۳۵۰۹۱۳
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جراحان مغز و اعصاب ایران پیشرو هستند

دبیر علمی اولین کنگره نوروآنکولوژی ایران، از بررسی سرطان های عصبی مغز و نخاع با حضور جراحان مغز و اعصاب، در کنگره تهران خبر داد.

میزان: دبیر علمی اولین کنگره نوروآنکولوژی ایران، از بررسی سرطان های عصبی مغز و نخاع با حضور جراحان مغز و اعصاب، در کنگره تهران خبر داد.

حسام عبدالحسین پور، گفت: این کنگره برای اولین بار با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران و رشته های مختلف پزشکی با هدف بررسی سرطان های عصبی مغز و نخاع از دیدگاه های مختلف متخصصین جراحان مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، خون و سرطان بالینی و اطفال، فوق تخصص غدد، بیهوشی، رادیولوژی آنکولوژی، پزشکی قانونی، رادیوتراپی، ارتوپدی، پاتولوژی، پزشکی هسته ای، متخصصین داخلی، فیزیوتراپی، روانپزشکان و کارشناسان پرستاری برگزار می شود.

استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در این کنگره دو روزه در مورد روش های نوین درمان و تشخیص تک تک تومورهایی که در ناحیه مغز و نخاع به وجود می آید بحث و تبادل نظر می کنیم تا بهترین درمانی که می توان برای بیماران انجام داد را انتخاب کنیم و پزشکان جوان و همکاران می توانند از سخنرانی اساتید برجسته و دانشمندان مغز و اعصاب کشور بهره مند شوند.

این متخصص مغز و اعصاب اظهار داشت: تومورهای مغز و نخاع یکی از شایع ترین تومورهایی هستندکه امروزه در انسان به وجود می آیند، مخصوصا بعضی از انواع آن در کودکان در رده دوم و سوم علل مرگ و میر قرار دارند.

وی گفت: تعداد بسیار زیادی از تومورهای اولیه ای که در مغز و نخاع به وجود می آیند تومورهایی هستند که متاستاز می دهند یه این معنا که تومورهایی که به علت یک سرطان ریه ، کلیه و یا پستان به صورت اولیه بیمار داشته و متاستاز داده و متاسفانه مغز و نخاع را درگیر کرده و این تومورها می توانند عوارض بسیار زیاد و غیر قابل بازگشتی هنگام درمان برای بیمار ایجاد کنند و اگر درمان خوب و مناسب انجام گیرد، نه تنها طول عمر بیمار را افزایش می دهد بلکه طول عمر مفید بیمار و زندگی بعد از درمان را راحت تر خواهد بود.

عبدالحسین پور اظهار داشت: خوشبختانه در کشور ما جراحی مغز و اعصاب پیشرفت شگرفی داشته و در سال های اخیر پا به پای بزرگترین کشورهای دنیا در زمینه آنکولوژی و رادیوتراپی پیش رفته ایم و می توانیم بگوییم درمان هایی که بیماران در ایران می گیرند با مهمترین کشورهای دنیا نیز قابل مقایسه نیست و بسیار بیمار داریم که در کشورهای خارجی عمل جراحی انجام دادند و به دلیل جراحی های خوبی که نداشتند به ایران بازگشتند و خوشبختانه همکاران ما به صورت پیشرفته و با امکانات بالا همه نوع جراحی را در ایران انجام می دهند .

دبیر علمی اولین کنگره نوروآنکولوژی ایران یادآور شد: اولین کنگره نوروآنکولوژی ایران از ۲۳ تا ۲۴ تیرماه جاری با حضور بزرگان جراحی مغز و اعصاب در مرکز همایش های بیمارستان بوعلی برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره بدجورپیشروهستندبیچاره مادرمن قربانی همین جراحان مغزواعصاب شد7ساله دربسترتشریف دارن

    • محمد

      خدا شفاش بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج