11
اصلا ساختمونی تو عکس نیست
Iran, Islamic Republic of
19:41 - 1391/08/11
2دیگه ضایع است دیگه اسکیپس نزده که!!!!
United Kingdom
19:52 - 1391/08/11
2 به خاطر اینکه ...تصویر در سایه گرفته شده و لبه قسمت سایه بر روی افتابی افتاده
Iran, Islamic Republic of
20:17 - 1391/08/11
سلام.
ساختمان شماره 1 نزدیکتره چون همه گفتن 2:-)
Iran, Islamic Republic of
16:31 - 1391/08/12
jofteshun ru be ru haman
az vasate kuche dare nure khorshid mitabe
chon az chap ax gereftan 2 nazdiktar mishe be durbin
Iran, Islamic Republic of
16:40 - 1391/08/12
ساختمان شماره 2
Iran, Islamic Republic of
18:41 - 1391/08/12
2ساختمان شماره 2-ساختمان شماره ی 1روبرو آفتابه وبه نظر میرسه نزدیکتره
Iran, Islamic Republic of
17:52 - 1391/08/13
بین شماره 2 و 1 یک کوچه یا خیابان وجود دارد اگه دقت کنید شماره 1 ادامه دارد ولی شماره 2 ساختمان سر نبش هست وجواب شماره 2 هست
Iran, Islamic Republic of
16:36 - 1391/08/14
هر کدام جلو هستند اما به هرچه کدام بیشتر توجه کرد آن نزدیک دیده مشود
Iran, Islamic Republic of
20:02 - 1391/08/14
Be nazaram ke bayad2 doorst bashe vary age baraye zayegye ma ham ke shode Javab midanke1 doroste hala bashin va negah kon! He he he!
Iran, Islamic Republic of
16:46 - 1391/08/15
من میگم هر دو تا کنار همن و در نتیجه یه انداره به دوربین نزدیکن.
Iran, Islamic Republic of
10:06 - 1391/08/17
ساختمان شماره 1 جلوتره، چون اگر عقب تر بود؛ سایه ساختمان شماره 2 با اون ارتفاعی که داره روی ساختمان شماره 1 میفتاد.
Iran, Islamic Republic of
11:28 - 1391/08/20
به نظر بنده اگه دقت کنین متوجه میشین که دوربین از سمت چپ ساختمان اول واز سمت راست ساختمان دوگ عکس گرفته و ساختمان1 سمت چپ ساختمان2 هست.اما اگه کوچه ی بین این دوتا رو که از شمال به جنوب کشیده شده و شمالش یه چهار کوچه دیده میشه توجه کنین میبینین که دو سه دقیقه ای هست که سر کارید.:)
دی....
2
United States
13:25 - 1391/08/22
sakhteman 2 chon sayash oftadeh rooye sakhtemen 1
Iran, Islamic Republic of
22:43 - 1391/08/22
2چون چن تا گلدون طبقات پايين افتاده رو ساختمون1
Iran, Islamic Republic of
11:23 - 1391/08/25
ساختمان شماره یک
Iran, Islamic Republic of
22:32 - 1391/08/25
واضح است که 2 است چون لبه های 2 روی 1 است
Iran, Islamic Republic of
19:34 - 1391/08/26
ساختمان شماره 2 نزدیکتره چون به سمت بالا که نگاه میکنیم پنجره های ساختمان شماره 1 دیده میشه درصورتی که پایین عکس کمتر دیده میشه.
Iran, Islamic Republic of
16:03 - 1391/08/29
موازی اند یا بعبارتی روبه روی هم هستند
Iran, Islamic Republic of
11:40 - 1391/09/01
ساختمان شماره2 چونکه بین ساختمان شماره1 و2 یک کوچه قرار داره
Iran, Islamic Republic of
14:37 - 1391/09/02
sakhteman2 /vali dalilesh goftani nist vazehe ba yekam deghat mishe fahmid
Iran, Islamic Republic of
00:06 - 1391/09/04
ساختمان شماره 2 ضایعه
Germany
00:29 - 1391/09/04
ساختمان شماره 2 چون ساختمان شماره 1 با عرض یک کوچه یا خیابان با ساختمان شماره 1 قرار گرفته
United States
20:48 - 1391/09/05
خطای دید شماره 22
شماره 2 نزدیکتر است برای اینکه تعداد طبقات فرق میکند
United States
21:00 - 1391/09/05
شماره 2 نزدیک تراست چون تعداد طبقات ان 15 طبقه دیده میشود در صورتیکه شماره 1 تعدادطبقات 16 طبقه دیده میشود یعنی شماره 2 نزدیکتراست .
Iran, Islamic Republic of
23:48 - 1391/09/07
ساختمان شماره 2: چون به لبه های ساختمان که دقت کنیم ، کاملاً مشخصه که جلوی ساختمان 1 قرار گرفته.
Iran, Islamic Republic of
12:09 - 1391/09/08
شماره 2 نزدیکتره.چون لبه های تراس روی پنجره های ساختمان شماره 1 افتاده و قسمتی از انها را پوشانده.
Iran, Islamic Republic of
12:20 - 1391/09/09
محسن تو نظر نده.
Iran, Islamic Republic of
18:44 - 1391/09/09
چشم دیگه نظر نمیدم فقط به خاطر تو
Iran, Islamic Republic of
08:25 - 1391/09/11
هیچکدام..... چون این عکس فتو شاپه
Iran, Islamic Republic of
11:29 - 1391/09/26
دو ساختمان روبروی یگدیکرند
Iran, Islamic Republic of
15:42 - 1391/09/26
دو
ساختمان در امتداد هم هستن اما به دلیل به کار بردن پرسپکتیو خط و رعا یت نشدن پرسپکتیو رنگ (عمدا)ساختمان 2جلو تر دیده میشود
Iran, Islamic Republic of
10:20 - 1391/11/08
ساختمان شماره ى دو
Iran, Islamic Republic of
14:12 - 1391/11/19
1
چون تصویر پنجره های ساختمان 1 روی شیشه پنجره های ساختمان2 افتاده.مخصوصاٌ قسمت بالاش
Iran, Islamic Republic of
20:57 - 1391/11/26
به نظر من هر دو چون اگه به یکی از ساختمون ها نگاه کنیم احساس میکنیم که اون یکی دور تره
Iran, Islamic Republic of
12:19 - 1391/12/15
این عکس کلا یه ساختمونه که یه طرفش یه رنگه طرف دیگش یه رنگ دیگه
Iran, Islamic Republic of
10:28 - 1391/12/28
ساختمان2چون ساختمان1کنارساختمان2است
United Kingdom
22:47 - 1392/01/30
من میگم دومی جلوتره اگه به قسمت بالایی ساختمان جایی که دوتا ساختمان به هم وصلن دقت کنین متوجه میشین
Iran, Islamic Republic of
13:59 - 1392/02/01
من می گم دومیه.چون اینجوری حس می کنم دلیلم نمی تونم بیارم.همین که گفتم دومیه!!!
Iran, Islamic Republic of
09:38 - 1392/03/01
ساختمان 2 نزديك تر است چون اگر دقت كنيد تصوير آن دقيقا بر روي ساختمان 1 قرار گرفته شده
Iran, Islamic Republic of
13:02 - 1392/05/15
ساختمان 2 نزدیکه
Iran, Islamic Republic of
15:47 - 1392/09/18
با سلام به دوستان عزیز اول باید بگم که واقعا تصویر جالبیه و اما نظر اینجانب: فکر کنم تنها نکته ای که کمتر کسی به آن اشاره کرده باشه، تعداد طبقه های هر کدام از ساختمانها می باشد که در تصویر مشاهده میشن! ساختمان شماره ۱ بعلت فاصله بیشتر از دوربین تعداد ۱۶ طبقه از آن در تصویر افتاده و از ساختمان شماره ۲ بعلت نزدیکتر بودن آن تعداد ۱۵ طبقه مشاهده می شود .
Iran, Islamic Republic of
16:09 - 1392/11/14
ساختمان شماره ي 1 بدليل نور افتاب
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج