۳۵۰۷۴۸
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

نقش پیمان معادی در سریال جدید اچ‌بی‌او

پخش مینی سریال «شبِ/ The Night of» محصول جدید شبکه اچ بی او که خالقانش استیون زایلیان و ریچارد پرایس هستند، از ۲۴ ژوئن آغاز شده است. این سریال بر اساس سریال شبکه بی‌بی‌سی با عنوان «عدالت کیفری» ساخته شده و پیمان معادی بازیگر و کارگردان ایرانی هم در آن بازی کرده است.

آی سینما: پخش مینی سریال «شبِ/ The Night of» محصول جدید شبکه اچ بی او که خالقانش استیون زایلیان و ریچارد پرایس هستند، از ۲۴ ژوئن آغاز شده است. این سریال بر اساس سریال شبکه بی‌بی‌سی با عنوان «عدالت کیفری» ساخته شده و پیمان معادی بازیگر و کارگردان ایرانی هم در آن بازی کرده است.

نقش پیمان معادی در سریال جدید اچ‌بی‌او

این سریال با مشارکت بی‌بی‌سی در هشت قسمت ساخته شده و زیلیان و جیمز مارش مستندساز برنده جایزه اسکار کارگردانان قسمت‌های مختلف آن هستند. پیمان معادی در این سریال نقش سلیم خان را بازی کرده و جان تورتورو و ریز احمد دیگر بازیگران این سریال هستند.

فیلم برداری این سریال بر عهده رابرت السویت فیلمبردار برنده اسکار برای براى فیلم «خون به پا خواهد شد» ساخته پل تامس اندرسن بوده و بیشتر صحنه‌های آن داخل و اطراف منطقه منهتن نیویورک انجام شده است.

داستان این مینی سریال درباره یک جوان پاکستانی-آمریکایی است که یک شب برای شرکت در یک مهمانی از تاکسی پدرش استفاده می‌کند، اما درگیر ماجرایی پیچیده می‌شود.

تولید این سریال روندی طولانی داشته و ابتدا قرار بود جیمز گاندولفینی نقش اصلی را بازی کند. بعد از مرگ او ساخت سریال منتفی شد. مدتی بعد اچ‌بی‌او دوباره تولید را به جریان انداخت و رابرت دنیرو به عنوان بازیگر اصلی سریال معرفی شد. اما در نهایت این نقش را جان تورتورو بازی کرد.

قسمت اول این سریال با استقبال روبه‌رو شده و در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره ۸٫۹ از ۱۰ گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج