۳۵۱۰۹۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

العبادی: اهالی موصل آماده باشند

نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح عراق به طور رسمی، آزادی کامل پایگاه هوایی مهم و راهبردی &#۰۳۹;القیاره&#۰۳۹; در ۶۰ کیلومتری شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق را اعلام کرد و از اهالی موصل نیز خواست که برای عملیات آزادسازی موصل آماده شوند.

خبرگزاری ایرنا: نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح عراق به طور رسمی، آزادی کامل پایگاه هوایی مهم و راهبردی 'القیاره' در ۶۰ کیلومتری شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق را اعلام کرد و از اهالی موصل نیز خواست که برای عملیات آزادسازی موصل آماده شوند.

حیدر العبادی روز شنبه در سخنانی که در تلویزیون دولتی عراق بخش هایی از آن زیر نویس شد، گفت: پایگاه هوایی مهم و راهبردی القیاره که قرار است مرکز عملیات آتی آزادی شهر موصل شود، آزاد شد.

وی از مردم نینوا خواست که برای آزادی قریب الوقوع موصل آماده شوند و افزود که همان طوری که گروه تروریستی داعش را در فلوجه مانند موش زدیم و ناچار شدند به بیابان ها فرار کنند، همین بلا را در موصل بر سر آنها خواهیم آورد.

وی تاکید کرد: به داعش و هرکس که از داعش حمایت و پشتیبانی می کند و یا برای آن تبلیغات به راه می اندازد، هشدار می دهیم که این گروه تروریستی را به زودی از بین خواهیم برد.

العبادی اضافه کرد: نیروهای عراق به دور از هیاهوی رسانه ای و در میدان جنگ ، انتقام خون هایی که در عراق ریخته شده است را از تروریست های داعش گرفتند و تاکنون در منطقه 'القیاره' دهها کیلومتر پیشروی داشته اند.

عملیات آزادسازی پایگاه هوایی القیاره از ۱۸ ژوئن گذشته همزمان با عملیات آزادی سازی 'الشرقاط' شمالی ترین شهرستان صلاح الدین آغاز شد.

مقر فرماندهی عملیات آزادی موصل تاکنون در شهر مخمور بوده که بعد از آزادی پایگاه هوایی القیاره انتظار می رود بعد از اعلام نخست وزیر عراق، مقر فرماندهی به این مکان منتقل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد کردی از زرند کرمان

      انشاالله بزودی شاهد ازادی کامل عراق وسوریه ازدست داعش خونخوار باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج