۳۵۰۵۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فرهاد توحیدی:

پول گزاف نفت هزینه «لاله» شد

فرهاد توحیدی بــا اشاره بـه هزینه گزاف ساخت آثاری چــون «ایرباس» گفت: زمانی که پول نفت گزاف بود، فیلم «لاله» ساختــه می شد که باید چنین سوژه هایی مورد توجه قرار می گرفت!

خبرگزاری فارس: فرهاد توحیدی بــا اشاره بـه هزینه گزاف ساخت آثاری چــون «ایرباس» گفت: زمانی که پول نفت گزاف بود، فیلم «لاله» ساختــه می شد که باید چنین سوژه هایی مورد توجه قرار می گرفت!

پول گزاف نفت هزینه «لاله» شد

فرهاد توحیدی در گفت و گو با ما درباره پتانسیل ساخت فیلم درباره جنایت آمریکا و مورد حمله قرار گرفتن هواپیمای ایرباس و دیگر پروژه های ملی گفت: چندین فیلمنامه درباره این واقعه دردناک نوشته شد و بهترین فیلمنامه ای که من دیدم، فیلمنامه آقای سعید اسدی بود با عنوان «ایرباس» که متاسفانه همین طور دست نخورده باقی مانده است. آقای اسدی با انگیزه ساخت فیلم پس از سالها زندگی به ایران بازگشتند، ولی متاسفانه انجام نشد.

وی ادامه داد: این دست از پروژه‌ها، پروژه های ارزانی نیست، زیرا باید خوب ساخته شود. فیلمنامه آقای اسدی بخش اعظمش روی ناو وینسنس می گذرد و نیاز به هنرپیشه های خارجی دارد تا کاملا شکل استاندارد فیلم لحاظ شود، برخی از کارها ساخته شده که از هنرپیشه های ایرانی برای ایفای نقش خارجی استفاده می شود اما شکل استاندارد و درستی نخواهد داشت.

نویسنده فیلمنامه «امکان مینا» در ادامه توضیح داد: دغدغه پرداختن به این سوژه‌های ملی در میان هنرمندان وجود دارد، اما طبیعتا چنین فیلم‌هایی هزینه های گزافی لازم دارد و طبیعتا بخش خصوصی توان پرداخت این هزینه ها را ندارد ودر این شرایط باید دولت حمایت کند. با توجه به وضعیت موجود بهترین راه این است دولت اجازه بدهد بخش خصوصی توان سرمایه گذاری روی چنین پروژه هایی را داشته باشد. شیوه ای که آقای درویش و دوستان دیگر در تامین سرمایه فیلم «رستاخیز» پیش گرفتند و از منابع خارجی استفاده کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج