جاباما
۳۵۱۴۰۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بازیگر «برکینگ بد» ابرقهرمان می شود

برایان کرانستن ستاره سریال پرطرفدار «برکینگ بد» که چند ماه پیش با بازی در نقش شخصیت اصلی درام تاریخی «ترامبو» موفق به کسب اولین نامزدی جایزه اسکار در کارنامه حرفه‌ایش شد، به‌تازگی دست به انتخابی باورنکردنی زده و به جمع بازیگران فیلم ابرقهرمانی «پاور رنجرز» ملحق شده است.

وب‌سایت آی‌سینما: برایان کرانستن ستاره سریال پرطرفدار «برکینگ بد» که چند ماه پیش با بازی در نقش شخصیت اصلی درام تاریخی «ترامبو» موفق به کسب اولین نامزدی جایزه اسکار در کارنامه حرفه‌ایش شد، به‌تازگی دست به انتخابی باورنکردنی زده و به جمع بازیگران فیلم ابرقهرمانی «پاور رنجرز» ملحق شده است.

بازیگر «برکینگ بد» ابرقهرمان می شود

کرانستن با قبول بازی در نقش شخصیتی به نام «زوردن» که در واقع استاد گروه پاور رنجرز است هوادارانش را حسابی شگفت‌زده کرده و در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از انگیزه‌اش برای حضور در این پروژه پرده برداشته است.

بازیگر و تهیه‌کننده ۶۰ ساله معترف است سال‌ها پیش در سریال تلویزیونی «پاور رنجرز» (Power Rangers) داشت و از همان زمان فکرش درگیر نقش «زوردن» شده بود، چون به نظرش این شخصیت در سریال بسیار مضحک و خنده‌دار به تصویر کشیده شده است.

هرچند، به گفته خودش وقتی فیلمنامه نسخه سینمایی «پاور رنجرز» را دریافت کرد متقاعد شد که در پروژه بازسازی این فیلم شرکت کند. کرانستن تفاوت بین سریال تلویزیونی «پاور رنجرز» و نسخه سینمایی آن را با سه‌گانه کریستوفر نولان مقایسه کرده که سریال «بتمن» را پشت سر گذاشت و تصویری جدید از ابرقهرمان محبوب کتاب‌های مصور دی‌سی را روانه پرده سینماها کرد.

کرانستن که با بازی در نقش «والتر وایت» در سریال محبوب «برکینگ بد» به شهرتی بی‌سابقه رسید، در گفت‌وگوی اخیر خود با «هافینگتن پست» در اشاره به قبول نقش «زوردن» یادآور شده: «واقعا آن‌قدرها هم انگیزه‌ای برای بازی در این نقش نداشتم تا این که با تهیه‌کننده حرف زدم و فیلمنامه را خواندم و بعد با کارگردان صحبت کردم. بعد از آن بود که با خودم فکر کردم این پروژه متفاوت است و برایم تداعی‌گر تفاوتی بود که بین سریال تلویزیونی «بتمن» و سه‌گانه سینمایی «بتمن» وجود دارد. کسی نمی‌تواند آن دو نسخه را با هم مقایسه کند و هیچ‌کس نخواهد توانست نسخه سینمایی «پاور رنجرز» را با سریال تلویزیونی آن مقایسه کند.»

بازیگر نامزد جایزه اسکار در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرده: «بخش عمده فیلم مخاطب را غافلگیر خواهد کرد. اصل وفاداری به قصه اصلی رعایت شده، اما اقتباس متفاوتی است و حساسیت و رویکرد گروه سازنده فیلم این‌بار کاملا تفاوت دارد.»

کرانستن همچنین تاکید کرده فضای «پاور رنجرز» احتمالا به اندازه سه‌گانه نولان «تیره و تار» نخواهد بود چون مخاطب هدفش را تماشاگران نوجوان تشکیل می‌دهند اما او از تازگی و جذابیت نسخه جدید کاملا راضی است.

به جز کرانستن، بازیگران سرشناسی مانند الیزابت بنکس و دیوید دنمن نیز در نسخه سینمایی «پاور رنجرز» حضور دارند که از ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۲۰۱۷) در سینماهای سراسر امریکای شمالی روی پرده می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط مردگان متحرک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج