۳۴۹۲۶۴
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

با ۵ خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

تبهکاران هم برای اینکه کارهای کثیف خود را با موفقیت انجام دهند باید از تجهیزات کامل و مدرنی همچون خودروهای مناسب استفاده کنند. از طرفی این گروه‌ها بعضا برای به‌رخ کشیدن توانمندی و دارایی‌ها و همینطور ابهت خود، نیاز دارند با برخی خودروهای لوکس و گرانقیمت تردد کنند.

وب سایت چرخان - محسن دلشاد: اگر بخواهیم موضوع حفظ امنیت در جامعه را به صورت یک شغل تفسیر کنیم، باید با جدیت اذعان داشت که علاوه‌بر شایستگی و قابلیت‌های فردی بسیار بالا، وجود وسایل و تجهیزات کامل و به روز از اوجب واجبات است. یکی از این تجهیزات مهم نوع خودرو و پتانسیل آن برای مقابله با هر نوع مشکل امنیتی ایجاد شده، مخصوصا تعقیب و گریز در سطح شهر است. همیشه در نقطه مقابل پلیس و گروه‌های امنیتی، دسته خرابکاران و یا به اصطلاح گنگسترها قرار دارند که باعث ایجاد اختلال در امنیت جامعه می‌شوند.

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

بنابراین تبهکاران هم برای اینکه کارهای کثیف خود را با موفقیت انجام دهند باید از تجهیزات کامل و مدرنی همچون خودروهای مناسب استفاده کنند. از طرفی این گروه‌ها بعضا برای به‌رخ کشیدن توانمندی و دارایی‌ها و همینطور ابهت خود، نیاز دارند با برخی خودروهای لوکس و گرانقیمت تردد کنند. در این مقاله که بیشتر با هدف طنز و سرگرمی تهیه شده می‌خواهیم ۵ خودرویی که برای دسته خرابکاران و اراذل و اوباش ایده‌آل هستند را به شما معرفی کنیم.

۱- مرسدس بنز S-Class

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

شاید مرسدس بنز کلاس S را نتوان خودرویی مناسب برای محیط‌هایی مثل حومه شهر و یا مکان‌های دورافتاده درنظر گرفت اما تبهکاران در سراسر دنیا، از روس‌ها گرفته تا یاکوزای ژاپن، با آن در هر شرایطی رانندگی می‌کنند! برای مثال می‌توان در این کلاس مدل S63 AMG را پیشنهاد داد.

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

این خودرو هم از پرستیژ بسیار بالا برخوردار است و هم قدرت مانور و امنیت در رانندگی را درحد اعلا به نمایش می‌گذارد. اگر قرار باشد از لحاظ تیراندازی و انفجار هم خیال اراذل راحت باشد، با مبلغ هنگفتی می‌توانند نوع S-Class Guard این خودرو را تهیه کرده و در شرایط درگیری شدید اقدام به فرار و یا جابه جایی سردسته‌ها کنند.


۲- شاسی‌بلند لینکلن Navigator

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

کمپانی لینکلن در درهه ۹۰ میلادی یکی از جذابترین و درعین حال خاطره انگیزترین خودروها را برای گروه‌های تبهکاری تولید کرده بود. این مدل محبوب، لینلکن Town Car نام داشت که به جرات اکثر فعالان در حوزه کارهای کثیف در آن زمان به خوبی از آن بهره می‌بردند. تولید این خودرو در مدل‌های جدید تا سال ۲۰۱۱ ادامه داشت تا اینکه به خاطر ظاهر قدیمی و برخی مشکلات دیگر، از چرخه تولید کنار گذاشته شد.

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

با توجه به تغییر ماموریت‌ها و همچنین پیشرفته‌تر شدن تجهیزات پلیس، تبهکاران هم باید تجهیزات خود را ارتقاء می‌دادند و چه چیز بهتر از جایگزین کردن یک خودروی شاسی بلند لوکس، زیبا و پر‌قدرت که درعین حال بتواند با اسم خود خاطرات گذشته را هم زنده کند. مدل پیشنهادی در اینجا لینکلن Navigator نام دارد که با امکانات فوق العاده لوکس، فضای داخلی بزرگ و قدرت بالا قطعا برای گنگسترها گزینه ایده‌آلی محسوب می شود، حتی بهتر از کادیلاک اسکالاد!


۳- کرایسلر ۳۰۰ SRT

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

همه گروه‌های اراذل و اوباش را نباید پولدار تلقی کرد! در این بین دسته‌های متوسط و همینطور ورشکسته هم وجود دارند که در عملیات‌های خود با اشتباه مواجه شده و گروه از هم پاشیده و یا اینکه تازه درحال شکل گیری‌اند. برای این طبقه از تبهکاران هم رفت و آمد بسیار مهم است و باید گزینه‌ای مناسب با سطح درآمدی آنها معرفی کرد.

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

خودروی آمریکایی کرایسلر ۳۰۰ دقیقا همان مدل چست و چابک، با ظاهری باکلاس و گول زننده اما نسبتا ارزان قیمت است که می تواند عصای دست اراذل برای انجام کارهای کثیفشان باشد. البته شاید در مدل پایه این خودرو نتوان با خودروهای قدرتمند پلیس مقابله کرد به خاطر همین پیشنهاد می‌شود از مدل SRT آن استفاده شود که با یک پیشرانه ۶.۴ لیتری هشت سیلندر می‌تواند بالای ۴۷۰ اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین با این خودرو و ظاهر نسبتا ترسناکش، به راحتی می توان سد معبر کرده و اقدام به باجگیری از کسب و کارهای اطراف نمود!


۴- مازراتی کواتروپورته

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

اراذل و اوباش ایتالیایی این روزها خیلی پر سروصدا نیستند. شاید اینگونه به نظر برسد که آنها اصلاح شده‌اند و یا اینکه پلیس به خوبی آنها را تحت کنترل خود درآورده، اما نه! کاملا برعکس حدس زدید! این سکوت نشانه اینست که آنها به قدری حرفه‌ای در حال انجام فعالیت‌ها و کارهای کثیف خود هستند که کسی متوجه نمی‌شود!

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

حالا در این بین که سکوت حاکم است چه بهتر که گنگسترها به جای خریدن اتومبیل‌های پر زرق و برق، شادی‌های خود را در همان حالت بی سروصدایی با خریدن مازراتی کواتروپورته باوقار و سروسنگین تکمیل کنند. بنابراین با این انتخاب هوشمندانه می‌توان هم اعتماد به نفس را بالا برد و هم در مواقع ضروری سریعا از مهلکه گریخت.


۵- جگوار تایپ F

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

از دید تبهکاران احتمالا خودروی جگوار تایپ F را نتوان یک مدل مناسب برای این گروه به حساب آورد، مخصوصا به این دلیل که فضای دونفره و کوچک آن اجازه جابه‌جایی افراد و یا تجهیزات زیادی را دراختیار نمی‌گذارد و اینکه از ظاهری لوکس و باوقار برای رفتن به قرارهای رسمی برخوردار نیست. اما ابعاد جمع و جور، سقف کوتاه و قدرت ۵۵۰ اسب بخاری این خودرو می‌تواند چند هدف را به خوبی تامین کند. یکی از مهمترین اهداف فرار کردن است! فرار کردن آنهم درست سر به زنگا.

با 5 خودروی ایده‌آل برای تبهکاران آشنا شوید!

سر دسته‌ها و مهره های اصلی گروه‌های تبهکاری هنگام لو رفتن مقر اصلی فرصت زیادی در اختیار ندارند و باید سریعا با یک وسیله مناسب فرار کنند. هدف بعدی موضوع خیانت به اعضای گروه است. وقتی اختلافی رخ می‌دهد و یا قرار است مبالغ هنگفتی تقسیم شود، احتمال خیانت کردن افزایش می‌یابد. پس اینجاهم فرار کردن آنهم با سرعت بالا هدف اصلی محسوب می‌شود. اما هدفی بهتر هم می‌تواند در کار باشد! رفتن به جاده‌های پرپیچ و خم آنهم در تعطیلات آخر هفته و لذت بردن از مناظر اطراف که می‌تواند گاهی با ویراژ دادن هم همراه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج