۳۵۱۱۸۸
۸ نظر
۵۰۱۱
۸ نظر
۵۰۱۱
پ

چاوشی تا یک قدمی کنسرت رفت؟!

شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که کارشناسان، اجرای زنده ویدئویی چاوشی را مطلوب ارزیابی کرده‌اند و شک و شبهه‌های مختلف درباره اینکه چاوشی به دلایلی از پس اجرای زنده بر‌نمی‌آید برطرف شده.

روزنامه هفت صبح: شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که کارشناسان، اجرای زنده ویدئویی چاوشی را مطلوب ارزیابی کرده‌اند و شک و شبهه‌های مختلف درباره اینکه چاوشی به دلایلی از پس اجرای زنده بر‌نمی‌آید برطرف شده.

چاوشی تا یک قدمی کنسرت رفت؟!

انتشار ویدئوی اجرای زنده جاوشی در هفته گذشته نه تنها با استقبال و توجه هوادارانش مواجه شد بلکه امید گذاشتن کنسرت از سوی این هنرمند را پس از سال‌ها یک گام به واقعیت نزدیک کرد. از سوی دیگر این ویدئو با گمانه زنی‌های مختلفی همراه شد که محسن چاوشی هیچ کدام از آن‌ها را تکذیب نکرد به خصوص که در آخرین مصاحبه‌های خود نیز گفته بود به وقتش کنسرت خواهد گذاشت.

البته سال گذشته نیز چنین احتمالی مطرح شده بود اما چاوشی مثل همیشه ابراز تمایل به برگزاری کنسرت نکرده و در این باره گفته بود: «آخر در اینجا کنسرت بیشتر به جنگ شادی می‌ماند تا کنسرت موسیقی. برف شادی بزنند و یکباره از توی جعبه دربیایند و روی سن ظاهر شوند. صدابردار خوب هم که نداریم. برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه هارمونی وجود دارد نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری بشود. فقط یک کار و باری به هر جهت، ارائه می‌شود که من اهلش نیستم» با توجه به اینکه مسائل فنی برای این خواننده یکی از مهم‌ترین دلایل برگزار نکردن کنسرت است، با انتشار ویدئوی اجرای زنده ظاهراً این مشکل هم حل شده و باید منتظر اجرای او روی سن باشیم. اجرایی که احتمالاً یکی از بزرگترین اجتماعات فرهنگی هنری را در سال‌های اخیر رقم خواهد زد.

شنیده‌ها نیز حاکی از آن است که کارشناسان، اجرای زنده ویدئویی چاوشی را مطلوب ارزیابی کرده‌اند و شک و شبهه‌های مختلف درباره اینکه چاوشی به دلایلی از پس اجرای زنده بر‌نمی‌آید برطرف شده. البته چاوشی در گفت‌ و گویی با مدآنلاین دلیل انتشار دادن ویدئوی اجرای زنده‌اش را حمایت و جلب رضایت هوادارانش که در این چند ساله در مقابل حملات از او دفاع می‌کردند دانسته بود.

با توجه به اینکه گفته می‌شود محسن چاوشی از محبوب‌ترین چهره‌های این عرصه است و برخی حتی او را پرطرفدارترین خواننده این سال‌ها دانسته‌اند، باید دید چاوشی بالاخره تصمیم می‌گیرد پاسخی به هوادارانش که در این سال‌ها با او بیش از یک دهه همراه بوده‌اند بدهد یا نه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تروخدا کنسرتشو یه جای بزرگ بزارید بلیط برسه بهمون

    • بدون نام

      عاشق صداشم خاص ترین صدایی که شنیدم و تنها خواننده بزرگی که شبیه نداره و علاوه بر صدای خوب آهنگساز قهاری هم هست .شاید بشه گفت بیشتر از خوانندگی هوش آهنگسازیش بوده که تونسته اسم چاوشی رو تبدیل به یک برند ماندگار در موسیقی پاپ و راک بکنه.

    • پیاده رو

      فک میکنم با توجه به این که کنسرت اول ایشون هست ورزشگاه آزادی براش جای مناسبی باشه در غیر اینصورت با توجه به خیل عظیم طرفداران ایشون هر جایی غیر از آزادی به مشکل برخواهند خورد

    • سین میم

      این وسط کی نظر کارشناسا رو خواسته که واسه خودشون "مطلوب ارزیابی کردن"؟! تا جایی که من میدونم خودش نمی خواسته کنسرت بذاره.
      ضمن اینکه وسط همه ی مشکلاتی که ایشون فرمودن در مورد کنسرت ها، یه باگی هم هست که هی بیخود و بی جهت لیزر میندازه تو چشم مردم بیچاره!

    • رضا

      اگه تو ورزشگاه آزادی برگزار بشه احتمالا پر میشه !!

    • نا شناس

      اگر کنسرت بزارن باید باسخگویی جمعیت عظیم باشه در غیر اینصورت بی خیال کنسرت بشن بهتره

    • Lida

      از الان استرس دارم
      بلیط به من میرسه یا نه
      میتونم خودمو برسونم یا نه
      کاش شهرهای دیگه هم کنسرت داشته باشه
      ایشالاااااا

    • مینا

      ای کاش کنسرت بزاره منم موافقم که ورزشگاه آزادی باشه ای کاش به منم بلیط برسه من تنها آرزوی زندگیمه که برم کنسرتش من فقظ با آهنگای آقای چاوشی آروم میشم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج