۳۵۰۵۷۱
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

عملیات ناکام تروریست ها در تهران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به اینکه تروریست ها در مواقعی خاص مانند روز قدس، ۲۲ بهمن و...بیشتر در شهرهایی از جمله شیراز، مشهد، تبریز و تهران درصدد انجام عملیات تروریستی بودند گفت: آنها برای این کار قصد داشتند از افراد خارجی از جمله اتباع تونس و افغانستان همچنین افراد داخلی که توسط گروههای مجازی جذب کرده اند استفاده کنند.

جام جم آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به اینکه تروریست ها در مواقعی خاص مانند روز قدس، ۲۲ بهمن و...بیشتر در شهرهایی از جمله شیراز، مشهد، تبریز و تهران درصدد انجام عملیات تروریستی بودند گفت: آنها برای این کار قصد داشتند از افراد خارجی از جمله اتباع تونس و افغانستان همچنین افراد داخلی که توسط گروههای مجازی جذب کرده اند استفاده کنند.

محمد جواد جمالی گفت: یکی از اهداف گروههای تروریستی و کسانی که پشتوانه نطامی و اقتصادی از آنها را به عهده دارند و در راس آنها عربستان است این است که به دنبال پیدا کردن روزنه ای هستند که حتی به شکل تروریسم کور بتوانند در شهرهای بزرگ کشورمان انفجارهای تروریستی انجام دهند.

وی ادامه داد: گزارش هایی داشته ایم که آنها انواع و انحای مختلف افراد را با بمب به ایران فرستاده اند و یا حتی برخی مواقع افرادی را به داخل ایران فرستاده اند تا در داخل کشورمان بمب را بسازند.

نماینده مردم فسا در مجلس دهم ادامه داد: تروریست ها هزینه های مادی بسیاری در این رابطه صرف کرده اند و عربستان برای هر عملیات تا ۶۰۰ هزار دلار هم تعیین کرده است که البته با گزارش های مردمی و زیر نظر بودن این افراد از سوی وزارت اطلاعات تا کنون عملیات آنها موفقیت آمیز نبوده است.

جمالی گفت: تروریست ها اغلب از جوانان نقاط مرزی مانند جنوب فارس و استان های مرزی دیگر به عنوان نیروی خود استفاده می کنند و سعی می کنند از قومیت ها واقلیت های مذهبی استفاده کنند و در این رابطه فضای مجازی کاملا از سوی آنها کنترل می شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه جذب نیروی تروریستی بیشتر از طریق فضای مجازی انجام می شود گفت: سیستم های امنیتی دنیا علیرغم اینکه می گویند مخالف این اقدامات هستیم اما برای ضربه زدن به ایران به تروریست ها کمک می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 123

      ای بابا

      تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها

      حتما پس یه خبری هست
      خدا ایران و ایرانی را از شر تروریست ها در امان نگه دارد
      آمین

      پاسخ ها

      • علیرضا

        چرا کرک همت ؟

    • محسن انزلی چی

      با سلام چقدرخوب است اقای نماینده حرفهایش راکه رابطه مستقم با امنیت کشور دارد در سانه ملی بزند تا مردم بیشتر هوشیا رباشند

    • سعید

      دیگ اینقدر به بچه های اطلاعات اطمینان دارم که اصلا از خوندن این گزارش ها نمیترسم و فقط لبخند میزنم

    • بدون نام

      خواهشمندیم این اتباع افغانستان را بیرون کنید بسه دیگه

      پاسخ ها

      • user

        الان چه ربطی داشت
        مطمئن باش برای ترور از کارگر بد بخت استفاده نمی کنند

    • بدون نام

      خدا سربازان گمنام امام زمان رو حفظ کنه با وجود این عزیزان امنیت در کشورمان پایدار است. خدا حفظشون کنه. انشاءالله

    • بدون نام

      وقتي توي فرانسه و امريكا و اتريش با اون همه دبدبه و سيستم امنيتي انفجار تروريستي رخ ميده و كشورما همچنان امن و آرامه و هر حركتي كه كنند سريع كشف ميشه، بايد خدارو شكر كرد و افتخار كرد
      الحمدالله

    • Kabir

      توهم دارن!

    • بدون نام

      الحمدلله

    • یوسف

      خدایش اگر نان ومعاش مردم حفظ بشه ایران بهترین وامنترین کشوردنیاست واگر خطایی وهمکاری از طرف ایرانی با تروریسم ها شکل میگیره بخاطر نداری هست وگرنه هیچ کس چشمشو کور نمیبینه بهرحال خدا به اطلاعاتی ها سلامتی و عمرطولانی بده که ازمملکت و خانواده هامون دفاع میکنند کاش این حقوق و پاداشهای نجومی را به این جان برکفان میدادن نه به مدیران بیسواد بی وجدان

    • عدالت

      خدا تمام کسانیکه در تامین نظم و امنیت کشورمان تلاش میکنند حفظ کند اینها همان کسانی هستند که ضعیفترین حقوق جامعه ولی دلی قوی و شجاع دارند

    • بدون نام

      خداوندحافظ سربازان گمنام باشه.

    • بدون نام

      سلام
      لطفا نظر منا در مورد افغانیها منتشر کنید
      با تشکر فراوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج