۳۴۸۶۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش ارشاد به لاله و یک خانواده محترم

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه اعتراض خودمان را از فیلم «یک خانواده محترم» نشان داده و از آن شکایت کرده‌ایم درباره خرید فیلم‌های توقیفی گفت: بودجه‌ای برای خرید فیلم نداریم.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه اعتراض خودمان را از فیلم «یک خانواده محترم» نشان داده و از آن شکایت کرده‌ایم درباره خرید فیلم‌های توقیفی گفت: بودجه‌ای برای خرید فیلم نداریم.

جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی شب گذشته در حاشیه افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره ساخت فیلم میلیاردی «سوادیکا» گفت: همه فیلم‌ها را سازمان سینمایی می‌سازد و همه فیلم‌ها را فارابی حمایت می‌کند.

وی افزود: این به معنای این است که رقمی حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد را حمایت می‌کنیم و همیشه همینطور بوده و الان هم همینطور است و اگر امروز بخواهیم فیلم «ملک سلیمان» را بسازیم بالای ۱۲ میلیارد تومان هزینه می‌خواهد لذا طرح این حرف‌ها درباره میلیاردی بودن یک پروژه اشتباه است و فیلم بالاخره باید ساخته شود.

رئیس سازمان سینمایی همچنین در پاسخ به سوالی درباره فیلم «یک خانواده محترم» و جایزه گرفتن آن در جشنواره ابوظبی گفت: ما اعتراضمان را به «یک خانواده محترم» نشان دادیم و شکایتی هم شده است و بقیه کار به دستگاه‌های دیگر برمی‌گردد که باید این شکایت را رسیدگی کنند.

* استعفای تیم سازنده «لاله» امری طبیعی است

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره استعفای دسته‌جمعی گروه ساخت فیلم «لاله» گفت: استعفای گروه «لاله» جنجال خبری است و در هر فیلمی ممکن است دو نفر بیایند و دو نفر بروند بخصوص در مرحله پیش تولید که در حال قرارداد بستن هستند.

شمقدری این خبر را اتفاقی طبیعی خواند و افزود: رسانه‌ها دوست دارند جنجال کنند و از من درباره جنجال خودشان پاسخ می‌خواهند.

رئیس سازمان سینمایی همچنین درباره خبر خرید فیلم «تلفن همراه رئیس جمهور» و نحوه تخصیص بودجه برای خرید فیلم‌های توقیفی، گفت: این فیلم توسط ما خریداری نشده است و ما بودجه‌ای برای خرید فیلم‌ها نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      به جای خرج کردن پولهای میلیاردی برای ساختن فیلمهای بی محتوا که به هیچ دردی نمی خوره به درد جوونا برسید ... خواهشا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج