۳۴۸۸۳۷
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

الهه کولایی:

دُمَل چرکین فیش های حقوقی اصلاح شود

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: جریان ضد اصلاحات با طرح موضوع فیش‌های حقوقی به دنبال منفعل و مأیوس کردن مردم هستند.

خبرگزای ایسنا:‌ یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: جریان ضد اصلاحات با طرح موضوع فیش‌های حقوقی به دنبال منفعل و مأیوس کردن مردم هستند.

الهه کولایی، عصر یکشنبه در مراسم افطاری سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، طی سخنانی با اشاره به تجربه مشروطه در کشور اظهار کرد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که بعد از کشور روسیه اولین ملتی بودیم که جنبش مشروطه را تجربه کردیم اما حافظه تاریخی ما با وجود این تجربه ارزشمند قوی نیست.

وی افزود: به خاطر می‌آورم که در مجلس ششم و زمانی که ما در مجلس برای دفاع از حقوق مردم و مطالباتشان فعالیت می‌کردیم، فضایی ایجاد شده بود که ظاهراً امروز آن فضا را فراموش کرده‌ایم و از خاطر برده‌ایم که چه شرایطی را پشت سر گذاشته‌ایم.

کولایی ادامه داد: در مجلس ششم فضای تبلیغاتی بسیار سنگینی علیه نمایندگان اصلاح‌طلب ایجاد شده بود تا به مردم این‌طور بگویند که انتخاب درستی انجام نداده‌اند و نمایندگان اصلاح‌طلبان به دنبال منافع شخصی خودشان هستند تا ذهن مردم را به سمت انفعال و ناامیدی بکشانند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به موضوع افشای فیش‌های حقوقی گفت: در طرح حقوق‌های غیرمتعارف که هم‌اکنون در حال افشاست و باید با این دُمَل چرکین برخورد شده و آن را اصلاح کرد، شرایطی پیش آمده است که جریان ضد اصلاحات می‌خواهد از این موضوع بهره‌برداری کند تا مردم را در موضع انفعال قرار دهد.

کولایی تأکید کرد: مردم تأثیر رأی‌شان را در انتخابات اسفندماه دیده‌اند اما این جریان ضد اصلاحات، بسیار پرقدرت به سمت منفعل و مأیوس کردن مردم حرکت می‌کنند که لازم است در برابر چنین جریانی با آگاهی و هوشیاری عمل کنیم به شرطی که تمام مسئولان و حاکمان درد جراحی اصلاح دُمَل چرکین فیش‌های حقوقی را تحمل کنند و تجربه ده، پانزده سال گذشته را از یاد نبرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جا داره بیشتر و بهتر به ملت ایران خدمت کنید هر جناحی که هستین

    • بدون نام

      اخیییببببببی مردم درد بدبختی و گرسنگی رو با جراحی شما تحمل میکنن شما اون فیشت بهم نخوره بچت گرسنه بمونه. توی فوتبال سیستم اگه سیستم خوبی باشه تیم نتیجه میگیره چند تا ستاره داشته باشی فایده نداره دزدی شده دزدارو بکنید تو راه دزدیم ببندید اگه ...

    • بدون نام

      این مدیران .. هستند

    • بدون نام

      مردم آگاه هستن و میدانن دولت پاک است طلا که پاکه چ منتش ب خاکه

    • بدون نام

      بله میدانیم خانم جان دولت روحانی پاک ومبراست شما نگران حجمه ی دیگران نباشین ما اعتماد داریم ب دولت با این حرفا دولت خرابشو نیس

    • بدون نام

      روحانی دوستت داریم

    • علیرصا زرتاج

      جریان فیشها زیز سوال بردن اصلاحات نیست بلکه حقایق عملکرد اکثر مسولین در این مدت است که با رشد ارتباطات رایانه ای افشا شده حال اگر زمینها و ویلا های و ... آقایان لو برود دیگر چه ؟

    • رحیم رحیمی

      به نظر پخش این چنین موارد اختلاس ها و فیش های اینچنینی مدیران و ...... مسولین باید دقت کنند. واز طرفی کم نبود مدت تصدی دولت تدبیر وامید که طفره نره که در قبال رای مردم مسولیت داره واز طرفی بایستی دست مطبوعات و سایر رسانه باز باشد در ارایه مطالب موشکافی در جامعه که کمتر به بیت المال دست درازی بشه. گر چه مواردی هم از طریق رسانه مجازی تلگرام صورت پذیرفت که جالب بود .

    • بدون نام

      چرکی ترین دمل کارانه پزشکان هست چطور حقوق 50 و 100 میلیونی نجومی هست ولی کارانه های 500 و 800 میلیونی نجومی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج